Misschien de outruns rijden of anders je auto oppimpen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:58 schreef Ericjuh het volgende:
keb in stage 5 alle races gedaan... maar nu gaat hij niet naar ander stage!! wat doe ik fout?
outruns staan toch niet op de kaart of wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Misschien de outruns rijden of anders je auto oppimpen!![]()
Wordt weergegeven als een oranje driehoek dat dus beweegt (tegenstander)quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
outruns staan toch niet op de kaart of wel?
tis me gelukt...quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Misschien de outruns rijden of anders je auto oppimpen!![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tis me gelukt...
kad net een nieuwe auto gehaald.. en ben vergeten om er neon enz onder te gooien..hierdoor kwam ik niet op een paar covers van dvd, waardoor ik de laatste race miste
maar nu is het gelukt
Die heb je al heel snel... Volgens mij al in het beginquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef Aurelium het volgende:
Argh kwil die hummer zo graag
Willen? Je moet ze kopenquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef RealKnuckles het volgende:
ik wil nieuw uitlaten.
Dat dacht ik ook maar ik heb alle races op het begin eiland gedaan. heb nu 2 SUV's, celicia, tiburon en lexus ofzo als extra wagens.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:00 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Die heb je al heel snel... Volgens mij al in het begin
Stoom die onder je wielkappen komen , net als in het begin van 2 fast 2 furious.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:45 schreef Aurelium het volgende:
wat is nitrous purge? En hoe activeer je je hydrolics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |