jewahquote:Op donderdag 18 november 2004 22:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zoooo, die is echt erg bizar gruwelijk!
Dos437: Vindt je het goed als ik je toevoeg in MSN?
SUV's zijn leuk om te big pimpenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:46 schreef Enyalius het volgende:
lol .... jou mazda's nickname is zeker Spot?
lexus is lastig te modden. en eerlijk gezegd ziet die er behoorlijk lelijk uit. beetje...grote voorkant op sommige, helemaal uit proporties. ander kleurtje kan ook geen kwaad. denk dat het beter is om zo simpel mogelijk te houden met lexus en suv's
Zeer mooie Mustangquote:Op donderdag 18 november 2004 22:46 schreef Nasawingman het volgende:
Hier 3 van mijn mooiste auto's. De Hummer, de Mustang en de lexus met oude look (helemaal zwart) en nieuw.
Laat ff weten wat je vind...de nieuwe look van de lexus vind ik eigenlijk niks.
YOH!!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:32 schreef blieblie het volgende:
Das een cheat!!!
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:33 schreef Vampz het volgende:
[..]
YOH!!
Is dat een truck of een cheat?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:35 schreef SnAmChA het volgende:
Neeeeeeeeeee!! hij heeft gewoon de ultieme kick van NFS ondervonden. Het zodanig gematigd houden van je auto. Vervolgens krijg je dan inderdaad 999,975,879 doekoe! Staat in de OP toch? Toch??
haha iddquote:Op donderdag 18 november 2004 23:38 schreef Klonk het volgende:
whehehe, Vampz ik zie dat die savegame bij jou ook werkt
Wel geinig. Kan je die dan ook naar mij mailen? (adres in profiel)quote:Op donderdag 18 november 2004 23:44 schreef Klonk het volgende:
ik vind hem wel vetjes, matzwart, lekker dreigend
@ NFSUndergroundII, das geen cheat of truck, maar gewoon een savegame, uitgevonden voor figuren zoals vampz en ik (en vele anderen) die het gewoon leuk vinden een beetje te frutsen met de auto's
http://dlh.net/chtdb/chti(...)peed+-+Underground+2quote:Op donderdag 18 november 2004 23:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wel geinig. Kan je die dan ook naar mij mailen? (adres in profiel)
Enne, hij gaat mijn savegame toch niet overschrijven?
het zit je wel dwars he ?, dat iedereen op z'n eigen manier van een spelletje kan genieten, als mensen dit nu zouden gebruiken om online de boel te gaan verzieken, das triestig, maar dit, maak je niet druk, we vinden het allemaal een geweldig spel en de een vind het nu eenmaal zo leuk en de ander vind het op een andere manier leuk, das toch makkelijk zatquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:07 schreef SnAmChA het volgende:
Uche...Lamers...
Als ze het nou leuk vinden, waarom niet?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:07 schreef SnAmChA het volgende:
Uche...Lamers...
ik ben met de ene savegame serieus aan het racen en de andere (pizzadox) ben ik mee aan het klooien, allebei even leukquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Als ze het nou leuk vinden, waarom niet?
Ik wacht eerst totdat ik alles heb uitgespeeld
Vertel mij eens, waarom jij er last van hebt dat ik OFFLINE mijn eigen gang ga met het spel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:07 schreef SnAmChA het volgende:
Uche...Lamers...
Vertel mij waarom heb jij er last van als ik zo'n opmerking maak? Gaat je spelplezier eraan ten onder? Ik maak slechts een luchtige opmerking (die je niet eens als serieus hoef te nemen als je een beetje tegen een stootje kan). Misschien noemen ze dit zoeits als een opkomend geweten..quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:27 schreef Vampz het volgende:
[..]
Vertel mij eens, waarom jij er last van hebt dat ik OFFLINE mijn eigen gang ga met het spel?
hahaquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:33 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
Vertel mij waarom heb jij er last van als ik zo'n opmerking maak? Gaat je spelplezier eraan ten onder? Ik maak slechts een luchtige opmerking (die je niet eens als serieus hoef te nemen als je een beetje tegen een stootje kan). Misschien noemen ze dit zoeits als een opkomend geweten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |