Muziek hoort er gewoon bij!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:49 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
iemand die ons kan helpen ?![]()
Komt omdat je die ook in het begin goed heb kunnen uittunen!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:28 schreef DutchBlood het volgende:
Heb nu een Audi TT, snelle wagen, maar mijn 206je blijf ik het fijnst rijden vindnen, vooral qua scherpe bochten werk.
ja maar deze muziek leidt me afquote:Op donderdag 18 november 2004 21:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Muziek hoort er gewoon bij!![]()
thnx voor de link, ik vind het persoonlijk ook leuker om wat te kloten aan een mooie auto en dan lekker scheurenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:51 schreef Klonk het volgende:
voor de mensen die het leuker vinden om gewoon wat aan hun wagens te frutten en een beetje te scheuren (zoals ik) zijn er op deze site een paar leuke dingen te vinden, naast wat maps, cheats, is er een moneytrainer waardoor je per knopdruk 1000 erbij krijgt en een savegame van Pizzadox.
http://dlh.net/chtdb/chti(...)peed+-+Underground+2
waarschuwing: ga niet naar die link en download niets als je een echte stoere bikkel bent, dus niet gaan huilen dat cheats voor mietjes zijn
ik ook, ben op dit moment een lincoln navigator te pimpen, maar ja je hebt van die echte bikkels, dus ik denk ik waarschuw even, daar voorkomt traantjesquote:Op donderdag 18 november 2004 21:52 schreef Vampz het volgende:
[..]
thnx voor de link, ik vind het persoonlijk ook leuker om wat te kloten aan een mooie auto en dan lekker scheuren![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, ben op dit moment een lincoln navigator te pimpen, maar ja je hebt van die echte bikkels, dus ik denk ik waarschuw even, daar voorkomt traantjes![]()
Ja, kopen op de PC!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:08 schreef BrauN het volgende:
Heeft iemand 'm al op de PS2 gespeeld trouwens?
oprotten kutcheaterquote:Op donderdag 18 november 2004 18:51 schreef Klonk het volgende:
voor de mensen die het leuker vinden om gewoon wat aan hun wagens te frutten en een beetje te scheuren (zoals ik) zijn er op deze site een paar leuke dingen te vinden, naast wat maps, cheats, is er een moneytrainer waardoor je per knopdruk 1000 erbij krijgt en een savegame van Pizzadox.
http://dlh.net/chtdb/chti(...)peed+-+Underground+2
waarschuwing: ga niet naar die link en download niets als je een echte stoere bikkel bent, dus niet gaan huilen dat cheats voor mietjes zijn
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja, kopen op de PC!![]()
Ja, je kan hem al sinds eergisteren kopenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat ik dus eigenlijk gewoon wil weten... kan ik 'm al in de winkel kopen? Downloaden van games verafschuw ik.
Waarom de PC versie? Ik heb de keuze tussen beide, maar ga voor de PS2. Ik vind een race spel gewoon vele malen fijner spelen met een lekkere controller in m'n handen, relaxt voor de tv en gaan!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja, je kan hem al sinds eergisteren kopen
En ik zal toch liever de PC versie kopen dan de PS2. Ik heb al de PC versie (legaal)
Ik heb liever een stuur in mijn handenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waarom de PC versie? Ik heb de keuze tussen beide, maar ga voor de PS2. Ik vind een race spel gewoon vele malen fijner spelen met een lekkere controller in m'n handen, relaxt voor de tv en gaan!
MX5!!! Verdimme... Tuigquote:Op donderdag 18 november 2004 22:30 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
mijn bak op 36% de maza xr-5
snap iets niet helemaal. ik bouw die delen uit en ga naar stock onderdelen. dan save en kies nieuwe auto,. maar kan die onderdelen die uitgebouwd heb niet in de andere wagen zetten. heb een mooie hyundai en lotus staan die ik wil modde. maar wil geld besparen op deze manier
Valt toch mee. Heb er echt nooit problemen mee gehad! Ik krijg een RSI hand van om een muis te gebruiken in het menu van NFSquote:Op donderdag 18 november 2004 22:36 schreef SnAmChA het volgende:
Toetsenboard is wel dodelijk rsi-opwekkend....Teringg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |