In mijn aplicate date map staat geen need for speed underground...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik heb het net getikt!
C:\Documents & Settings\All Users\Apllicate Data\Need For Speed Underground 2\Save Games\
Het kan dat het dit moet zijn: C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2quote:Op donderdag 18 november 2004 18:14 schreef superheist het volgende:
[..]
In mijn aplicate date map staat geen need for speed underground...
zelfde vraag! wat een KUT muziek zeg, word er niet goed van...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:39 schreef Easyedwin het volgende:
Heb een vraagje, is eerder geweest maar wil geen winamp dus nog maar keer:
Kan ik me eigen muziek krijgen in dit prachtige spel?
Voor de rest is echt leuk spel:D vooral dat je naar de missies toe moet rijden..
Welke het meest oplevert?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:34 schreef -Evert- het volgende:
Ik kan een unieke performance upgrade doen:
ECU of Turbo, welke moet ik kiezen?
iemand die ons kan helpen ?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:44 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
zelfde vraag! wat een KUT muziek zeg, word er niet goed van...
Kan je dus niet zien. Er staat alleen op dat je kan kiezen uit deze 2 upgrades, meer nietquote:Op donderdag 18 november 2004 18:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke het meest oplevert?
Blaaskaak? Mooie manier van communiceren heb jij.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:17 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
Ja ik geniet nu nog van mn vrije dagje, maar zo dadelijk mag ik weer kleutertjes trainen , dus het is niet dat ik de tijd ook heb. Die Blaaskaak Dacide weet vast wel wat leuks te produceren. Die kan alles anders wel naar je mailen dacht ik zo? Of niet?![]()
idd, ik snap niet dat ze niet voor een meer neutrale muzieksoort gekozen hebben, deze kankerherrie, want meer is het niet, verneukt het halve spel...quote:Op donderdag 18 november 2004 18:49 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
iemand die ons kan helpen ?![]()
riders on the stormquote:Op donderdag 18 november 2004 18:54 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
idd, ik snap niet dat ze niet voor een meer neutrale muzieksoort gekozen hebben, deze kankerherrie, want meer is het niet, verneukt het halve spel...
die gaat dan nogwel.... maar die metal met al die schreeuwden leeghoofden slaat nergens op, word er gewoon agressief van...quote:Op donderdag 18 november 2004 19:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
riders on the storm![]()
Hou er rekening mee dat doelgroep nummero 1 (De amerikanen), nu eenmaal veel van metal/rock houden. Dance/house is in mindere mate populair.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
die gaat dan nogwel.... maar die metal met al die schreeuwden leeghoofden slaat nergens op, word er gewoon agressief van...
Bedankt, ik heb het toegevoegd in de OP!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:21 schreef washandje het volgende:
Nog een leuk paginaatje met vids:
IGN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |