Oh vreemdquote:Op zondag 28 november 2004 21:24 schreef CosmoNut het volgende:
Het senaat heeft niks gezegt om naar het noorden te trekkenIk heb alleen een keer met duitsers trade rights en een alliance afgesproken. wat moet je met brutii doen dan?
Roflmao @ dubbelposts, nieuw recordquote:Op zondag 28 november 2004 22:56 schreef matjas het volgende:
met de grieken spelen is cool, je hebt al die mensen met van die grote speren en daar achter nog boogschuuters en het kan bijna niet mis...het kan alleen mis gaan als ze met paardjes van achteren gaan aanvallen![]()
en o ja het belangrijkste..... geen senaat... dus straks ff itali veroveren behalve rome zodat ik lekker alles kan gaan veroveren
en nog een vraag.... bij het opstellen van je troepen kun je dan een richting aangeven waar ze naar toe moeten kijken? want bij mij ze soms verkeerd.......
Die banners en skins zijn wel vet geworden in RTR. Spel is wel moeilijker geworden merk ik. Begon met Seulicids en binnen 10 turns stond pontius en dat irritante volk met die horse archers voor mijn deur.quote:Op zondag 28 november 2004 21:13 schreef Steeven het volgende:
Pfoe, m'n nieuwe campaign met de Brutii verloopt moeizaam. Aanschouw hier een screenshot en beeld je in dat alles wat je ziet dood is. Desondanks toch gewonnen.
[afbeelding]
Wat misschien ook opvalt zijn de nieuwe banners en skins.
Oh, ik vind het niet erg hoor. Integendeel, wordt er alleen maar leuker op. Je moet meer moeite doen om te bereiken wat je wilt.quote:Op maandag 29 november 2004 13:10 schreef Steeven het volgende:
Hehehe. En tja, die Realism Mod, je houdt ervan of niet. Ik kick sowieso op meer steden en units en skins en en en.
Maar ik las net dat er deze week nieuws komt over de patch! Misschien toch nog voor de kerst, hoop ik.
Whehehe op welke difficulty speel je?quote:Op maandag 29 november 2004 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb eindelijk Patavium weer veroverd.
Maar wel nadat ik enorme verliezen heb geleden dankzij de AI-computer die massaal vluchtte
Daarna meteen een counter attack gedaan en alsnog de stad veroverd.
Campaign difficulty op easy en battle difficulty op medium.quote:Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Whehehe op welke difficulty speel je?
zoiets had ik ook ik vond het wel een makkiequote:Op maandag 29 november 2004 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Campaign difficulty op easy en battle difficulty op medium.
Niet heel lastig dus en toch is het nog best moeilijk![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:47 schreef Steeven het volgende:
Ehm, je leger bestaat uit 900.000 man en je vraagt je af waarom je zo weinig verdient....
Aha! Dat moet ik even proberen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:03 schreef Cart_man het volgende:
Irritant: Tik ik een heel verhaal, gaat er iets fout. Moet ik weer over nieuw beginnen.![]()
Niet dus.
Kwam er in ieder geval op neer dat de volgende truc goed werkt: Bij een belegering door de vijand een snelle unit naar buiten laten gaan via een andere poort. Vijand komt op je af en moet langs de muren, kanonnenvoer voor de torens dus.![]()
Hele legers van 2000 of meer gehalveerd hierdoor.![]()
Dat heb ik dan ook gedaan.....quote:Op zondag 5 december 2004 23:50 schreef Steeven het volgende:
Je kunt ook niet de mod en het spel zelf apart spelen. Als je de mod installeert kun je niet meer terug. OF je moet uninstallen en je map deleten en weer opnieuw installeren.
ja,echt het grootste hekel punt vind ik de auto solve, want als ik een normaal resultaat wil moet ik zelf spelenquote:Op maandag 6 december 2004 19:25 schreef Steeven het volgende:
Precies, je houdt ervan of niet. Persoonlijk vind ik de laatste release toch wat tegenvallen, te gehaast uitgebracht. Het liefst zie ik een patch van de makers en ga daarmee verder.
cool dus er komt nog een patch uit dan? (er is al een patch uit namelijk)quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:38 schreef Steeven het volgende:
Wacht maar tot de patch uitkomt. Nog een maandje maar. Misschien blijft het ook de enige patch, dus er zal een heeeeleboel verbeterd worden.
ja dat kan, unit's selecteren en de < > keys gebruiken.quote:[b]en nog een vraag.... bij het opstellen van je troepen kun je dan een richting aangeven waar ze naar toe moeten kijken? want bij mij ze soms verkeerd.......
Ja. De eerste patch heeft enkel wat MP issues gefixed voor zover dat kan. De volgende patch gaat het hele spel omgooien (verbeteren) qua AI op de map, in het slagveld en een hele grote Mount Everest andere tweaks en fixes.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:17 schreef Herr_M het volgende:
[..]
cool dus er komt nog een patch uit dan? (er is al een patch uit namelijk)
1: Je hoeft niet per se met legerleiders te vechten. Het enige gevaar om er zonder mee te vechten is dat je leger makkelijker omgekocht kan worden door de vijand. En wellicht mis je wat moraalbonussen zonder legerleider in het slagveld, dat kan wel cruciaal zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:11 schreef m021 het volgende:
OK, ik heb het spel nu, maar ik snap er nog weinig van...
1. In de Brutii campaign heb ik 2 legerleiders, 1 diplomaat en een spy. Met de legerleiders moet ik vechten, das duidelijk, maar wat moet ik met die diplomaat en spy? Het werd in de tutorial niet uitgelegd...
2. Hoe zorg ik dat mijn twee legers samen 1 gevecht voeren? Het is me eens gelukt om 1 van mijn legers als reinforcement te laten optreden, maar ik kan me niet herinneren hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
En wat voor invloed hebben diplomats op een stadje ?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:41 schreef Herr_M het volgende:
Een spy kan in je eigen stad voor meer orde zorgen en je hebt een kans dat de spy, mits hij in een stad van de vijand zit, ook de poort open doet als je de stad bestormd.
als je wilt dat een tweede vriendelijke leger van jouw, jouw hept in een gevecht is het belangrijk dat hij ook een legerleider heeft, dan komt hij onder AI controle voor jouw te staan. (Let bij het plaatsen van legers op de campainge map op de rode gebieden rond vijandelijke legers, dat zijn de "threatend squares" die in het gevecht betrokken worden.
gewoon een leger in een bootje zetten (leger selecteren rechtermuisknop bootje, bootje moet wel aan het land zitten)quote:Op donderdag 23 december 2004 18:39 schreef m021 het volgende:
Nou heb ik de opdracht Thapsus aan te vallen. Dit ligt wel op een eiland, maar niet aan het water. Nu heb ik dus een probleem:
- Navy kan alleen aanvallen als een stad aan het water ligt
- landmacht kan niet zwemmen
Kan ik op een of andere manier mijn grondtroepen naar dat eiland verschepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |