abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2004 @ 18:48:43 #51
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23497437
ik HEB manschappen in mijn stad
ik zei al, als ik die kon deployen in de map, had ik 325423423432 zware legers van principe's, triari etc.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_23497490
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:47 schreef Pumatje het volgende:
temple van law and hapiness heb ik aangepast, daar heb ik ook enkel maar tempels van, anders was het totaal niet meer te houden.

echt jammer van het spel, die revolts.
maargoed, ik ga kijken hoe het nu gaat, ook eens die unit scale aan knutselen.
Het staat nog steeds op huge, maar ik zie echt niet meer man.
Heeft het alleen effect als je de totale campaign opnieuw gaat spelen?
of is het enkel van betrekking op historical of quick battlles
Die unit scale verandert pas in een nieuwe game. Helaas zul je een nieuwe campagne moeten starten. Ik weet niet zeker of dit geldt voor de gemodde textfiles. Net als jij, heb ik het ge-edit omdat ik revolts in mijn capital en andere steden onlogisch vind. En irritant.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:35:15 #53
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23519043
ahaaaa

ik heb het btw even voor elkaar gekregen, maar mijn pc viel uit
zodra ik het weer op normaal zette, niet meer.

dus ik blijf van die toets af al is hij wel net zo verleidelijk als het knoppie om de deuren in de auto open te maken.
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:44:01 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23519295
Wat is de beste manier om van die horse archers te winnen. Ze vernietigen mijn hele leger. Haat die krengen.
A.M.A.B
pi_23519485
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:44 schreef Cart_man het volgende:
Wat is de beste manier om van die horse archers te winnen. Ze vernietigen mijn hele leger. Haat die krengen.
Dat zijn zeker irritante gasten. Je kunt heel goed olifanten tegen ze gebruiken of light cavalry zoals cavalry auxilia. Of je zelf archers , in ieder geval geen trage units zoals soldaten en zware cavalerie gebruiken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:47:29 #56
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23522299
nou ik heb dus al die tempel dingesen hoog gezet, en nu is het wel een eitje zeg, Griekeland werd bv langszaam ingepalmd door brutii, dat wilde ik niet wilde nog eens tegen griekeland knokken, ga met 1 diplomaatje erheen en bribe al hun legers, en geef griekeland een land in europa, prachtig gewoon 8)
pi_23524440
LoL . Ach, een eitje? Wacht maar tot je steden tot het maximale zijn gegroeid, dan hou je ongeveer 80-100% happiness over...Net genoeg.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:18:25 #58
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23524575
oke

maakt me allemaal niets uit, ik heb eindelijk mijn fantjes

nu nog armored op de kop zien te tikken.
pi_23524752
. Het is veel leuker dat je met het editen daadwerkelijk geen tot weinig rekening hoeft te houden met rebellions. Helaas ben ik ben ik niet zo ervaren met de andere textfiles, dus een balans maken is lastig. En het duurt btw wel erg lang met die patch? . Ik wil een betere AI.
pi_23524882
Ik weet niet of iemand dit probleem herkent, maar nadat ik een nieuwe windows install op mijn pc heb staan klapt Rome TW op sommige punten terug naar de desktop. Dit is bijvoorbeeld als ik in een campaign wil gaan kijken hoe mijn standing bij de senate en de plebs is. Ik heb ook al geprobeerd om rome TW er een keer opnieuw op te zetten, maar de problemen blijven dan terugkomen. Heeft iemand hier al mee te maken gehad en hoe is dit opgelost?

Mijn specs:
amd xp 2800+, 1024 mb ram, asus mb met nvidia chipset, radeon 9800 pro
pi_23524936
Derfel, dat probleem is bekend. Het gebeurt wel vaker, ook bij mij. Of als ik bijvoorbeeld op het icoontje druk van "Faction Destroyed", ploep, terug naar m'n desktop. Het is niet altijd zo, maar als het gebeurt kan het zeker wel irritant zijn. Gebruik je toevallig mods, of is het een clean versie?
pi_23525752
Bij factio destroyed was het inderdaad ook zo. Het is een clean versie dus daar kan het niet aan liggen. Het aparte eraan vond ikd at het nog niet gebeurde toen ik mijn windows er nog niet opnieuw op had gezet.
pi_23525808
Ik sta op 't punt Rome aan te vallen en nu stonden er tot een paar beurten geleden allemaal legers van de Brutii in mijn Noord-Italiaanse provincies. Is dit een teken dat ze me willen gaan aanvallen? Als ik Rome aanval vallen de Jullii en de Brutii mij dan ook aan?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:25:09 #64
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_23526342
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef Lortnoc het volgende:
Ik sta op 't punt Rome aan te vallen en nu stonden er tot een paar beurten geleden allemaal legers van de Brutii in mijn Noord-Italiaanse provincies. Is dit een teken dat ze me willen gaan aanvallen? Als ik Rome aanval vallen de Jullii en de Brutii mij dan ook aan?
Tuurlijk vallen de andere factions van Rome je dan aan...
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:14:36 #65
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23527879
is het echt zo dat je aan hun verzamelingen van troepen kunt zien of ze een aanval aan het voorbereiden zijn ( ik weet niet hoe geavanceerd de AI is )

maar ik moet nu griekenland helpen er bovenop te komen

ik vind het niet leuk als er straks 5 grote facties overblijven.
Hebben grieken ooit in denemarken genesteld 8) ?
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:17:24 #66
62182 Georges
That's the shit
pi_23530147
Ik denk dat je het wel kan zien aan troepconcentraties. Als de vijand veel troepen verzamelt op een bepaald punt kun je er vanuit gaan dat ze gaan aanvallen.
Is mijn ervaring.

Voorzover ik weet hebben de Grieken nooit Denemarken bezet.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23532943
holy shit he.... hoeveel verdienen jullie eigenlijk totaal he? want ban ongeveer 180 beurten begonnen me inkomsten extraam te groeien met pieken tot 80.000 en normaal was 60.000 per turn?
ik had trouwens het zuiden van italie, griekenland en heel de hoek van egyte en zo... er was trouwens ook extraam veel handel van mijn wegen en vaarwegen waren erg druk en weet

trouwens iemand hoe je van je campagne af kunt gaan want ik wil alles veroveren

en ten derde briben is wel erg makkelijk, je ziet een leuk leger van andere romeinen je ben toevallig bezig in het noorden van itali, je heb toch wat meer man nodig.... hup briben. Voor de volgende keer maar de build time voor troepen op 0 zetten anders duurt dat veel te lang zo je leger opbouwen

edit: o ja waarom gaat tijdens de turnen van de andere partijen ongeveer de helft van je vermogen weg? want dat is namelijk erg irritant.....
pi_23535544
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:34 schreef matjas het volgende:
holy shit he.... hoeveel verdienen jullie eigenlijk totaal he? want ban ongeveer 180 beurten begonnen me inkomsten extraam te groeien met pieken tot 80.000 en normaal was 60.000 per turn?
ik had trouwens het zuiden van italie, griekenland en heel de hoek van egyte en zo... er was trouwens ook extraam veel handel van mijn wegen en vaarwegen waren erg druk en weet

trouwens iemand hoe je van je campagne af kunt gaan want ik wil alles veroveren

en ten derde briben is wel erg makkelijk, je ziet een leuk leger van andere romeinen je ben toevallig bezig in het noorden van itali, je heb toch wat meer man nodig.... hup briben. Voor de volgende keer maar de build time voor troepen op 0 zetten anders duurt dat veel te lang zo je leger opbouwen

edit: o ja waarom gaat tijdens de turnen van de andere partijen ongeveer de helft van je vermogen weg? want dat is namelijk erg irritant.....
1: Als je de hele map wilt veroveren moet je Rome als laatste stad pas innemen.
2: Briben is makkelijk, maar als je echt leuk wilt spelen bribe je niet, door de unittime op 0 te zetten verpest je, imo, het spel. Volgens mij wordt briben gefixed in de patch.
3: Je vermogen gaat ervanaf tijdens de turns van je tegenstanders omdat dat de kosten zijn van je rijk. Bouwen, trainen, verlies op grote steden, etc.
4: Ik had in mijn vorige potje met de Seleucids ongeveer 4 miljoen piek, en stijgende. De truc is om veel landen te veroveren die een haven hebben. En daarna veel trade treaties sluiten. Als je veel landen met een haven bezit ben je financieel onafhankelijk. Griekenland is een rijk gebied.
  woensdag 24 november 2004 @ 14:10:13 #69
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23540660
ik verdien 2000 per turn, ik doe wat fout

met jou hulp steeeven is het wel naar 20.000 top gegaan ofzo maar dan houd het echt op.
pi_23541252
20.000? Ik verdiende 2-3 ton per beurt, rofl . Misschien komt het door die Realism Mod waarmee ik speel. Oh well .
  woensdag 24 november 2004 @ 16:29:25 #71
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23544273
godver
  woensdag 24 november 2004 @ 17:36:24 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23545988
Ik verdien geen flikker. Nog steeds niet.
A.M.A.B
pi_23554202
quote:
Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef Steeven het volgende:

[..]

1: Als je de hele map wilt veroveren moet je Rome als laatste stad pas innemen.
2: Briben is makkelijk, maar als je echt leuk wilt spelen bribe je niet, door de unittime op 0 te zetten verpest je, imo, het spel. Volgens mij wordt briben gefixed in de patch.
3: Je vermogen gaat ervanaf tijdens de turns van je tegenstanders omdat dat de kosten zijn van je rijk. Bouwen, trainen, verlies op grote steden, etc.
4: Ik had in mijn vorige potje met de Seleucids ongeveer 4 miljoen piek, en stijgende. De truc is om veel landen te veroveren die een haven hebben. En daarna veel trade treaties sluiten. Als je veel landen met een haven bezit ben je financieel onafhankelijk. Griekenland is een rijk gebied.
Mooi, dan weet ik dat..... dan zal ik maar eens de nieuwste patch eens downloaden.....
pi_23559203
Die patch is er nog niet. "Soon" zeggen ze. Ik verwacht wel een enorme lijst fixes en daar wil ik best op wachten. De makers staan nl. nauw in contact met een fanboard op totalwar.org en de fans houden een buglist bij waarmee de makers wat kunnen.
pi_23581277
Lastige game maar wel heel erg vet.

Damn want een games komen er tegenwoordig uit Total War en Half Life 2. Ik kom niet meer aan studeren toe
pi_23592890
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 01:35 schreef MrX1982 het volgende:
Lastige game maar wel heel erg vet.

Damn want een games komen er tegenwoordig uit Total War en Half Life 2. Ik kom niet meer aan studeren toe
LoL! Ik ook al niet , hoewel HL2 in twee dagen was uitgespeeld. Rome kom ik maar niet vanaf, maar toch speel ik het spel nogal gematigd, gelukkig.
pi_23600419
ik kan niet online spelen, als ik een game host krijgt degene met wie ik wil spelen het bericht dat ie niet kan connecten en als we het andersom proberen lukt het ook niet terwijl we dezelfde versie hebben. Is dit een bekend probleem?
pi_23600860
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:42 schreef Jair het volgende:
ik kan niet online spelen, als ik een game host krijgt degene met wie ik wil spelen het bericht dat ie niet kan connecten en als we het andersom proberen lukt het ook niet terwijl we dezelfde versie hebben. Is dit een bekend probleem?
Ja. Ik neem aan dat je versie 1.1 hebt? Die moest nl. wat internetproblemen wegnemen, zoniet, die patch ff installeren. Anders ligt het misschien aan je firewall ofzo, anders weet ik het echt niet.
pi_23607171
Hey jongens ik speel t ook sinds kort. Ben nu imperial aan t doen gaat wel lekker... iets van 80k poen enzo ik zal ff een screenshot plaatsen .
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_23607215
Hier uw reclame?
pi_23607234
Weet iemand trouwens nog of de grieken heel turkije bezitten?
Hier uw reclame?
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:09:42 #82
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23609912
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef CosmoNut het volgende:
Weet iemand trouwens nog of de grieken heel turkije bezitten?
Zo ver ik weet was heel Turkije Klein Azië toen in Griekse staatjes verdeeld.
pi_23611594
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef CosmoNut het volgende:
Hey jongens ik speel t ook sinds kort. Ben nu imperial aan t doen gaat wel lekker... iets van 80k poen enzo ik zal ff een screenshot plaatsen .
Hoe krijg je zoveel geld? Ik heb twee steden die enorm veel verlies lijden en 4 steden die winst draaien maar echt veel winst is dat niet. Zo kan ik nooit de wereld veroveren

Ik vind het sws lastig om veel steden te veroveren hoe krijg je dat voor elkaar? Want dat ik de wereld wil regeren lijkt me duidelijk alleen weet ik niet precies hoe dat gaat
pi_23616112
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoe krijg je zoveel geld? Ik heb twee steden die enorm veel verlies lijden en 4 steden die winst draaien maar echt veel winst is dat niet. Zo kan ik nooit de wereld veroveren

Ik vind het sws lastig om veel steden te veroveren hoe krijg je dat voor elkaar? Want dat ik de wereld wil regeren lijkt me duidelijk alleen weet ik niet precies hoe dat gaat
Tsja kweet ook niet, ik heb nu veel grote steden die handelsteden zijn zoals thessalonica, athene nog wat waar je begint en nu daar in turkije enzo. Dat draait gigantisch, daarnaast moet je je taxes ff manage dus in steden wat gevoelig is voor rebels moet je low taxerate doen en bij niet moet je high of veryhigh doen. ik verdien nu zon 20k per beurt ik maak ook veel kost maar liefst 56k aan huizing voor soldiers . Maarja. Probeer als je rond de 30 k zit met je treasure een beetje te briben (wel grote legers; dus waarbij het vlaggetje een beetje vol zit). Die legers stuur je naar steden
Ik speel dit spel zelf voor de strategie. Dus ik sla de meeste battles over . Ps werk meer samen met andere factions
Hier uw reclame?
pi_23616180

Zo nog hier en daar wat veroverd . En meer geld

BTW ik heb ook nog 4 plaatsen in het senaat (de 2 hoogste en dan de 4e en 5e)
Hier uw reclame?
pi_23616213
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 17:09 schreef Djaser het volgende:

[..]

Zo ver ik weet was heel Turkije Klein Azië toen in Griekse staatjes verdeeld.
Bedankt voor de informatie MAar ik heb de grieken al afgemaakt zo overheen gelopen net zoals thrace .
Hier uw reclame?
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:42:24 #87
62182 Georges
That's the shit
pi_23617722
Voor veel inkomsten is Griekenland handig. Dat land geeft veruit de hoogste handelsinkomsten.
Sowieso zijn steden aan zee erg goed voor handel, leveren meer op dan steden die niet aan zee liggen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:30:49 #88
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_23618932
dat was dus mijn probleem

ik had meer dan 13 legioenen in de stad en nog revolts
pi_23619442
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:10 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja. Ik neem aan dat je versie 1.1 hebt? Die moest nl. wat internetproblemen wegnemen, zoniet, die patch ff installeren. Anders ligt het misschien aan je firewall ofzo, anders weet ik het echt niet.
ja ik had versie 1.1 al gedownload voordat ik het voor de eerste keer probeerde en aan m'n firewall ligt het volgens mij ook niet
pi_23619735
Misschien heb je illegale versie of moet je je cdkey nog invoeren
Hier uw reclame?
pi_23620221
W00tzor my b00tzor :x. Versie 4.0 van de Realism Mod is uit. Nieuwe verbeteringen:

http://www.rometotalrealism.com

Kan zijn dat de site down is, alternatief: www.twcenter.net en dan ff op Forums bij Workshop kijken.
pi_23628631
handig
Hier uw reclame?
pi_23630203
Waarom reageert hier niemand
Hier uw reclame?
pi_23630395
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef CosmoNut het volgende:
Waarom reageert hier niemand
Omdat het zondag is . Die 4.0 versie maakt de gevechten een stuk beter. Voorheen stonden sommige soldaten te slapen of stonden raar opgesteld, nu zoeken ze direct een tegenstander en hakken erop in.
pi_23633105
Steeven wat vind je van mijn aanpak (ben nu mijn legers aan het centeren bij petovelium (ofzoiets) om de Gauls af te maken.
Hier uw reclame?
pi_23634130
Jouw aanpak? Ik zie op dat kaartje dat je naar het oosten bent getrokken, terwijl met de Julii de bedoeling is richting het noord-westen te gaan. Tenminste, als je naar het Senaat luistert. Ikzelf geef er ook altijd een eigen twist aan, is veel leuker. Het Senaat moet zwijgen .

Petovelium? Geen idee waar dat ligt, kijk even hoe de stad echt heet of ff een pic neerzetten .
pi_23634179
Pfoe, m'n nieuwe campaign met de Brutii verloopt moeizaam. Aanschouw hier een screenshot en beeld je in dat alles wat je ziet dood is. Desondanks toch gewonnen.

Wat misschien ook opvalt zijn de nieuwe banners en skins.
pi_23634311
Het senaat heeft niks gezegt om naar het noorden te trekken Ik heb alleen een keer met duitsers trade rights en een alliance afgesproken. wat moet je met brutii doen dan?
Hier uw reclame?
  zondag 28 november 2004 @ 22:33:47 #99
79435 matjas
pi_23634340
daar ging iets mis deel 1

[ Bericht 87% gewijzigd door matjas op 29-11-2004 04:03:55 ]
  zondag 28 november 2004 @ 22:36:58 #100
79435 matjas
pi_23634341
daar ging iets mis deel 2

[ Bericht 89% gewijzigd door matjas op 29-11-2004 04:04:03 ]