Die unit scale verandert pas in een nieuwe game. Helaas zul je een nieuwe campagne moeten starten. Ik weet niet zeker of dit geldt voor de gemodde textfiles. Net als jij, heb ik het ge-edit omdat ik revolts in mijn capital en andere steden onlogisch vind. En irritant.quote:Op maandag 22 november 2004 17:47 schreef Pumatje het volgende:
temple van law and hapiness heb ik aangepast, daar heb ik ook enkel maar tempels van, anders was het totaal niet meer te houden.
echt jammer van het spel, die revolts.
maargoed, ik ga kijken hoe het nu gaat, ook eens die unit scale aan knutselen.
Het staat nog steeds op huge, maar ik zie echt niet meer man.
Heeft het alleen effect als je de totale campaign opnieuw gaat spelen?
of is het enkel van betrekking op historical of quick battlles
Dat zijn zeker irritante gasten. Je kunt heel goed olifanten tegen ze gebruiken of light cavalry zoals cavalry auxilia. Of je zelf archersquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:44 schreef Cart_man het volgende:
Wat is de beste manier om van die horse archers te winnen. Ze vernietigen mijn hele leger. Haat die krengen.
Tuurlijk vallen de andere factions van Rome je dan aan...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:08 schreef Lortnoc het volgende:
Ik sta op 't punt Rome aan te vallen en nu stonden er tot een paar beurten geleden allemaal legers van de Brutii in mijn Noord-Italiaanse provincies. Is dit een teken dat ze me willen gaan aanvallen? Als ik Rome aanval vallen de Jullii en de Brutii mij dan ook aan?
1: Als je de hele map wilt veroveren moet je Rome als laatste stad pas innemen.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:34 schreef matjas het volgende:
holy shit he.... hoeveel verdienen jullie eigenlijk totaal he? want ban ongeveer 180 beurten begonnen me inkomsten extraam te groeien met pieken tot 80.000 en normaal was 60.000 per turn?
ik had trouwens het zuiden van italie, griekenland en heel de hoek van egyte en zo... er was trouwens ook extraam veel handel van mijn wegen en vaarwegen waren erg druken weet
trouwens iemand hoe je van je campagne af kunt gaan want ik wil alles veroveren
en ten derde briben is wel erg makkelijk, je ziet een leuk leger van andere romeinen je ben toevallig bezig in het noorden van itali, je heb toch wat meer man nodig.... hup briben. Voor de volgende keer maar de build time voor troepen op 0 zetten anders duurt dat veel te lang zo je leger opbouwen
edit: o ja waarom gaat tijdens de turnen van de andere partijen ongeveer de helft van je vermogen weg? want dat is namelijk erg irritant.....
Mooi, dan weet ik dat..... dan zal ik maar eens de nieuwste patch eens downloaden.....quote:Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
1: Als je de hele map wilt veroveren moet je Rome als laatste stad pas innemen.
2: Briben is makkelijk, maar als je echt leuk wilt spelen bribe je niet, door de unittime op 0 te zetten verpest je, imo, het spel. Volgens mij wordt briben gefixed in de patch.
3: Je vermogen gaat ervanaf tijdens de turns van je tegenstanders omdat dat de kosten zijn van je rijk. Bouwen, trainen, verlies op grote steden, etc.
4: Ik had in mijn vorige potje met de Seleucids ongeveer 4 miljoen piek, en stijgende. De truc is om veel landen te veroveren die een haven hebben. En daarna veel trade treaties sluiten. Als je veel landen met een haven bezit ben je financieel onafhankelijk. Griekenland is een rijk gebied.
LoL! Ik ook al nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:35 schreef MrX1982 het volgende:
Lastige game maar wel heel erg vet.
Damn want een games komen er tegenwoordig uit Total War en Half Life 2. Ik kom niet meer aan studeren toe
Ja. Ik neem aan dat je versie 1.1 hebt? Die moest nl. wat internetproblemen wegnemen, zoniet, die patch ff installeren. Anders ligt het misschien aan je firewall ofzo, anders weet ik het echt niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:42 schreef Jair het volgende:
ik kan niet online spelen, als ik een game host krijgt degene met wie ik wil spelen het bericht dat ie niet kan connecten en als we het andersom proberen lukt het ook niet terwijl we dezelfde versie hebben. Is dit een bekend probleem?
Zo ver ik weet was heel Turkije Klein Azië toen in Griekse staatjes verdeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef CosmoNut het volgende:
Weet iemand trouwens nog of de grieken heel turkije bezitten?
Hoe krijg je zoveel geld? Ik heb twee steden die enorm veel verlies lijden en 4 steden die winst draaien maar echt veel winst is dat niet. Zo kan ik nooit de wereld veroverenquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:55 schreef CosmoNut het volgende:
Hey jongens ik speel t ook sinds kort. Ben nu imperial aan t doengaat wel lekker... iets van 80k poen enzo ik zal ff een screenshot plaatsen
.
Tsja kweet ook niet, ik heb nu veel grote steden die handelsteden zijn zoals thessalonica, athene nog wat waar je begint en nu daar in turkije enzo. Dat draait gigantisch, daarnaast moet je je taxes ff manage dus in steden wat gevoelig is voor rebels moet je low taxerate doen en bij niet moet je high of veryhigh doen. ik verdien nu zon 20k per beurtquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoveel geld? Ik heb twee steden die enorm veel verlies lijden en 4 steden die winst draaien maar echt veel winst is dat niet. Zo kan ik nooit de wereld veroveren![]()
Ik vind het sws lastig om veel steden te veroveren hoe krijg je dat voor elkaar? Want dat ik de wereld wil regeren lijkt me duidelijk alleen weet ik niet precies hoe dat gaat![]()
Bedankt voor de informatiequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:09 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zo ver ik weet was heel Turkije Klein Azië toen in Griekse staatjes verdeeld.
ja ik had versie 1.1 al gedownload voordat ik het voor de eerste keer probeerde en aan m'n firewall ligt het volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja. Ik neem aan dat je versie 1.1 hebt? Die moest nl. wat internetproblemen wegnemen, zoniet, die patch ff installeren. Anders ligt het misschien aan je firewall ofzo, anders weet ik het echt niet.
Omdat het zondag isquote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef CosmoNut het volgende:
Waarom reageert hier niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |