ben allang blij als ik mijn glas water binnen houdquote:Op donderdag 18 november 2004 10:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
oeh... ik heb honger... zin in grote chocoladetaart, stevige boerenkoolstamppot met een vette rookworst.. zak chips met ketchupsmaak.. rijst met kip...
Tsjah Le Baggeur moet zijn schoolprestraties verbeteren de domkopquote:Op donderdag 18 november 2004 11:24 schreef XboxAddict het volgende:
Zelfs voor een slowchat is dit wel erg slow![]()
Le Baggeur wordt elke ochten met de auto gebracht terwijl hij zich volpropt met schuimpjes en choqsquote:Op donderdag 18 november 2004 11:29 schreef XboxAddict het volgende:
Maar hij had maar 1 onvoldoende en dat is voor LO.
Zegt ie tenminste..
Dus het enige wat hij moet doen is ipv met de bus te gaan, naar school te fietsen, een wereld uur record wegzetten en daarmee de Xbox binnenhalen![]()
(en nu gaat iemand mij vertellen dat hij nog geen km van school af woont..)
Ben jij al weer begonnen met rokenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:35 schreef Jumparound het volgende:
ondertussen druk telefoonerend met de pizza bezorging over tussenuren en uitvaluren...
Geef die jongen een fiets..quote:Op donderdag 18 november 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Le Baggeur wordt elke ochten met de auto gebracht terwijl hij zich volpropt met schuimpjes en choqs![]()
Le Baggeur en fietsenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Geef die jongen een fiets..![]()
hmm.. d'r mogen van mij wel es vaker van die "Win iets door te tekenen" prijsvragen komenquote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
En wie hebben de goodiebags gewonnen
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1710
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
En wie hebben de goodiebags gewonnen
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1710
Idd heyquote:Op donderdag 18 november 2004 11:42 schreef Jumparound het volgende:
een soort van GinaG en Pikmin
Ik ging gewoon nietquote:Op donderdag 18 november 2004 12:46 schreef HomerJ het volgende:
Als je Gym als enigste vak onvoldoende hebt, ben je echt zo'n typische Nerd
* Staat zelf een 8,7 voor GYM
Docent was zó blij dat je wegbleef?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet
Maar had toch altijd wel een zes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |