De TT is een reclame slogan van bijna 20 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 18 november 2004 09:48 schreef Rahl het volgende:
your what?
een soort wrat onder je voetzool? een nieuw soort dildo? een trouwjurk voor mannen?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:51 schreef GinaG het volgende:
Blijf maar raden![]()
Dammit je moet die jongeren laten raden manquote:Op donderdag 18 november 2004 09:51 schreef XboxAddict het volgende:
Volgens mij is het gewoon chocolademelk...
Srry, m'n natuurlijk instinct om te winnen kwam weer naar bovenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dammit je moet die jongeren laten raden man![]()
ohjaaaaaaaa dat nam ik altijd mee naar schoolquote:Op donderdag 18 november 2004 09:53 schreef HomerJ het volgende:
O jah, nu weet ik het weer. Choq
Jaquote:Op donderdag 18 november 2004 09:54 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Srry, m'n natuurlijk instinct om te winnen kwam weer naar boven![]()
(Ben ik dan zó oud, dat ik me die slogan nog kan herinneren?)
nesquick doe ik altijd over mn cornflakesquote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef XboxAddict het volgende:
Persoonlijk vind ik Chocomel de lekkerste..![]()
Nesquick anyone?
quote:Op donderdag 18 november 2004 10:00 schreef XboxAddict het volgende:
Ik heb per ongeluk een über-pack Kellogs Cornflakes gekocht.. zo een gezinsverpakking van 750 gram.. en ik ben de enige thuis die het eet..
Cornflakes moet in de yoghurt natuurlijk, niet in de melk.. das vies![]()
Zeg ook niet dat melk vies isquote:Op donderdag 18 november 2004 10:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
melk ruled, vooral in combinatie met nesquick
daarom doe je er nesquick bijquote:Op donderdag 18 november 2004 10:03 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat melk vies is
Maar Cornflakes met melk wel![]()
Zal het es een keer proberenquote:Op donderdag 18 november 2004 10:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
daarom doe je er nesquick bij
oeh... ik heb honger... zin in grote chocoladetaart, stevige boerenkoolstamppot met een vette rookworst.. zak chips met ketchupsmaak.. rijst met kip...quote:Op donderdag 18 november 2004 10:04 schreef Tain het volgende:
moet nu echt niet aan chocolade melk denken
* herstellende van voedselvergiftiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |