abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24251863
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:50 schreef robh het volgende:
..-._---_-.-?

Hoe onthoud je je naam?
1 lettergreep robh, 1 lettergreep
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:53:07 #177
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24251873
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je de aanwezige letters in zijn post pakt en deze combineert kom je duidelijk tot de zin:"Ik ontcen de holocaust." Sneaky, maar ik heb dat door

Je bedoeld op dezelfde manier dat als ik puzzel met letters uit jou postjes ik altijd "Allah is een Varken" ontdek?
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:53:53 #178
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24251880
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je de aanwezige letters in zijn post pakt en deze combineert kom je duidelijk tot de zin:"Ik ontcen de holocaust." Sneaky, maar ik heb dat door
Vergeet je medicijnen niet Banshee
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:54:49 #179
60090 Akkersloot
pi_24251894
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:53 schreef ExTec het volgende:
Je bedoeld op dezelfde manier dat als ik puzzel met letters uit jou postjes ik altijd "Allah is een Varken" ontdek?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:55:45 #180
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24251906
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat ik dat niet bewust doe en Akkersloot dat wel doet

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:05:06 #181
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24252048
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

1 lettergreep robh, 1 lettergreep
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:08:08 #182
60090 Akkersloot
pi_24252091
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grote verschil is dat ik dat niet bewust doe en Akkersloot dat wel doet
En wat zou het als ik dat wel zou doen ?
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:12:54 #183
13462 BansheeBoy
pi_24252183
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:08 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En wat zou het als ik dat wel zou doen ?
Hoe bedoel je "als" ??? Het is gewoon zo, en je bent nu dus strafbaar

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:34:20 #184
60090 Akkersloot
pi_24252549
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe bedoel je "als" ??? Het is gewoon zo, en je bent nu dus strafbaar
Doe dan maar aangifte. En ter ondersteuning van je vermeend "strafbaar feit" : Allah is een varken.
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:37:27 #185
60090 Akkersloot
pi_24252620
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:40 schreef Loedertje het volgende:
Wé zijn érg selectief én hebben oogkleppen voor . Daardoor zien wé niét álles
Soms wel heel erg selectief.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 11:43:58 #186
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24252747
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:37 schreef Akkersloot het volgende:

Soms wel heel erg selectief.
Daarvoor is dít FB topic beste Akkersloot, om de dingen die je opvallen te melden zodat wij met onze neusjes op de feiten worden gedrukt
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:01:43 #187
60090 Akkersloot
pi_24253040
@ moderator Loedertje.

Betreffende je huidige signature
quote:
De les die politici en generaals steeds vergeten is: Als je in het Midden-Oosten een regime breekt, dan blijft de bevolking over, en die is veel gevaarlijker dan het regime zelf
Voor wie is die bevolking volgens jou dan gevaarlijker. Voor die (westerse) politici en generaals of voor de bevolking van die landen zelf ?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 12:04:17 #188
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24253097
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:01 schreef Akkersloot het volgende:
@ moderator Loedertje.

Betreffende je huidige signature
[..]

Voor wie is die bevolking volgens jou gevaarlijker. Voor die (westerse) politici en generaals of voor de bevolking van die landen zelf ?
Voor beiden.
Mensen die vol haat zitten en uit wraak (en door emoties en trauma's) dingen gaan doen waardoor zij niet meer in staat zijn om normaal te denken en overgaan tot de meest vreselijke handelingen zijn voor iedereen een gevaar, ook voor hun eigen leefomgeving
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 12:07:12 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24253163
Toelichting: Ze zullen er alles aan doen om de rest van de mensheid te laten weten dat *hen onrecht is aangedaan* ( je zult zelf ook rare sprongen maken als je je familieleden uitelkaargerukt aantreft Akkersloot, dan moet iémand de schuld hebben, dan zoek je een zondebok en kun je niet meer normaal denken, laat staan dat je normaal kunt functioneren..)
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:25:26 #190
60090 Akkersloot
pi_24253579
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Toelichting: Ze zullen er alles aan doen om de rest van de mensheid te laten weten dat *hen onrecht is aangedaan* ( je zult zelf ook rare sprongen maken als je je familieleden uitelkaargerukt aantreft Akkersloot, dan moet iémand de schuld hebben, dan zoek je een zondebok en kun je niet meer normaal denken, laat staan dat je normaal kunt functioneren..)
Zijn maar halve waarheden. Dat die mensen zo gek zijn komt vooral door dat ze geindoctreerd zijn geraakt dankzij één of andere geesteszieke haatzaaier, genaamd Mohammed, de stichter van de islam.

Geloof je dan werkelijk dat iedereen die die rare sprongen maakt tijdens de bevrijding op Saddam familie leden heeft verloren ?
pi_24253666
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zijn maar halve waarheden. Dat die mensen zo gek zijn komt vooral door dat ze geindoctreerd zijn geraakt dankzij één of andere geesteszieke haatzaaier, genaamd Mohammed, de stichter van de islam.
Sakkerloot, je draait nu echt door. Ik vind dat je hier echt te ver gaat.
quote:
Geloof je dan werkelijk dat iedereen die die rare sprongen maakt tijdens de bevrijding op Saddam familie leden heeft verloren ?
Nee, maar een groot deel wel.
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 12:37:25 #192
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24253792
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:25 schreef Akkersloot het volgende:

Denk niet dat FB van NWS hét topic is om dit te bespreken Akkersloot maar ik acht mijzelf iig wél in staat om anderen iets gruwelijks aan te doen als zij mijn dierbaren aan gort hebben geschoten omdat zij het niet eens zijn met Balkenende (om het maar even dicht bij huis te houden..)
En dát terwijl ik niet volgens de koran of bijbel leef.
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:38:46 #193
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24253816
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Dat ben ik niet met je eens, Loedertje. Je simplificeert. Dat zou betekenen dat als bijvoorbeeld een familielid iets vreselijks wordt aangedaan, dat je dan elke vorm van moreel besef verliest. Dat is een niet houdbare stelling. De familieleden van de mensen die onthoofd zijn in Irak of familieleden van amerikaanse militairen gaan ook niet en masse aanslagen plegen.

Dat betekent dat er in basis al iets met de moraal mis was. Meest waarschijnlijke oorzaak is dat deze groep psychisch niet in orde is. Maar de onontwarbare kluwen cultuur en religie is zeker niet uit te sluiten als oorzaak en dient zeker als katalysator.
Vooral als binnen de religie de gelovigen boven de "ongelovigen" staan in plaats van "heb uw naaste lief zoals u zelve". Dat maakt het minder erg om "ongelovigen" te vermoorden, ze zijn immers toch minder waard.

De Islam neigt in haar wezen er erg toe om een klassemaatschappij te laten ontstaan, waarin niet iedereen gelijkwaardig is. Sterker nog, dat concept kan in strijd met de Islam. De nuance is wel dat in hoeverre gelovigen en ongelovigen gelijkwaardig zijn, wel afhangt van de stroming binnen de Islam. Hierin zijn duidelijke interpretatieverschillen binnen de verschillende stromingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tarak op 28-12-2004 12:44:45 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 12:47:28 #194
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24253994
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:38 schreef Tarak het volgende:

Dat ben ik niet met je eens, Loedertje. Dat zou betekenen dat als bijvoorbeeld een familielid iets vreselijks wordt aangedaan, dat je dan elke vorm van moreel besef verliest. Dat is een niet houdbare stelling. De familieleden van de mensen die onthoofd zijn in Irak of familieleden van amerikaanse militairen gaan ook niet en masse aanslagen plegen.
Trek ik het weer door naar *dichter bij huis*. De militairen in NL die ooit zijn uitgezonden naar Libanon, voormalig Joego e.d. ?
De kinderen die achterblijven na een oorlog? (en nog geeneens de koran of bijbel kunnen lezen?)

Het *incidentje* in Kerkrade ?

Ja, mensen die midden in een oorlog hebben gezeten en gruwelijkheden hebben gezien zijn daarna niet altijd meer zichzelf en kunnen rare dingen doen.

Ik blijf bij mijn stelling
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:56:41 #195
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24254182
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Trek ik het weer door naar *dichter bij huis*. De militairen in NL die ooit zijn uitgezonden naar Libanon, voormalig Joego e.d. ?
De kinderen die achterblijven na een oorlog? (en nog geeneens de koran of bijbel kunnen lezen?)

Het *incidentje* in Kerkrade ?

Ja, mensen die midden in een oorlog hebben gezeten en gruwelijkheden hebben gezien zijn daarna niet altijd meer zichzelf en kunnen rare dingen doen.

Ik blijf bij mijn stelling
En ik ook . Dat heftige gebeurtenissen, trauma's kunnen triggeren waaronder trauma's die de moraal aantasten, geloof ik direct. Mijn stelling is dus dat er in beginsel al iets mis was met die moraal of met de psyche van de persoon in kwestie.
Bij militairen wordt het nog ingewikkelder omdat militairen juist leren om te doden en dus de moraal te onderdrukken / uit te schakelen. Gecombineerd met een opgelopen "trauma" kan dat een gevaarlijke mix worden. Militairen voldoen ook aan verschillende psychologische profielen,het uitoefenen van macht en vluchten voor de ingewikkeldheid van de samenleving kunnen daar zeker onderdeel van zijn.

Dat kinderen door een gebrek aan opvoeding / verwaarlozing (bijv. door oorlog) volledig verpest kunnen worden, ben ik volledig met je eens.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 13:00:15 #196
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24254274
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:56 schreef Tarak het volgende:

[..]

En ik ook . Dat heftige gebeurtenissen, trauma's kunnen triggeren waaronder trauma's die de moraal aantasten, geloof ik direct. Mijn stelling is dus dat er in beginsel al iets mis was met die moraal of met de psyche van de persoon in kwestie.
Blijft over , de kinderen ..
Hoe verklaar je dat kinderen die in een geweldadige oorlogssituatie hebben gezeten zich later ontwikkelen tot jong volwassenen die uit zijn op wraak?
quote:
Bij militairen wordt het nog ingewikkelder omdat militairen juist leren om te doden en dus de moraal te onderdrukken / uit te schakelen. Gecombineerd met een opgelopen "trauma" kan dat een gevaarlijke mix worden. Militairen voldoen ook aan verschillende psychologische profielen,het uitoefenen van macht en vluchten voor de ingewikkeldheid van de samenleving kunnen daar zeker onderdeel van zijn.
Ik was even het syndroom kwijt ( Posttraumatische stressstoornis )
pi_24254283
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 01:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk dat deze eerder was maar de postings in dat andere topic waren ietsjes leuker en daarnaast is het meer een GC onderwerp.

Sorry.
Loedertje, heel lovenswaardig dat je je excuses aanbiedt. Ik zie dat de andere topic nu ook gesloten is, en HeatWave refereert naar de andere topic, dát topic dus.

Kan ie dus weer open, mag het?

[ Bericht 1% gewijzigd door VOLVOMEISTER op 28-12-2004 13:07:42 ]
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:01:58 #198
13462 BansheeBoy
pi_24254300
*mensen en akkkersloot, dit is feedback !*

† In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 13:09:12 #199
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24254425
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
*mensen en akkkersloot, dit is feedback !*

Ik geef toch FB
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 13:11:05 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24254456
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:00 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

Ik zie dat de andere topic nu ook gesloten is, en HeatWave refereert naar de andere topic, dát topic dus.

Kan ie dus weer open, mag het?
Veel postplezier !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')