Je bedoeld op dezelfde manier dat als ik puzzel met letters uit jou postjes ik altijd "Allah is een Varken" ontdek?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je de aanwezige letters in zijn post pakt en deze combineert kom je duidelijk tot de zin:"Ik ontcen de holocaust." Sneaky, maar ik heb dat door
Vergeet je medicijnen niet Bansheequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je de aanwezige letters in zijn post pakt en deze combineert kom je duidelijk tot de zin:"Ik ontcen de holocaust." Sneaky, maar ik heb dat door
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:53 schreef ExTec het volgende:
Je bedoeld op dezelfde manier dat als ik puzzel met letters uit jou postjes ik altijd "Allah is een Varken" ontdek?
Het grote verschil is dat ik dat niet bewust doe en Akkersloot dat wel doetquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bedoeld op dezelfde manier dat als ik puzzel met letters uit jou postjes ik altijd "Allah is een Varken" ontdek?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
1 lettergreep robh, 1 lettergreep
En wat zou het als ik dat wel zou doen ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grote verschil is dat ik dat niet bewust doe en Akkersloot dat wel doet
Hoe bedoel je "als" ??? Het is gewoon zo, en je bent nu dus strafbaarquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En wat zou het als ik dat wel zou doen ?
Doe dan maar aangifte. En ter ondersteuning van je vermeend "strafbaar feit" : Allah is een varken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe bedoel je "als" ??? Het is gewoon zo, en je bent nu dus strafbaar
Soms wel heel erg selectief.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:40 schreef Loedertje het volgende:
Wé zijn érg selectief én hebben oogkleppen voor . Daardoor zien wé niét álles
Daarvoor is dít FB topic beste Akkersloot, om de dingen die je opvallen te melden zodat wij met onze neusjes op de feiten worden gedruktquote:
Voor wie is die bevolking volgens jou dan gevaarlijker. Voor die (westerse) politici en generaals of voor de bevolking van die landen zelf ?quote:De les die politici en generaals steeds vergeten is: Als je in het Midden-Oosten een regime breekt, dan blijft de bevolking over, en die is veel gevaarlijker dan het regime zelf
Voor beiden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:01 schreef Akkersloot het volgende:
@ moderator Loedertje.
Betreffende je huidige signature
[..]
Voor wie is die bevolking volgens jou gevaarlijker. Voor die (westerse) politici en generaals of voor de bevolking van die landen zelf ?
Zijn maar halve waarheden. Dat die mensen zo gek zijn komt vooral door dat ze geindoctreerd zijn geraakt dankzij één of andere geesteszieke haatzaaier, genaamd Mohammed, de stichter van de islam.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Toelichting: Ze zullen er alles aan doen om de rest van de mensheid te laten weten dat *hen onrecht is aangedaan* ( je zult zelf ook rare sprongen maken als je je familieleden uitelkaargerukt aantreft Akkersloot, dan moet iémand de schuld hebben, dan zoek je een zondebok en kun je niet meer normaal denken, laat staan dat je normaal kunt functioneren..)
Sakkerloot, je draait nu echt door. Ik vind dat je hier echt te ver gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zijn maar halve waarheden. Dat die mensen zo gek zijn komt vooral door dat ze geindoctreerd zijn geraakt dankzij één of andere geesteszieke haatzaaier, genaamd Mohammed, de stichter van de islam.
Nee, maar een groot deel wel.quote:Geloof je dan werkelijk dat iedereen die die rare sprongen maakt tijdens de bevrijding op Saddam familie leden heeft verloren ?
Denk niet dat FB van NWS hét topic is om dit te bespreken Akkersloot maar ik acht mijzelf iig wél in staat om anderen iets gruwelijks aan te doen als zij mijn dierbaren aan gort hebben geschoten omdat zij het niet eens zijn met Balkenende (om het maar even dicht bij huis te houden..)quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:25 schreef Akkersloot het volgende:
Zijn maar halve waarheden. Dat die mensen zo gek zijn komt vooral door dat ze geindoctreerd zijn geraakt dankzij één of andere geesteszieke haatzaaier, genaamd Mohammed, de stichter van de islam.
Geloof je dan werkelijk dat iedereen die die rare sprongen maakt tijdens de bevrijding op Saddam familie leden heeft verloren ?
Dat ben ik niet met je eens, Loedertje. Je simplificeert. Dat zou betekenen dat als bijvoorbeeld een familielid iets vreselijks wordt aangedaan, dat je dan elke vorm van moreel besef verliest. Dat is een niet houdbare stelling. De familieleden van de mensen die onthoofd zijn in Irak of familieleden van amerikaanse militairen gaan ook niet en masse aanslagen plegen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Toelichting: Ze zullen er alles aan doen om de rest van de mensheid te laten weten dat *hen onrecht is aangedaan* ( je zult zelf ook rare sprongen maken als je je familieleden uitelkaargerukt aantreft Akkersloot, dan moet iémand de schuld hebben, dan zoek je een zondebok en kun je niet meer normaal denken, laat staan dat je normaal kunt functioneren..)
Trek ik het weer door naar *dichter bij huis*. De militairen in NL die ooit zijn uitgezonden naar Libanon, voormalig Joego e.d. ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:38 schreef Tarak het volgende:
Dat ben ik niet met je eens, Loedertje. Dat zou betekenen dat als bijvoorbeeld een familielid iets vreselijks wordt aangedaan, dat je dan elke vorm van moreel besef verliest. Dat is een niet houdbare stelling. De familieleden van de mensen die onthoofd zijn in Irak of familieleden van amerikaanse militairen gaan ook niet en masse aanslagen plegen.
En ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Trek ik het weer door naar *dichter bij huis*. De militairen in NL die ooit zijn uitgezonden naar Libanon, voormalig Joego e.d. ?
De kinderen die achterblijven na een oorlog? (en nog geeneens de koran of bijbel kunnen lezen?)
Het *incidentje* in Kerkrade ?
Ja, mensen die midden in een oorlog hebben gezeten en gruwelijkheden hebben gezien zijn daarna niet altijd meer zichzelf en kunnen rare dingen doen.
Ik blijf bij mijn stelling
Blijft over , de kinderen ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:56 schreef Tarak het volgende:
[..]
En ik ook. Dat heftige gebeurtenissen, trauma's kunnen triggeren waaronder trauma's die de moraal aantasten, geloof ik direct. Mijn stelling is dus dat er in beginsel al iets mis was met die moraal of met de psyche van de persoon in kwestie.
Ik was even het syndroom kwijtquote:Bij militairen wordt het nog ingewikkelder omdat militairen juist leren om te doden en dus de moraal te onderdrukken / uit te schakelen. Gecombineerd met een opgelopen "trauma" kan dat een gevaarlijke mix worden. Militairen voldoen ook aan verschillende psychologische profielen,het uitoefenen van macht en vluchten voor de ingewikkeldheid van de samenleving kunnen daar zeker onderdeel van zijn.
Loedertje, heel lovenswaardig dat je je excuses aanbiedt. Ik zie dat de andere topic nu ook gesloten is, en HeatWave refereert naar de andere topic, dát topic dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat deze eerder was maar de postings in dat andere topic waren ietsjes leuker en daarnaast is het meer een GC onderwerp.
Sorry.
Ik geef toch FBquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
*mensen en akkkersloot, dit is feedback !*
Veel postplezier !quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:00 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik zie dat de andere topic nu ook gesloten is, en HeatWave refereert naar de andere topic, dát topic dus.
Kan ie dus weer open, mag het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |