abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24536451
quote:
Ik zie het volgende topic al voor me als er weer eens ik weet niet hoeveel moslims sterven tijdens een aardbeving:'HAHAHA, WAAR IS DIE ALLAH VAN JULLIE NOU?, BWAHAHA'
uuuh Podsnous beseft niet dat er bij de Tsunami ramp vooral moslims de dood vonden?
en dat het lieden als BSB waren die begonnen in de betreffende topics over de wil van Allahlala?
ik heb geen onvertogen woord van de niet moslims daar gezien, hoor, dus flikker maar op met je 'HAHAHA, WAAR IS DIE ALLAH VAN JULLIE NOU?, BWAHAHA'

Als er een paar moslims hier zélf beginnen te zaniken over moskeeën die zijn blijven staan wat een teken moet zijn, en meegaan in de Sodom en Gomorra theorie, dan moet je ook niet vreemd op staan te kijken als er eens iemand die ACHTERLIJKE manier van redeneren doortrekt als er een ongeluk met een bus vol bedevaartgangers plaatsvindt.

Niemand lacht om de dode die er daar gevallen is.
Je krijgt gewoon je achterlijke argumenten, bewijslast en redenatie in je smoel terug geworpen.

SCH is er als de kippen bij om dan kommer en kwel, moord en brand, hel en verdoemenis te roepen, maar als een meki of een BSB topics openen en blaten over de wil van Allah, zwijgt meneer stil, of doet hij het schamper af "ach die meki toch, het is me er eentje, dat is natuurlijk onzin, wat een gekkie ".
Niets geen gesmijt met bruine hemden dan van meneer de journalist *proest*

en @ Loeder : bij mij zei je ook zoiets destijds "ik was niet online en zag een en ander niet tijdig"
ja, leuk en aardig, maar ondertussen gebeurt er niets, blijft het allemaal leuk staan, wordt er niemand op de vingers getikt blijkbaar want het gebeurt een volgende keer gewoon wéér.

iemand xenofoob, racist, bruinhemd noemen dat is allemaal prima blijkbaar
en als dat geen indruk meer maakt, word je écht persoonlijk en haal je er privézaken bij.

Fanfuckingtastisch., chapeau!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')