Betreffende deze discussie onder de feedback. Het kan soms best belangrijk zijn om de achtergrond van een bepaalde mod te weten. Zo meen ik dat NorthernStar gristelijk is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef Loedertje het volgende:
Denk niet dat FB van NWS hét topic is om dit te bespreken Akkersloot maar ik acht mijzelf iig wél in staat om anderen iets gruwelijks aan te doen als zij mijn dierbaren aan gort hebben geschoten omdat zij het niet eens zijn met Balkenende (om het maar even dicht bij huis te houden..)
Het gaat geeneens om de situatie waarin gruwelijkheden hebben plaatsgevonden beste Akkersloot.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:35 schreef Akkersloot het volgende:
In je antwoord ga je volledig voorbij aan "denk je werkelijk dat iedereen die rare sprongen maakt in Irak familie heeft verloren?". Dat je de burgerslachtoffers bij de verdrijving van Saddam vergelijkt met mensen "die aan gort zijn geschoten omdat ze het niet eens zijn met Balkenende".
Ja je bent achterlijk. Hopelijk kan je desondanks toch goed modereren.
Dat je daarmee zelfs de verdrijving van een dictator gelijk ziet als "mensen die aan gort geschoten worden omdat ze het niet eens zijn met Balkende" ter ondersteuning van jouw visie, tégen de verdrijving van Saddam Hoessein, Tsja.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:43 schreef Loedertje het volgende:
Het gaat geeneens om de situatie waarin gruwelijkheden hebben plaatsgevonden beste Akkersloot.
Ik trok de vergelijking slecht om je duidelijk te maken dat jou stelling (alles komt door de koran ) gewoon niet opgaat.
Ik ben tegen de oorlog in Irak (die momenteel gevoerd wordt door moslimextremisten, niet door de VS en Irakezen die niets moeten hebben van een middels terreur gevestigde islamitische staat. Ik erg me aan al de burgerslachtoffers die door de terroristische ratten worden gemaakt. Dat maakt mij namelijk best kwaad.quote:Overigens zou ik het op prijs stellen als je eens iets aan je omgangsvormen doet.
Duidelijk is dat je niet begrijpt wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:06 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat je daarmee zelfs de verdrijving van een dictator gelijk ziet als "mensen die aan gort geschoten worden omdat ze het niet eens zijn met Balkende" ter ondersteuning van jouw visie, tégen de verdrijving van Saddam Hoessein, Tsja.
Een oorlog zonder slachtoffers is helaas onmogelijk.quote:Ik ben tegen de oorlog in Irak (die momenteel gevoerd wordt door moslimextremisten, niet door de VS en Irakezen die niets moeten hebben van een middels terreur gevestigde islamitische staat. Ik erg me aan al de burgerslachtoffers die door de terroristische ratten worden gemaakt. Dat maakt mij namelijk best kwaad.
De laatsgenoemde in je quote is al eeuwen dood, ik kan mij niet kwaad maken om mensen die in sprookjesboeken geloven en dingen lezen die ik niet zou willen en kunnen ondersteunen (laat staan dat ik zou willen leven volgens een boek, ongeacht wélk boek)quote:Dat ik kwaad wordt op iemand die de huidge gevoerde oorlog in Irak ondersteunt vind ik een goed recht. En dat is toch een veel betere onderbouwing van "je bent achterlijk" dan personen die dergelijke dingen over mij zeggen alleen maar omdat ik zeg dat één of andere kinderverkrachtende godsdienststichter geestesziek is.
Staat los van mijn schrijfsels hier denk ik..quote:Verder kan ik op dit forum gewoon een "cultuur fascist" genoemd worden zonder dat een mod er naar om kijkt.
Vandaar dat die "vrijheidsstrijders" er ook alles aan doen om de verkiezingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:55 schreef Loedertje het volgende:
Maar als jij denkt dat die mensen daar nu hardstikke gelukkig zijn dan mag je dat van mij denken (ik zie andere beelden)
Dat is altijd zo, de reacties worden kennelijk alleen onzichtbaar, maar hij blijft in je MyAct.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Hey Roel_Jewel, hoe doe je dat??ik zo lomp tvp posten in een topic, toen heb jij waarschijnlijk mijn post weggehaald en tóch blijft hij in mijn active topics staan!
Heel cool, en ik voelde me almin of meer schuldig, ik ben nl niet zon tvpposter (no offence, Alicey), maar het is wel cool!
Ah, gaat het daaroverquote:Op woensdag 29 december 2004 01:00 schreef Youssef het volgende:
Dat is altijd zo, de reacties worden kennelijk alleen onzichtbaar, maar hij blijft in je MyAct.
Dat is een bug in RDE die er in een volgende update waarschijnlijk weer uitgehaald wordt, dus reken er niet op dat je dit topic altijd terug kan blijven vinden in je history als je niet een echte post doet.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Echer, zonder dat mijn reactie nog in dat topic staat, zie ik het nog wel steeds in My Active Topics staan. Ik vraag me af hoe dat kan
Dat mag je daar gerust schrijvenquote:Op woensdag 29 december 2004 01:05 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh oke.... jaik postte dus dat ik er nog steeds geen woorden voor heb..... Het is zo bizar enz... volg het alleen maar met open mond....
Yep, bij teveel tvp'squote:Op woensdag 29 december 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
Haha okemaarja ik kan me voorstellen dat de term tvp een doorn in het oog is van de mods, vooral bij zoiets
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:27 schreef lipboutje het volgende:
Zeker geen familie in de regio?mag deze post verwijderd worden A.U.B.!
Eens met Drugshond.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is een persiflage op een nieuwsfeit. En het is erg genoeg wat daar gebeurt is.... zeker zeker.
Maar wat moet je beginnen met een natuurkracht van 1 miljoen atoombommen.....
Maar op deze manier mag/kun je ook niks zeggen over de joden vervolging/Ruwanda.Bosnie/Oeganda en ga zo maar verder (the list is too long to mention)......
Mijn medeleven voor de slachtoffers R.I.P.,..... maar ik zal mijn zwarte humor er niet door verliezen...
Idd, gruwelijk irritant als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:52 schreef Meki het volgende:
KARELANAALPETER
zit te klooien op azie topic
Neenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:00 schreef flugeltje het volgende:
krijg je écht zelf een ban als je om een ban van een ander vraagt?
nee dat denk ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef Loedertje het volgende:
Misschien was meneer nog onder invloed van alcohol
Ik vermoed dat het een (boze) kloon is ofzo. De eerste maanden op fok wist ik tenminste absoluut niet hoe ik een foto moest plaatsen, laat staan tientallen tegelijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:26 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet
hij is pas nieuw en wou gewoon gaan klooien
waarover wil je gaan klagen danquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hoi. Ik wil graag klagen over het lage niveau in NWS.
Om te beginnen over jouw extreem gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.quote:
Ben ik dan zo extreemquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:33 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Om te beginnen over jouw extreem gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.
Extreem slecht in Nederlands zeker ja.quote:
het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Extreem slecht in Nederlands zeker ja.
Nee, ik zie niet echt verbetering eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:29 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
vind je niet![]()
Je hebt iig door dat er geen hoofdletters willekeurig in een zin horen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:29 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
vind je niet![]()
Het is geen nieuws. Net zo min als 'wat voor schoenen heb je aan?' of 'hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?'. enzquote:Op zondag 2 januari 2005 00:31 schreef Exuimtum het volgende:
Kan NorthernStar mij uitleggen waarom de topic Giro 555 zo snel is dichtgegaan???
Ik vond het een heel normale vraag.![]()
Staat in de sluitpost.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:28 schreef ikkemem het volgende:
Waarom topic Christenen meest vervolgde Godsdienst op slot.
Wat voor onzin is dat nu weer?![]()
Solliciteren als mod een optie?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hoi. Ik wil graag klagen over het lage niveau in NWS.
Slotje onzinnige reaties ja zo ken ik ook nog wel een paar.quote:
Daar zit idd wat in.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb een voorstel:
Eén centraal 'Wie wat er op PLAATS X aan de hand is????!?!?!?!?!?!?' topic zodat iedereen die geinteresseerd is in een ambulance/politiewagen/brandweerwagen/wijkagent die langskomt daar kan kijken in de hoop de eerste te zijn die eventuele rampspoed verneemt. 999 van de 1000 keer is het een poes die in de boom zit, maar je weet nooit. Snap ik best.
Maar het is toch je reinste forum vervuiling op deze manier?
Topic is dicht omdat het onderwerp niet 'de islam' is. Het is in die richting geduwd en afgebogen puur en alleen om het daar weer over te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
heeeeeeeee waarom is Islamdocent Van de Ven gaat vrijuit gesloten ???
ik had net een post geplaatst waar ik wel serieuze reacties op hoop te krijgen !?
dat het nieuws niet in het voordeel van de islam is mag IMHO geen reden zijn om alle topics maar direct te sluiten hoor. ik heb een keurige post geplaatst dus zou het niet meer dan normaal vinden als hij weer geopend wordt
het topic gaat over een islamitische leraar die zeer extreem is dan is een reactie als de mijne echt niet vreemd en zeer zeker hartstikke ontopic!!! zo niet kom dan eens met argumenten, want dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Topic is dicht omdat het onderwerp niet 'de islam' is. Het is in die richting geduwd en afgebogen puur en alleen om het daar weer over te kunnen hebben.
(Die 'discussie' is bovendien iets te vaak gevoerd in NWS)
Dan is de keuze om alle off-topic reacties weg te halen of het topic te sluiten, de keuze viel op het laatste.
Het onderwerp was niet 'de Islam', joden, de 2e WO, Mein Kampf, Palestina etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het topic gaat over een islamitische leraar die zeer extreem is dan is een reactie als de mijne echt niet vreemd en zeer zeker hartstikke ontopic!!! zo niet kom dan eens met argumenten, want dit slaat nergens op
dus ik mag toch wel aangeven waar een extremist als v/d ven die notebene LES GEEFT en helemaal pro islam is zoals de taliban (dus met sunna en sharia als wet) meer heeft met de arabische wereld dan met nederland (ookal is hij nederlander)en dus ook dat in de arabische wereld mein kampf een bestseller is of niet??? (met bron nog wel) de sunna en de sharia liggen in 1 lijn met mein kampf, immers zijn ze beiden geschreven door faccisten!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het onderwerp was niet 'de Islam', joden, de 2e WO, Mein Kampf, Palestina etc.
Het onderwerp was dat minister Donner heeft vastgesteld dat Van der Ven niet vervolgt kan worden.
Tis gewoon te gek hoe sommigen er steeds weer in slagen om iedere interesante discussie weten dood te slaan met die Islam-bash-crap.
Het is al een paar keer eerder duidelijk gezegd dat we dit soort ombuigen van topics niet meer willen in NWS. Als je dat nog niet wist, bij deze.
Nog maar een keer dan?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus ik mag toch wel aangeven waar een extremist als v/d ven die notebene LES GEEFT en helemaal pro islam is zoals de taliban (dus met sunna en sharia als wet) meer heeft met de arabische wereld dan met nederland (ookal is hij nederlander)en dus ook dat in de arabische wereld mein kampf een bestseller is of niet??? (met bron nog wel) de sunna en de sharia liggen in 1 lijn met mein kampf, immers zijn ze beiden geschreven door faccisten!!!
ik meende dat fok juist een forum was om te discusieren en daar hoort kritiek ook bij hoor
dus nog 1 keer sesam open u
ja dat moslims lange tenen hebben is al bekend, dat ze niet tegen terechte kritiek kunnen ook.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan?
Ieder topic kun je wel afbuigen naar je favo onderwerp want er is altijd wel een link te leggen.
Nogmaals, voor de achtergronden van de Islam en alle andere moslimdingen waar sommigen niet over uitgepraat raken is NWS niet de juiste plek. Zoek maar een ander stekje, alleen kan ik je nu al vertellen dat men er nergens op Fok! erg happig op is.
Tegenover jouw geklaag over dit slotje staan er tig andere users die het strontvervelend vinden dat er weer een topic verkloot is door dat uitgekauwde geouwehoer over moslims.
Voor alle duidelijkheid, dat topic blijft dicht wegens eerder genoemde redenen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
dus nog 1 keer sesam open u
voor de duidelijkheid:
conclussie mijn posts zijn allemaal ontopic.
w00t de versterking iser al bijgekomenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, dat topic blijft dicht wegens eerder genoemde redenen.
Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
we mogen dus niet meer ontopic posten als het nadelig is of kan zijn voor (extremistische) moslims
wat onzin ? dat is PRECIES wat northern star deed, hij sloot dat topic om een ONTOPIC reactie! misschien moet hij eens kijken of hij mod kan worden op www.marokko.nlquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lees die zin asjeblieft eens hardop en lach dan net zo hard als ik om het onzingehalte zeg
Alsof onze postings hier nadelig zouden kunnen zijn voor *moslims*
Niet doen gewoneman, komt echt een beetje suf over .
Repeat: Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.quote:
Ja alle topics die iets met geloof te maken hebben worden hier tegenwoordig gesloten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat onzin ? dat is PRECIES wat northern star deed, hij sloot dat topic om een ONTOPIC reactie! misschien moet hij eens kijken of hij mod kan worden op www.marokko.nl![]()
![]()
![]()
..staan doorgaans in Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwingquote:Op woensdag 5 januari 2005 05:37 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ja alle topics die iets met geloof te maken hebben ....
hee niet dom lullen aub.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
..staan doorgaans in Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing
Heel veel postplezier in de topics die je zoekt !
Zal ik vast scheel zijn, maar ik heb toch echt goed gekeken naar topics over die stink blauwe bandjes. Waar staan de andere twee dan?quote:Neh
Deze kan dicht, zijn er al genoeg.
In verschillende ander fora lopen topics over de diverse soorten bandjes, ik denk dat die bedoeld worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:34 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Blauwe polsbandjes voor steun aan Sri Lanka
[..]
Zal ik vast scheel zijn, maar ik heb toch echt goed gekeken naar topics over die stink blauwe bandjes. Waar staan de andere twee dan?
2 postings bedoel je ws.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
@northern star lees eens 2 topics omhoog
Jaaaaa, in GC en KLB!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In verschillende ander fora lopen topics over de diverse soorten bandjes, ik denk dat die bedoeld worden.
En ja hoor.. blauwe polsbandjes!
Azie bandjes
Al die polsbandjes...
We zijn maar een klein onderdeeltje van een groter geheel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Jaaaaa, in GC en KLB!
Dat telt niet!
Geeft niks.quote:als fok! niet zo traaaaaag was geweest, had ik wel een fatsoenlijke zoekactie ondernomen. maar ja, ben nu niet verder gekomen dan ctrl-f![]()
nee dat heb ik niet het topic is IMHO zwaar onterecht gesloten. ik was ontopic aan het posten en zeker niet aan het bashen. ik heb alles keurig geformuleerd en netjes bronnen gegeven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
2 postings bedoel je ws.
Maar ik had het allang gelezen en jij hebt allang antwoord gehad.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Dat het ook in andere topics staat wil ook niet zeggen dat er ook geen topic in NWS over kan lopen. Maar die rare bandjes hebben imo al genoeg aandacht.
Als je het 'hand over het hoofd houden' wilt noemen, heb ik iedereen die off-topic, richting de "moslims zijn slecht, slechter, slechtst-discussie" ging een hand boven het hoofd gehouden want niemand is eruit gepikt of heeft een note oid gehad. Zoals dat zo vaak wel kan, maar niet gebeurd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet het topic is IMHO zwaar onterecht gesloten. ik was ontopic aan het posten en zeker niet aan het bashen. ik heb alles keurig geformuleerd en netjes bronnen gegeven.
het is me duidelijk dat jullie moslims de handjes boven het hoofd houden want meh7 begon zelf met zijn heil hitler logisch vervolg is dus dat daarop ingesprongen wordt, of heb ik dat fout ???
het was logisch en ontopic daarnaast was de betreffende post een aanwinst in de discussie, want we zijn het toch wel eens dat het topic over een extremistische moslim ging![]()
dus waarom moest het topic dicht ??? er is namelijk NIET gebasht en ook niet offtopic gepost
maar zo niet dan open ik wel een topic over het schokkende nieuws![]()
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je het 'hand over het hoofd houden' wilt noemen, heb ik iedereen die off-topic, richting de "moslims zijn slecht, slechter, slechtst-discussie" ging een hand boven het hoofd gehouden want niemand is eruit gepikt of heeft een note oid gehad. Zoals dat zo vaak wel kan, maar niet gebeurd.
Je betoog over de islam was wel offtopic want dat was niet het onderwerp. Van ieder topic kun je wel een moslimtopic maken als je wilt en dan roepen dat het ontopic is. Topic over mannen die geen slimmere vrouwen willen? Gooi er een opmerking tussen over hoe vrouwen in de islam onderdrukt worden en alle geleuter over moslims is ineens 'ontopic'. Not.
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnenquote:Die moslimsdiscussies hebben NWS lang genoeg gedomineerd omdat er een paar users waren die het er per se iedere dag over wilden hebben. Niet meer. Zoek maar een ander plekje en als je die op fok niet kunt vinden ga je maar fijn naar stormfront oid. Daar zijn vast zat er ook niet over uitgepraat raken.
het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIETquote:Post gewoon lekker over al het nieuws wat er zo dagelijks is en blijf niet zo aan één onderwerp hangen of beperkt je in dat laatste geval dan tot de topics die daar echt voor bedoeld zijn. Nieuws is er in alle soorten en maten (lees verschillende onderwerpen) en dat willen we ook graag weerspiegeld zien in NWS.
ff een afkoel schaakpartijtje?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!
[..]
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnen
ik ben voor een multiculturele samenleving maar wel ZONDER extremistische sektes zoals de islam. als je de moeite had gedaan mijn posts te lezen was dat ook zeer duidelijk geweest.
[..]
het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIET
Als jij je aangesproken voelt is dat voor jouw rekening. Ik zeg alleen dat users die alleen komen op Fok! om het over 'de vreselijke islam' te hebben (en dit overvloedig overal posten waar ze kunnen) beter ergens anders naar toe kunnen gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnen
ik ben voor een multiculturele samenleving maar wel ZONDER extremistische sektes zoals de islam. als je de moeite had gedaan mijn posts te lezen was dat ook zeer duidelijk geweest.
Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.quote:het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIET
Kinderachtige opmerking NorthernStar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:
Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.
Het is simpelweg niet waar dat het het nieuws domineert.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Kinderachtige opmerking NorthernStar.
Het is imho ook niet waar, " Het is DE nieuwe sociale kwestie", maar dat nog terzijde.
Dat is inderdaad een volledig uitgekauwd onderwerp.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is simpelweg niet waar dat het het nieuws domineert.
Dan kijk je of heel selectief naar alle nieuws wat er dagelijks voorbijkomt, of je bent heel selectief in je nieuwsbronnen.
Dat het een actuele kwestie is hoor je mij niet ontkennen zoals je suggereert. Maar het is één van de vele en met vele aspecten die lang niet allemaal 'nieuws' zijn. Hoeveel topics hebben we in NWS gehad die alleen gingen of Mohammed wel of geen pedo was? Nu kun je veel beweren maar niet dat dit 'nieuws' is.
als je iemand voor nazi uitmaakt krijg je een ban (is al gebeurd) tenzij je moslim bent want dan wordt het terug gedraaid (BSB) en als jij mij naar stormfront stuurt is het voor MIJN rekening als ik dat opvat zoals jij het bedoeld ???quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken voelt is dat voor jouw rekening. Ik zeg alleen dat users die alleen komen op Fok! om het over 'de vreselijke islam' te hebben (en dit overvloedig overal posten waar ze kunnen) beter ergens anders naar toe kunnen gaan.
Over normaal doen gesproken, kijk eens naar die agressieve toon die je steeds aanslaat.
[..]
Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.
huldequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een volledig uitgekauwd onderwerp.
Maar de Islam komt in veel "Nieuws"onderwerpen terug. Het is niet reëel om de Islam in die onderwerpen de Islam niet te laten bespreken. Om mensen te verwijten dat ze "oogkleppen" ophebben, vind ik dan niet eerlijk en te makkelijk
Daarnaast heb ik de indruk dat onderwerpen te snel gesloten worden in NWS omdat men van te voren bang is dat het onderwerp weer dezelfde kant opgaat. Bij dit topic Christendom meest vervolgde religie, met name door moslims bijv. had ik die indruk ook. Dat je FOK geen Stormfront wil laten zijn is voor iedereen helder, maar het onderwerp "Islam/moslims/integratie/Marokkanen" is voor veel mensen heel belangrijk. Die moet je dan ook de kans geven om even te laten "spuien" (zolang ze het netjes doen tenminste).
In POL is de links/rechts tegenstelling ook al 100.000 keer gepasseerd, toch wordt niet elk nieuw topic hierover gesloten ivm links bashen/rechts bashen. Daar wordt meer ruimte gelaten dan in NWS, is mijn indruk tenminste.
Gun mensen toch wat ruimte, de users corrigeren elkaar wel. Als het echt dom geblaat wordt dan kan een moderator ingrijpen.
@gewoneman ik heb geen msn. maar we schaken een andere keer wel weer op die ene site. vanavond niet meer, ben nu te ver heen (nog wat mdma van nieuwjaar gevonden) en win je weerquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je iemand voor nazi uitmaakt krijg je een ban (is al gebeurd) tenzij je moslim bent want dan wordt het terug gedraaid (BSB) en als jij mij naar stormfront stuurt is het voor MIJN rekening als ik dat opvat zoals jij het bedoeld ???
@zoalshetis: voeg me toe op MSN
@noordersterretje: ik heb je toegevoegd op MSN accept me maar ff want je bent niet fair bezig
O er is ook wel ruimte om de dingen te bespreken en ik weet niet hoelang je dit forum al bezoekt maar als dat al wat langer is kun je ook weten dat we in het algemeen juist een stuk meer ruimte geven dan voorheen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:51 schreef Tarak het volgende:
Gun mensen toch wat ruimte, de users corrigeren elkaar wel. Als het echt dom geblaat wordt dan kan een moderator ingrijpen.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13 schreef iteejer het volgende:
Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met hardware-sponsors. Waarvan er een tijdje terug al ééntje heeft afgehaakt omdat ze niet geassioceerd wensten te worden met de inhoud van sommige FP-reacties die zeker toentertijd nogal naar het negatieve en rechts-extremistische gingen. Wat we dus te danken hebben aan enkele blaaskaken die zo graag hun negativiteit en onverdraagzaamheid rondbrullen. Reden ook dat de negatieve zuigende commentaren van enkele beroeps-zeikers hier niet al te serieus neem: als die categorie mensen nl eerder hiun bek hadden gehouden, zaten we nu al met nieuwe servers.
wat je dus wilt zeggen is dat jullie politiek correct over moeten komen en dat de waarheid niet gemeld mag worden als jullie sponsors dat niet leuk vinden ???quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O er is ook wel ruimte om de dingen te bespreken en ik weet niet hoelang je dit forum al bezoekt maar als dat al wat langer is kun je ook weten dat we in het algemeen juist een stuk meer ruimte geven dan voorheen.
We zijn echter een NWS forum en dat betekent dat alle nieuws en alle users aan bod moet kunnen komen en niet dat een kleine groep domineert zoals dat wel een periode het geval was. En dan hebben we het nog niet eens over de manier waarop die 'discussies' gevoerd werden.
Als er nieuws over is, is er ruimte genoeg om het er over te hebben. Zie bijvoorbeeld de meer dan veertig delen over de moord op van Gogh. Voor de rest? Met mate en op een normale manier.
Heb je dit trouwens gezien?
[..]
Ja en moslims hebben hier een streepje voor zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O er is ook wel ruimte om de dingen te bespreken en ik weet niet hoelang je dit forum al bezoekt maar als dat al wat langer is kun je ook weten dat we in het algemeen juist een stuk meer ruimte geven dan voorheen.
We zijn echter een NWS forum en dat betekent dat alle nieuws en alle users aan bod moet kunnen komen en niet dat een kleine groep domineert zoals dat wel een periode het geval was. En dan hebben we het nog niet eens over de manier waarop die 'discussies' gevoerd werden.
Als er nieuws over is, is er ruimte genoeg om het er over te hebben. Zie bijvoorbeeld de meer dan veertig delen over de moord op van Gogh. Voor de rest? Met mate en op een normale manier.
Heb je dit trouwens gezien?
[..]
Ja moslims hebben een streepje voor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:33 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ja en moslims hebben hier een streepje voor zeker.
Als je bv het topic moskeeén blijven staan leest .
Voor de tweede pag is die al ontaard in een scheld party op Israel.
Woorden als wat mij betreft sterft elke pijpekrul subiet en andere dood verwenzingen blijven goedgekeurd .
Het hele topic door gaat het niet meer over de moskeeén in het ramp gebied of de ramp zelf maar over hoe slecht Israel wel niet is.
En als je daar een post tussen gooit die hun niet zint is die voor je het weet verdwenen
Waarom werd dit topic dan niet dadelijk gesloten.
Met vervolging Christenen die niet eens afdwaalde was je er heel vlug bij,en deze blijft maar open.
Ja zeer goed zelfs.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het onderwerp was niet 'de Islam', joden, de 2e WO, Mein Kampf, Palestina etc.
Het onderwerp was dat minister Donner heeft vastgesteld dat Van der Ven niet vervolgt kan worden.
Tis gewoon te gek hoe sommigen er steeds weer in slagen om iedere interesante discussie weten dood te slaan met die Islam-bash-crap.
Het is al een paar keer eerder duidelijk gezegd dat we dit soort ombuigen van topics niet meer willen in NWS. Als je dat nog niet wist, bij deze.
ja je bent gek...quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik nou gek of zijn er zo juist 3 postings van mij verwijderd uit het homo-tsunami topic ?
Huh ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja je bent gek...
over die 3 posts zou heel goed kunnen jou kennende
ik oordeelde niet, maar jou kennende zou het me niet verbazen. maar goed inhoudend lezen is nooit je sterkste kant geweestquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh ?
Volgens mij heb je die 3 posts niet eens gelezen ? Hoe kun je daar een oordeel over hebben ?
Het is absoluut niet mijn intentie om hier te gaan slow-chatten, maar wat verwacht je dan wel van me ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik oordeelde niet, maar jou kennende zou het me niet verbazen. maar goed inhoudend lezen is nooit je sterkste kant geweest
Omdat je samen met SCH steeds verder op je platte bek ging met valse beschuldigingen....quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:42 schreef Meki het volgende:
waarom moet ik haar bedanken
Hoezo ik heb je toch gegeven wat je wouquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Omdat je samen met SCH steeds verder op je platte bek ging met valse beschuldigingen....
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
SCH en Meki mogen je wel bedanken Loedertje dat je ze gered hebt in deze topic: Bus met Nederlanders verongelukt op weg naar Mekka
Met fantasia veronderstellingen ontsproten uit je verwrongen geest kan ik niets.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo ik heb je toch gegeven wat je wou
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:55 schreef vdo28 het volgende:
Ergens heb ik gelezen dat SCH in de journalistiek zat?
Is dit waar, dan verbaas ik me om de grote naieviteit en onnozelheid van zijn voorkomen.
Het forum is helaas enorm traag waardoor ik niet de nodige aandacht kan geven aan dit soort idiote opmerkingen en er vaak veelste laat notitie van neem (maar ook ik erger mij *blauw* aan dat soort *discussie-technieken* )quote:Zelfs als reactie op een van mijn posts schreef hij iets over mijn "bruinbehemde vriendin", wat kant noch wal raakt en zeker geen post is met inzicht. (dat is moddergooien)
Neen.quote:het was zeker niet bedoeld als ontkenning hoe erg dit ongeluk was.
quote:Dat SCH het daar op gooit, zegt wel iets over zijn inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |