abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 00:23:48 #251
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24402086
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dus ik mag toch wel aangeven waar een extremist als v/d ven die notebene LES GEEFT en helemaal pro islam is zoals de taliban (dus met sunna en sharia als wet) meer heeft met de arabische wereld dan met nederland (ookal is hij nederlander)en dus ook dat in de arabische wereld mein kampf een bestseller is of niet??? (met bron nog wel) de sunna en de sharia liggen in 1 lijn met mein kampf, immers zijn ze beiden geschreven door faccisten!!!

ik meende dat fok juist een forum was om te discusieren en daar hoort kritiek ook bij hoor

dus nog 1 keer sesam open u
Nog maar een keer dan?

Ieder topic kun je wel afbuigen naar je favo onderwerp want er is altijd wel een link te leggen.

Nogmaals, voor de achtergronden van de Islam en alle andere moslimdingen waar sommigen niet over uitgepraat raken is NWS niet de juiste plek. Zoek maar een ander stekje, alleen kan ik je nu al vertellen dat men er nergens op Fok! erg happig op is.

Tegenover jouw geklaag over dit slotje staan er tig andere users die het strontvervelend vinden dat er weer een topic verkloot is door dat uitgekauwde geouwehoer over moslims.
pi_24402332
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan?

Ieder topic kun je wel afbuigen naar je favo onderwerp want er is altijd wel een link te leggen.

Nogmaals, voor de achtergronden van de Islam en alle andere moslimdingen waar sommigen niet over uitgepraat raken is NWS niet de juiste plek. Zoek maar een ander stekje, alleen kan ik je nu al vertellen dat men er nergens op Fok! erg happig op is.

Tegenover jouw geklaag over dit slotje staan er tig andere users die het strontvervelend vinden dat er weer een topic verkloot is door dat uitgekauwde geouwehoer over moslims.
ja dat moslims lange tenen hebben is al bekend, dat ze niet tegen terechte kritiek kunnen ook.

maar dit slaat echt NERGENS op
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 00:35:32 #253
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24402364
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef GewoneMan het volgende:

dus nog 1 keer sesam open u

voor de duidelijkheid:

conclussie mijn posts zijn allemaal ontopic.
Voor alle duidelijkheid, dat topic blijft dicht wegens eerder genoemde redenen.
Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.
pi_24402456
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid, dat topic blijft dicht wegens eerder genoemde redenen.
Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.
w00t de versterking iser al bijgekomen

we mogen dus niet meer ontopic posten als het nadelig is of kan zijn voor (extremistische) moslims ok weet ik dat ook weer...

wat een gezeik zeg
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24402689
voor het geval dat jullie de laatste maanden tot een jaar het nieuws hebben gemist

***newsflash***

er is ontzettend veel negatief nieuws geweest over moslims, het is niet meer dan logisch dat er dan ook veel over gepost wordt in nieuws.

gezien de feiten ook zeer begrijpelijk!

wanneer worden de vele tsunamie topics gesloten ???
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 01:31:30 #256
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24403493
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:

we mogen dus niet meer ontopic posten als het nadelig is of kan zijn voor (extremistische) moslims

Lees die zin asjeblieft eens hardop en lach dan net zo hard als ik om het onzingehalte zeg

Alsof onze postings hier nadelig zouden kunnen zijn voor *moslims*

Niet doen gewoneman, komt echt een beetje suf over .
pi_24403625
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 01:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Lees die zin asjeblieft eens hardop en lach dan net zo hard als ik om het onzingehalte zeg

Alsof onze postings hier nadelig zouden kunnen zijn voor *moslims*

Niet doen gewoneman, komt echt een beetje suf over .
wat onzin ? dat is PRECIES wat northern star deed, hij sloot dat topic om een ONTOPIC reactie! misschien moet hij eens kijken of hij mod kan worden op www.marokko.nl
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 02:11:57 #258
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24404140
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:

wat een gezeik zeg
Repeat: Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.
pi_24405675
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 01:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat onzin ? dat is PRECIES wat northern star deed, hij sloot dat topic om een ONTOPIC reactie! misschien moet hij eens kijken of hij mod kan worden op www.marokko.nl
Ja alle topics die iets met geloof te maken hebben worden hier tegenwoordig gesloten.
Nieuws en achtergronden mijn ????
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 11:12:27 #260
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24407831
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 05:37 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Ja alle topics die iets met geloof te maken hebben ....
..staan doorgaans in Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing

Heel veel postplezier in de topics die je zoekt !
pi_24410226
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

..staan doorgaans in Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing

Heel veel postplezier in de topics die je zoekt !
hee niet dom lullen aub.

we hebben het over NIEUWS waar ik ONTOPIC reageerde. nog 1 keer vraag ik het wat was er NIET ontopic volgens jullie ??????????????????

en toen was het stil, maak gewoon jullie fout goed en open het topic zodat we weer in discussie kunnen gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door GewoneMan op 05-01-2005 19:54:51 ]
pi_24420510
Blauwe polsbandjes voor steun aan Sri Lanka
quote:
Neh
Deze kan dicht, zijn er al genoeg.
Zal ik vast scheel zijn, maar ik heb toch echt goed gekeken naar topics over die stink blauwe bandjes. Waar staan de andere twee dan?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 22:48:32 #263
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24420875
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:34 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Blauwe polsbandjes voor steun aan Sri Lanka
[..]

Zal ik vast scheel zijn, maar ik heb toch echt goed gekeken naar topics over die stink blauwe bandjes. Waar staan de andere twee dan?
In verschillende ander fora lopen topics over de diverse soorten bandjes, ik denk dat die bedoeld worden.

En ja hoor.. blauwe polsbandjes!
Azie bandjes
Al die polsbandjes...

[ Bericht 6% gewijzigd door NorthernStar op 05-01-2005 22:53:53 ]
pi_24420987
@northern star lees eens 3 topics omhoog

[ Bericht 2% gewijzigd door GewoneMan op 05-01-2005 23:13:28 ]
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 22:55:14 #265
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24421010
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
@northern star lees eens 2 topics omhoog
2 postings bedoel je ws.

Maar ik had het allang gelezen en jij hebt allang antwoord gehad.
pi_24421054
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In verschillende ander fora lopen topics over de diverse soorten bandjes, ik denk dat die bedoeld worden.

En ja hoor.. blauwe polsbandjes!
Azie bandjes
Al die polsbandjes...
Jaaaaa, in GC en KLB!

Dat telt niet!

als fok! niet zo traaaaaag was geweest, had ik wel een fatsoenlijke zoekactie ondernomen. maar ja, ben nu niet verder gekomen dan ctrl-f
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 23:12:58 #267
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24421443
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Jaaaaa, in GC en KLB!

Dat telt niet!

We zijn maar een klein onderdeeltje van een groter geheel.
quote:
als fok! niet zo traaaaaag was geweest, had ik wel een fatsoenlijke zoekactie ondernomen. maar ja, ben nu niet verder gekomen dan ctrl-f
Geeft niks.

Dat het ook in andere topics staat wil ook niet zeggen dat er ook geen topic in NWS over kan lopen. Maar die rare bandjes hebben imo al genoeg aandacht.
pi_24421644
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

2 postings bedoel je ws.

Maar ik had het allang gelezen en jij hebt allang antwoord gehad.
nee dat heb ik niet het topic is IMHO zwaar onterecht gesloten. ik was ontopic aan het posten en zeker niet aan het bashen. ik heb alles keurig geformuleerd en netjes bronnen gegeven.

het is me duidelijk dat jullie moslims de handjes boven het hoofd houden want meh7 begon zelf met zijn heil hitler logisch vervolg is dus dat daarop ingesprongen wordt, of heb ik dat fout ???

het was logisch en ontopic daarnaast was de betreffende post een aanwinst in de discussie, want we zijn het toch wel eens dat het topic over een extremistische moslim ging

dus waarom moest het topic dicht ??? er is namelijk NIET gebasht en ook niet offtopic gepost

maar zo niet dan open ik wel een topic over het schokkende nieuws
pi_24421865
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:

Dat het ook in andere topics staat wil ook niet zeggen dat er ook geen topic in NWS over kan lopen. Maar die rare bandjes hebben imo al genoeg aandacht.

True.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 00:00:01 #270
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24422665
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee dat heb ik niet het topic is IMHO zwaar onterecht gesloten. ik was ontopic aan het posten en zeker niet aan het bashen. ik heb alles keurig geformuleerd en netjes bronnen gegeven.

het is me duidelijk dat jullie moslims de handjes boven het hoofd houden want meh7 begon zelf met zijn heil hitler logisch vervolg is dus dat daarop ingesprongen wordt, of heb ik dat fout ???

het was logisch en ontopic daarnaast was de betreffende post een aanwinst in de discussie, want we zijn het toch wel eens dat het topic over een extremistische moslim ging

dus waarom moest het topic dicht ??? er is namelijk NIET gebasht en ook niet offtopic gepost

maar zo niet dan open ik wel een topic over het schokkende nieuws
Als je het 'hand over het hoofd houden' wilt noemen, heb ik iedereen die off-topic, richting de "moslims zijn slecht, slechter, slechtst-discussie" ging een hand boven het hoofd gehouden want niemand is eruit gepikt of heeft een note oid gehad. Zoals dat zo vaak wel kan, maar niet gebeurd.

Je betoog over de islam was wel offtopic want dat was niet het onderwerp. Van ieder topic kun je wel een moslimtopic maken als je wilt en dan roepen dat het ontopic is. Topic over mannen die geen slimmere vrouwen willen? Gooi er een opmerking tussen over hoe vrouwen in de islam onderdrukt worden en alle geleuter over moslims is ineens 'ontopic'. Not.

Die moslimsdiscussies hebben NWS lang genoeg gedomineerd omdat er een paar users waren die het er per se iedere dag over wilden hebben. Niet meer. Zoek maar een ander plekje en als je die op fok niet kunt vinden ga je maar fijn naar stormfront oid. Daar zijn vast zat er ook niet over uitgepraat raken.

Post gewoon lekker over al het nieuws wat er zo dagelijks is en blijf niet zo aan één onderwerp hangen of beperkt je in dat laatste geval dan tot de topics die daar echt voor bedoeld zijn. Nieuws is er in alle soorten en maten (lees verschillende onderwerpen) en dat willen we ook graag weerspiegeld zien in NWS.
pi_24423278
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je het 'hand over het hoofd houden' wilt noemen, heb ik iedereen die off-topic, richting de "moslims zijn slecht, slechter, slechtst-discussie" ging een hand boven het hoofd gehouden want niemand is eruit gepikt of heeft een note oid gehad. Zoals dat zo vaak wel kan, maar niet gebeurd.

Je betoog over de islam was wel offtopic want dat was niet het onderwerp. Van ieder topic kun je wel een moslimtopic maken als je wilt en dan roepen dat het ontopic is. Topic over mannen die geen slimmere vrouwen willen? Gooi er een opmerking tussen over hoe vrouwen in de islam onderdrukt worden en alle geleuter over moslims is ineens 'ontopic'. Not.
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!
quote:
Die moslimsdiscussies hebben NWS lang genoeg gedomineerd omdat er een paar users waren die het er per se iedere dag over wilden hebben. Niet meer. Zoek maar een ander plekje en als je die op fok niet kunt vinden ga je maar fijn naar stormfront oid. Daar zijn vast zat er ook niet over uitgepraat raken.
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnen

ik ben voor een multiculturele samenleving maar wel ZONDER extremistische sektes zoals de islam. als je de moeite had gedaan mijn posts te lezen was dat ook zeer duidelijk geweest.
quote:
Post gewoon lekker over al het nieuws wat er zo dagelijks is en blijf niet zo aan één onderwerp hangen of beperkt je in dat laatste geval dan tot de topics die daar echt voor bedoeld zijn. Nieuws is er in alle soorten en maten (lees verschillende onderwerpen) en dat willen we ook graag weerspiegeld zien in NWS.
het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIET
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:24:13 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24423343
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

[..]

nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnen

ik ben voor een multiculturele samenleving maar wel ZONDER extremistische sektes zoals de islam. als je de moeite had gedaan mijn posts te lezen was dat ook zeer duidelijk geweest.
[..]

ff een afkoel schaakpartijtje?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 00:28:09 #273
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24423472
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Als jij je aangesproken voelt is dat voor jouw rekening. Ik zeg alleen dat users die alleen komen op Fok! om het over 'de vreselijke islam' te hebben (en dit overvloedig overal posten waar ze kunnen) beter ergens anders naar toe kunnen gaan.

Over normaal doen gesproken, kijk eens naar die agressieve toon die je steeds aanslaat.
quote:
Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 00:30:14 #274
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24423544
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:

Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.
Kinderachtige opmerking NorthernStar.

Het is imho ook niet waar, " Het is DE nieuwe sociale kwestie", maar dat nog terzijde.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 00:35:58 #275
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24423740
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Tarak het volgende:

[..]

Kinderachtige opmerking NorthernStar.

Het is imho ook niet waar, " Het is DE nieuwe sociale kwestie", maar dat nog terzijde.
Het is simpelweg niet waar dat het het nieuws domineert.

Dan kijk je of heel selectief naar alle nieuws wat er dagelijks voorbijkomt, of je bent heel selectief in je nieuwsbronnen.

Dat het een actuele kwestie is hoor je mij niet ontkennen zoals je suggereert. Maar het is één van de vele en met vele aspecten die lang niet allemaal 'nieuws' zijn. Hoeveel topics hebben we in NWS gehad die alleen gingen of Mohammed wel of geen pedo was? Nu kun je veel beweren maar niet dat dit 'nieuws' is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')