Nog maar een keer dan?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus ik mag toch wel aangeven waar een extremist als v/d ven die notebene LES GEEFT en helemaal pro islam is zoals de taliban (dus met sunna en sharia als wet) meer heeft met de arabische wereld dan met nederland (ookal is hij nederlander)en dus ook dat in de arabische wereld mein kampf een bestseller is of niet??? (met bron nog wel) de sunna en de sharia liggen in 1 lijn met mein kampf, immers zijn ze beiden geschreven door faccisten!!!
ik meende dat fok juist een forum was om te discusieren en daar hoort kritiek ook bij hoor
dus nog 1 keer sesam open u
ja dat moslims lange tenen hebben is al bekend, dat ze niet tegen terechte kritiek kunnen ook.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan?
Ieder topic kun je wel afbuigen naar je favo onderwerp want er is altijd wel een link te leggen.
Nogmaals, voor de achtergronden van de Islam en alle andere moslimdingen waar sommigen niet over uitgepraat raken is NWS niet de juiste plek. Zoek maar een ander stekje, alleen kan ik je nu al vertellen dat men er nergens op Fok! erg happig op is.
Tegenover jouw geklaag over dit slotje staan er tig andere users die het strontvervelend vinden dat er weer een topic verkloot is door dat uitgekauwde geouwehoer over moslims.
Voor alle duidelijkheid, dat topic blijft dicht wegens eerder genoemde redenen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
dus nog 1 keer sesam open u
voor de duidelijkheid:
conclussie mijn posts zijn allemaal ontopic.
w00t de versterking iser al bijgekomenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, dat topic blijft dicht wegens eerder genoemde redenen.
Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
we mogen dus niet meer ontopic posten als het nadelig is of kan zijn voor (extremistische) moslims
wat onzin ? dat is PRECIES wat northern star deed, hij sloot dat topic om een ONTOPIC reactie! misschien moet hij eens kijken of hij mod kan worden op www.marokko.nlquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lees die zin asjeblieft eens hardop en lach dan net zo hard als ik om het onzingehalte zeg
Alsof onze postings hier nadelig zouden kunnen zijn voor *moslims*
Niet doen gewoneman, komt echt een beetje suf over .
Repeat: Je kunt vast nog wel ergens een ander topic vinden waar je je mening kwijt kunt.quote:
Ja alle topics die iets met geloof te maken hebben worden hier tegenwoordig gesloten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat onzin ? dat is PRECIES wat northern star deed, hij sloot dat topic om een ONTOPIC reactie! misschien moet hij eens kijken of hij mod kan worden op www.marokko.nl![]()
![]()
![]()
..staan doorgaans in Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwingquote:Op woensdag 5 januari 2005 05:37 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ja alle topics die iets met geloof te maken hebben ....
hee niet dom lullen aub.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
..staan doorgaans in Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing
Heel veel postplezier in de topics die je zoekt !
Zal ik vast scheel zijn, maar ik heb toch echt goed gekeken naar topics over die stink blauwe bandjes. Waar staan de andere twee dan?quote:Neh
Deze kan dicht, zijn er al genoeg.
In verschillende ander fora lopen topics over de diverse soorten bandjes, ik denk dat die bedoeld worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:34 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Blauwe polsbandjes voor steun aan Sri Lanka
[..]
Zal ik vast scheel zijn, maar ik heb toch echt goed gekeken naar topics over die stink blauwe bandjes. Waar staan de andere twee dan?
2 postings bedoel je ws.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
@northern star lees eens 2 topics omhoog
Jaaaaa, in GC en KLB!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In verschillende ander fora lopen topics over de diverse soorten bandjes, ik denk dat die bedoeld worden.
En ja hoor.. blauwe polsbandjes!
Azie bandjes
Al die polsbandjes...
We zijn maar een klein onderdeeltje van een groter geheel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Jaaaaa, in GC en KLB!
Dat telt niet!
Geeft niks.quote:als fok! niet zo traaaaaag was geweest, had ik wel een fatsoenlijke zoekactie ondernomen. maar ja, ben nu niet verder gekomen dan ctrl-f![]()
nee dat heb ik niet het topic is IMHO zwaar onterecht gesloten. ik was ontopic aan het posten en zeker niet aan het bashen. ik heb alles keurig geformuleerd en netjes bronnen gegeven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
2 postings bedoel je ws.
Maar ik had het allang gelezen en jij hebt allang antwoord gehad.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Dat het ook in andere topics staat wil ook niet zeggen dat er ook geen topic in NWS over kan lopen. Maar die rare bandjes hebben imo al genoeg aandacht.
Als je het 'hand over het hoofd houden' wilt noemen, heb ik iedereen die off-topic, richting de "moslims zijn slecht, slechter, slechtst-discussie" ging een hand boven het hoofd gehouden want niemand is eruit gepikt of heeft een note oid gehad. Zoals dat zo vaak wel kan, maar niet gebeurd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet het topic is IMHO zwaar onterecht gesloten. ik was ontopic aan het posten en zeker niet aan het bashen. ik heb alles keurig geformuleerd en netjes bronnen gegeven.
het is me duidelijk dat jullie moslims de handjes boven het hoofd houden want meh7 begon zelf met zijn heil hitler logisch vervolg is dus dat daarop ingesprongen wordt, of heb ik dat fout ???
het was logisch en ontopic daarnaast was de betreffende post een aanwinst in de discussie, want we zijn het toch wel eens dat het topic over een extremistische moslim ging![]()
dus waarom moest het topic dicht ??? er is namelijk NIET gebasht en ook niet offtopic gepost
maar zo niet dan open ik wel een topic over het schokkende nieuws![]()
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je het 'hand over het hoofd houden' wilt noemen, heb ik iedereen die off-topic, richting de "moslims zijn slecht, slechter, slechtst-discussie" ging een hand boven het hoofd gehouden want niemand is eruit gepikt of heeft een note oid gehad. Zoals dat zo vaak wel kan, maar niet gebeurd.
Je betoog over de islam was wel offtopic want dat was niet het onderwerp. Van ieder topic kun je wel een moslimtopic maken als je wilt en dan roepen dat het ontopic is. Topic over mannen die geen slimmere vrouwen willen? Gooi er een opmerking tussen over hoe vrouwen in de islam onderdrukt worden en alle geleuter over moslims is ineens 'ontopic'. Not.
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnenquote:Die moslimsdiscussies hebben NWS lang genoeg gedomineerd omdat er een paar users waren die het er per se iedere dag over wilden hebben. Niet meer. Zoek maar een ander plekje en als je die op fok niet kunt vinden ga je maar fijn naar stormfront oid. Daar zijn vast zat er ook niet over uitgepraat raken.
het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIETquote:Post gewoon lekker over al het nieuws wat er zo dagelijks is en blijf niet zo aan één onderwerp hangen of beperkt je in dat laatste geval dan tot de topics die daar echt voor bedoeld zijn. Nieuws is er in alle soorten en maten (lees verschillende onderwerpen) en dat willen we ook graag weerspiegeld zien in NWS.
ff een afkoel schaakpartijtje?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!
[..]
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnen
ik ben voor een multiculturele samenleving maar wel ZONDER extremistische sektes zoals de islam. als je de moeite had gedaan mijn posts te lezen was dat ook zeer duidelijk geweest.
[..]
het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIET
Als jij je aangesproken voelt is dat voor jouw rekening. Ik zeg alleen dat users die alleen komen op Fok! om het over 'de vreselijke islam' te hebben (en dit overvloedig overal posten waar ze kunnen) beter ergens anders naar toe kunnen gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je zo redeneerd kan je bijna alle topics wel sluiten!
nou moet je GVD eens normaal doen, wordt ik weer uitgemaakt voor raccist. ik zal het nog 1 keer uitleggen ik HAAT raccisme. ik haat faccisme en ben atheist. de islam ligt dichterbij nazis dan welke (extreem)rechtse partij OOIT zou kunnen
ik ben voor een multiculturele samenleving maar wel ZONDER extremistische sektes zoals de islam. als je de moeite had gedaan mijn posts te lezen was dat ook zeer duidelijk geweest.
Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.quote:het nieuws wordt nu eenmaal gedomineerd door de islam IK maak het nieuws NIET
Kinderachtige opmerking NorthernStar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:28 schreef NorthernStar het volgende:
Het nieuws wordt alleen door de islam gedomineerd als je oogkleppen ophebt.
Het is simpelweg niet waar dat het het nieuws domineert.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Kinderachtige opmerking NorthernStar.
Het is imho ook niet waar, " Het is DE nieuwe sociale kwestie", maar dat nog terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |