nee dat denk ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:22 schreef Loedertje het volgende:
Misschien was meneer nog onder invloed van alcohol
Ik vermoed dat het een (boze) kloon is ofzo. De eerste maanden op fok wist ik tenminste absoluut niet hoe ik een foto moest plaatsen, laat staan tientallen tegelijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:26 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet
hij is pas nieuw en wou gewoon gaan klooien
waarover wil je gaan klagen danquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hoi. Ik wil graag klagen over het lage niveau in NWS.
Om te beginnen over jouw extreem gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.quote:
Ben ik dan zo extreemquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:33 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Om te beginnen over jouw extreem gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.
Extreem slecht in Nederlands zeker ja.quote:
het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Extreem slecht in Nederlands zeker ja.
Nee, ik zie niet echt verbetering eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:29 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
vind je niet![]()
Je hebt iig door dat er geen hoofdletters willekeurig in een zin horen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:29 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
vind je niet![]()
Het is geen nieuws. Net zo min als 'wat voor schoenen heb je aan?' of 'hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?'. enzquote:Op zondag 2 januari 2005 00:31 schreef Exuimtum het volgende:
Kan NorthernStar mij uitleggen waarom de topic Giro 555 zo snel is dichtgegaan???
Ik vond het een heel normale vraag.![]()
Staat in de sluitpost.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:28 schreef ikkemem het volgende:
Waarom topic Christenen meest vervolgde Godsdienst op slot.
Wat voor onzin is dat nu weer?![]()
Solliciteren als mod een optie?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:39 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Hoi. Ik wil graag klagen over het lage niveau in NWS.
Slotje onzinnige reaties ja zo ken ik ook nog wel een paar.quote:
Daar zit idd wat in.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb een voorstel:
Eén centraal 'Wie wat er op PLAATS X aan de hand is????!?!?!?!?!?!?' topic zodat iedereen die geinteresseerd is in een ambulance/politiewagen/brandweerwagen/wijkagent die langskomt daar kan kijken in de hoop de eerste te zijn die eventuele rampspoed verneemt. 999 van de 1000 keer is het een poes die in de boom zit, maar je weet nooit. Snap ik best.
Maar het is toch je reinste forum vervuiling op deze manier?
Topic is dicht omdat het onderwerp niet 'de islam' is. Het is in die richting geduwd en afgebogen puur en alleen om het daar weer over te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
heeeeeeeee waarom is Islamdocent Van de Ven gaat vrijuit gesloten ???
ik had net een post geplaatst waar ik wel serieuze reacties op hoop te krijgen !?
dat het nieuws niet in het voordeel van de islam is mag IMHO geen reden zijn om alle topics maar direct te sluiten hoor. ik heb een keurige post geplaatst dus zou het niet meer dan normaal vinden als hij weer geopend wordt
het topic gaat over een islamitische leraar die zeer extreem is dan is een reactie als de mijne echt niet vreemd en zeer zeker hartstikke ontopic!!! zo niet kom dan eens met argumenten, want dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Topic is dicht omdat het onderwerp niet 'de islam' is. Het is in die richting geduwd en afgebogen puur en alleen om het daar weer over te kunnen hebben.
(Die 'discussie' is bovendien iets te vaak gevoerd in NWS)
Dan is de keuze om alle off-topic reacties weg te halen of het topic te sluiten, de keuze viel op het laatste.
Het onderwerp was niet 'de Islam', joden, de 2e WO, Mein Kampf, Palestina etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het topic gaat over een islamitische leraar die zeer extreem is dan is een reactie als de mijne echt niet vreemd en zeer zeker hartstikke ontopic!!! zo niet kom dan eens met argumenten, want dit slaat nergens op
dus ik mag toch wel aangeven waar een extremist als v/d ven die notebene LES GEEFT en helemaal pro islam is zoals de taliban (dus met sunna en sharia als wet) meer heeft met de arabische wereld dan met nederland (ookal is hij nederlander)en dus ook dat in de arabische wereld mein kampf een bestseller is of niet??? (met bron nog wel) de sunna en de sharia liggen in 1 lijn met mein kampf, immers zijn ze beiden geschreven door faccisten!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het onderwerp was niet 'de Islam', joden, de 2e WO, Mein Kampf, Palestina etc.
Het onderwerp was dat minister Donner heeft vastgesteld dat Van der Ven niet vervolgt kan worden.
Tis gewoon te gek hoe sommigen er steeds weer in slagen om iedere interesante discussie weten dood te slaan met die Islam-bash-crap.
Het is al een paar keer eerder duidelijk gezegd dat we dit soort ombuigen van topics niet meer willen in NWS. Als je dat nog niet wist, bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |