mail maar een opzetje naar me: buzzer.fok@gmail.comquote:Op donderdag 18 november 2004 01:38 schreef sander4444 het volgende:
Ik heb een vraagje. ik wil een overzichtje maken om mijn toto-weddenschappen in te sorteren. Nou vraag ik me af welk programma ik hiervoor het beste kan gebruiken: Frontpage, Access of Excel? het gaat erom dat ik er per weddenschap de volgende dingen in kwijt kan: datum, thuis- en uitclub, voorspelling, uitslag, inzet, quotering, te winnen bedrag, winst/verlies en saldo. En als k dus een combo doe (een voorspelling van meerdere wedstrijden), dan moet dit ook zo overzichtelijk mogelijk te zien zijn. En het liefst ook nog een groot overzicht. Dus ik wilde het liefst een soort kaartensysteem met een invulformulier per weddenschap met bovenstaande gegevens erin en dan 1 groot overzicht met mn saldo en een link naar elke weddenschap. Iemand enig idee waarmee en hoe dit te maken is?
Dat zou je dan in een scripttaal moeten doen, zoals PHP of ASP.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:30 schreef sander4444 het volgende:
Trouwens, ik weet dat het mogelijk is om met Frontpage een website te ontwikkelen met een invulformulier dat dan naar je e-mail wordt verstuurd. maar is het ook mogelijk om een pagina te ontwerpen, alleen op je eigen comp te gebruiken (dus zonder gebruik van internet) en dat ie het dan nie mailt, maar in een bestand op je comp zet?
hmm, vrees dat dat me nie gaat lukkenquote:Op donderdag 18 november 2004 12:33 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Dat zou je dan in een scripttaal moeten doen, zoals PHP of ASP.![]()
het duurt wel ff, maar dan heb je ook wel watquote:Op donderdag 18 november 2004 11:05 schreef sander4444 het volgende:
gedaan, en thanx voor je hulp
ik hou het lekker makkelijk en gebruik gewoon accesquote:Op donderdag 18 november 2004 16:09 schreef The_penetrator het volgende:
Ik zou het lekker makkelijk houden.. Maak gebruik van Oracle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |