Ging mijn voorkeur ook naar uit, waarschijnlijk om andere redenen dan de jouwe.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
U571 lijkt me, met Clooney en Jon Bon Jovi![]()
Niks mis mee
Ik vond de film erg goed wel.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ging mijn voorkeur ook naar uit, waarschijnlijk om andere redenen dan de jouwe.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:44 schreef Bjoro het volgende:
*SC Heerenveen-Spelen met traditie van Joustra & Kuiper
Heel veel plezier vanavondquote:Op donderdag 18 november 2004 18:16 schreef rubbereend het volgende:ga vanavond weer eens stappen
Nijmegen
dus doe mij alvast maar een biertje
Over dat leerlingvolgsysteem hoor ik van mijn moeder ook altijd mooie verhalen. Het schijnt niet altijd even goed te werken?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Bijna eten. Vandaag heel de dag het CITO-LVS bijgewerkt op school, een flinke klus, maar gelukt. Morgen weer gewoon voor de klas en ook nog zwemmen met groep 3, omdat daar een invalster staat zonder diploma en dus niet mee mag. Gauw badslippers zoeken...
Rondje op kosten van Pauleta en vast eet smakelijk!
Binnen 1 dag het systeem op orde, als ik dat aan mijn moeder vertel gelooft ze het nooit! Bij mijn moeder komen er uit de geprinte resultaten vaak andere resultaten dan ze zelf heeft ingevoerd (zelf gezien, voer ook nog wel eens wat voor haar in).quote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ik weet niet of ze een zwemdiploma heeft. Bij ons werkt het wel, maar de ICT-man had toetsen verkeerd ingevoerd, waardoor er dingen niet klopten. Dat heb ik de hele ochtend zitten veranderen en vervolgens 's middags de jaarovergang ingesteld en nieuwe leerlingen aangemaakt in de database.
in ESIS ?quote:Op donderdag 18 november 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ik weet niet of ze een zwemdiploma heeft. Bij ons werkt het wel, maar de ICT-man had toetsen verkeerd ingevoerd, waardoor er dingen niet klopten. Dat heb ik de hele ochtend zitten veranderen en vervolgens 's middags de jaarovergang ingesteld en nieuwe leerlingen aangemaakt in de database.
Nee, CITO LVS.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
in ESIS ?
onze IB-er is niet echt enthousiast over CITO LVS, wil eigenlijk in ESIS gaan werken maar is bang voor het overzettenquote:Op donderdag 18 november 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, CITO LVS.
Heb ook in ESIS nog iets gedaan voor de directrice, maar dat was simpel.
Die waar SCH ooit uit kwam?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:03 schreef just me het volgende:
* DIGGER gaat een kast slopen!
Dat is ook 1 van mijn favoriete hobby's, ben ik erg goed in en kan ik binnenkort weer volop mijzelf in uitleven.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:03 schreef just me het volgende:
* just me gaat een kast slopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |