Mooi lijstje inderdaad, was ik even vergetenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Tof arcee
Dat Theo meer losmaakte dan Pim en 11-9 had ik al gehoord maar om het in cijfers te zien is inderdaad toch iets anders.
Bedankt!
[update] Neergeschoten leraar overledenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
Wat was er op 15 januari dit jaar aan de hand
schietpartij op het terra college.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
Wat was er op 15 januari dit jaar aan de hand
Ja, ik zie nu dat het over een paar dagen is uitgespreid, bedanktquote:Op woensdag 17 november 2004 23:45 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[update] Neergeschoten leraar overleden
(tenminste, dit was op 13 januari)
En je dan realiseren dat je al die postings ook nog daadwerkelijk hebt gelezenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Bedankt!
Ja, da's het enge ervan, bijna de dubbele hoeveelheid van m'n postcountquote:Op woensdag 17 november 2004 23:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En je dan realiseren dat je al die postings ook nog daadwerkelijk hebt gelezen
En nu nog van OOG en ANM.quote:Dit waren de drukste dagen op Nieuws en Achtergronden
Da's allemaal 't zelfde.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:55 schreef Sidekick het volgende:
En nu nog van OOG en ANM.
ANM was beterquote:Op woensdag 17 november 2004 23:58 schreef Arcee het volgende:
Da's allemaal 't zelfde.
Humorloze.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's allemaal 't zelfde.
jups, blijkbaar is er toen in andere forums gepost over het onderwerp (GC misschien ???)quote:Op donderdag 18 november 2004 07:22 schreef Georges het volgende:
Ik had wel verwacht dat 11 september hoger zou staan. Leuke lijst verder.
Het was gewoon nog niet zo druk destijds op het forum. En het werd allemaal erg traag door de enorme hoeveelheid views.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, blijkbaar is er toen in andere forums gepost over het onderwerp (GC misschien ???)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |