Is zo mooi namelijk, glanzende lipjes
quote:zo mag ik het horen.. over welke lipjes heb je het eigenlijk?
Op donderdag 13 september 2001 19:19 schreef bruintjuh het volgende:
Van 't etos-merk hebben ze die, maar die is echt elke keer op als ik kom kijken
Weten jullie van welk merk ze die nog meer hebbenIs zo mooi namelijk, glanzende lipjes
quote:~zucht~
Op donderdag 13 september 2001 19:21 schreef Milosevic het volgende:[..]
zo mag ik het horen.. over welke lipjes heb je het eigenlijk?
quote:Why
Op donderdag 13 september 2001 19:29 schreef Arjeninho het volgende:
Bleeeghhh lipgloss, dat vind ik (als jongen zijnde)er wel zó vies uitzien he. Please think twice voordat je dat op je lippen smeert.
Ik heb altijd lipgloss op
* nibble is geen vrouw dus heeft eigenlijk niet zoveel ervaring op dit gebied
quote:Het ziet er zo vies kleverig uit. En ik ben ook bang dat ik het ook op m'n kanis krijg als ik zoen ofzo
Op donderdag 13 september 2001 19:30 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Why
Ik heb altijd lipgloss op
Ik eet lipgloss altijd op Het blijft een minuut zitten en daarna is het spontaan verdwenen.. Lippenstift ook, maar dat blijft tenminste nog een half minuutje langer zitten.
quote:Jah, ze zullen echwel nog ergens anders die dingen hebben, maar als iemand wist van welk merk hoefde ik nie te zoeken.
Op donderdag 13 september 2001 19:31 schreef nibble het volgende:
Nou ik denk dat bovenste paar he..... DUH!
wat betreft die stippenlift, probeer het eens bij hema of v&d ? misschien DA drogist?* nibble is geen vrouw dus heeft eigenlijk niet zoveel ervaring op dit gebied
Ben lui aangelegd
quote:vindt ik persoonlijk mooier dan gewone lippenstift, daar hou ik namenlijk helemaal niet van, of het moet een pastelkleur heel licht rose zijn, dan kan het toch wel ooit mooi zijn, zolang het maar geen rood is. of er driedubbeldik opzit .. EEKS!
Op donderdag 13 september 2001 19:29 schreef Arjeninho het volgende:
Bleeeghhh lipgloss, dat vind ik (als jongen zijnde)er wel zó vies uitzien he. Please think twice voordat je dat op je lippen smeert.
* nibble houdt niet zo van playboy vrouwen
quote:Yeahhhh! Thx!
Op donderdag 13 september 2001 19:32 schreef Merel het volgende:
Hema heeft het ja.
quote:Me 2..
Ik eet lipgloss altijd opHet blijft een minuut zitten en daarna is het spontaan verdwenen.. Lippenstift ook, maar dat blijft tenminste nog een half minuutje langer zitten.
quote:Eeeey smurfie, jij ook hier?!
Op donderdag 13 september 2001 19:45 schreef Smurf het volgende:
lipgloss is idd erg mooi
mooier dan lippenstift vinnik zelf
Jah, vind lipgloss ook veel mooier.
Zelf heb ik een paarse, die tweekleurige in zebrastrepen (snappie ) en een lichtrose.
En nu wil ik dus de doorzichtige die ik ga halen bij de hema morgen
quote:ben je nooit bang dat je daar iets van zou kunnen krijgen ?
Op donderdag 13 september 2001 19:32 schreef Merel het volgende:
Hema heeft het ja.Ik eet lipgloss altijd op
Het blijft een minuut zitten en daarna is het spontaan verdwenen.. Lippenstift ook, maar dat blijft tenminste nog een half minuutje langer zitten.
quote:Ik heb weleens gelezen dat dit een van de oorzaken is dat vrouwen dik worden. Het is dat er geen calorie vermelding op die lippenstift staat maar daar zit best veel in...
Op donderdag 13 september 2001 19:58 schreef nibble het volgende:[..]
ben je nooit bang dat je daar iets van zou kunnen krijgen ?
(schiet me nu gewoon tebinnen), maar het lijkt me niet gezond om een hele staaf stippelift naar binnen te smikkelen...
quote:Meen je dat nou??
Op donderdag 13 september 2001 20:34 schreef Xortes het volgende:[..]
Ik heb weleens gelezen dat dit een van de oorzaken is dat vrouwen dik worden. Het is dat er geen calorie vermelding op die lippenstift staat maar daar zit best veel in...
Waarom moeten er calorieen in een lippenstift zitten
quote:Ze zouden er juist niet in moeten zitten
Op donderdag 13 september 2001 20:45 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Meen je dat nou??
Waarom moeten er calorieen in een lippenstift zitten
![]()
Ik weet niet waarom eigenlijk, maar als er vet inzit en je krijgt het binnen en het is dus verteerbaar door je maag zitten er dus calorieen in... het komt er niet als lipstick weer uit dus
quote:Smoesjes.
Op donderdag 13 september 2001 20:34 schreef Xortes het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat dit een van de oorzaken is dat vrouwen dik worden. Het is dat er geen calorie vermelding op die lippenstift staat maar daar zit best veel in...
Hoeveel gaat er nu in zo'n busje? liters?? Nee, waarschijnlijk heel wat minder, en je smeert heel wat minder zooi op je lippen per keer. Stel: we vervangen lippenstift door schenkstroop.
In schenkstroop zit *echt* partij calorieen.. Als je schenkstroop (soort caramel -> puur suiker) op je lippen smeert kan ik me moeilijk voorstellen dat je meer dan een theelepel per beurt op je lippen gooit. gelijk aan een zakje suiker.
Dan maak je mij niet wijs dat je daar extreem dik van wordt. (ofzo)
(Over het esthetisch effect van lipgloss zal ik het maar niet hebben.)
quote:Ik herinner me van lipgloss ook dat je dan altijd zo'n geurtje op je mond hebt, brrrr, maar het kan best mooi zijn, ligt ook erg aan de vorm van je lippen!
Op donderdag 13 september 2001 19:37 schreef Manono het volgende:
helemaal mee eens. Ik vind het ook heerlijk, lipgloss. Heb een doorzichtige, een beetje parelmoer-huidkleurachtige, een een hele mooie rode. Als ik het opdoe en krijg ik altijd commentaar van Speelbeest want hij vindt het niet lekker smaken, hij zegt altijd haal die bende asjeblieft van je gezicht af! Nou hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |