wtf vage shitquote:Op woensdag 17 november 2004 23:08 schreef dabadbass het volgende:
Ik zie constant ? overal staan
wtf is dat?
Ik weet niet waar jij dan je inburgeringscursus hebt gevolgd, maar het moet zijn "ingeburgerd".quote:Op woensdag 17 november 2004 22:59 schreef Orion-666- het volgende:
Jij bent dus duidelijk niet goed ingeburgert!
Wie koopt er nou als je kunt stelen?
Ik koop al vijf jaar regelmatig spullen op eBay, en tot nu toe heb ik geen problemen gehad. Door eerst de feedback van de verkoper te lezen kun je het risico van een miskoop enigszins beperken.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:10 schreef FredvZ het volgende:
Tja, blijkbaar zit het hier vol met naïevelingen die denken dat als je iets op het internet met EBay koopt dat het dan betrouwbaar is...
Ik hou het toch altijd op betalen bij aflevering. Eerst zien, dan betalen.
OK, 1: ik laat nooit iets van mij ingelogd staan, ik log sowieso nooit 'vast' in.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:14 schreef SolarX het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dan je inburgeringscursus hebt gevolgd, maar het moet zijn "ingeburgerd".
Alle "problemen met Ebay" die ik in deze topics voorbij zie komen, hebben weinig met Ebay te maken, maar met de kopers/verkopers. Het is net als de marktkoopman die je neppe antiek verkoopt voor een zacht prijsje, waarna je erachter komt dat het niet echt is. Je zult nu eenmaal een beetje op moeten letten.
Van accounts die zomaar zonder toestemming worden gebruikt heb ik nog nooit gehoord, ga je broertje eens vragen ofzo... of heb je hem op een publieke computer ingelogd laten staan? Kwam de melding dat je de veiling had gewonnen uberhaupt wel van Ebay?
Ja, klopt, een bod mag je terug trekken, maar wat als de veiling al is afgelopen en ik (blijkbaar) de veiling heb gewonnen?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:10 schreef Twisted_TpaU het volgende:
je monopolie spel: je mag na 7 dagen je bod alsnog terug trekken, je koopt nl op afstand, als ze daar dan over gaan zeiken in je feedback moet je dat erbij zetten, mailen naar ebay en die draaien het terug, al eens gehad, geen probleem.
Zelf zit ik al jaren en jaren op ebay, begin op ebay usa, nooit echt problemen gehad. Zet gewoon die personen op je blacklist en je hebt er ook geen last meer van.
Had ik hetzelfde probleem dan ook niet moeten hebben met mijn mail, forums en dergelijke? De firewall staat aan, we hebben Norton 2004. Deze pc is van mijn pa trouwens, heb hem vorig jaar, toen we deze net hadden al een paar keer gewaarschuwd dat er geen virusscanner op zat. Hij had geen zin om daar geld aan te gaan besteden, dom dom. Maar goed, ik heb er juist zoveel mogelijk aan gedaan om de pc te beveiligen. Ik zou er ook echt niet over beginnen als ik geen tijd in de beveiliging van de pc zou hebben gestopt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef divX_Xvid het volgende:
Dat eerste is kut voor je, dat laatste heb je aan jezelf te danken. Als je je wachtwoord niet uitgeeft etc lijkt het me dat je gehackt bent ofzo. Moet je je internetverbinding wat beter beveiligen.
Misschien dat je email etc niet zo interessant zijn ofzo. Ik weet niet, maar uiteraard kan je wachtwoord ook gewoon gekraakt zijn zonder op je vaders pc in te breken, zeker als het een makkelijk wachtwoord is. Het lijkt me in ieder geval sterk dat ebay hier schuld aan heeft, en je eerste 'geval' lag natuurlijk helemaal aan die idioot waarmee je zaken deed.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:32 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Had ik hetzelfde probleem dan ook niet moeten hebben met mijn mail, forums en dergelijke? De firewall staat aan, we hebben Norton 2004. Deze pc is van mijn pa trouwens, heb hem vorig jaar, toen we deze net hadden al een paar keer gewaarschuwd dat er geen virusscanner op zat. Hij had geen zin om daar geld aan te gaan besteden, dom dom. Maar goed, ik heb er juist zoveel mogelijk aan gedaan om de pc te beveiligen. Ik zou er ook echt niet over beginnen als ik geen tijd in de beveiliging van de pc zou hebben gestopt.
Dat probeer ik juist duidelijk te maken, het LIGT niet aan Ebay, maar je als je enige hulp nodig hebt, kun je de helpdesk inschakelen, maar je hebt uiteindelijk niks aan die hulp, dus kun je in principe net zo goed gaan Marktplaatsen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:00 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Misschien dat je email etc niet zo interessant zijn ofzo. Ik weet niet, maar uiteraard kan je wachtwoord ook gewoon gekraakt zijn zonder op je vaders pc in te breken, zeker als het een makkelijk wachtwoord is. Het lijkt me in ieder geval sterk dat ebay hier schuld aan heeft, en je eerste 'geval' lag natuurlijk helemaal aan die idioot waarmee je zaken deed.
Nou hier,ik bedoel maar! Ik heb niet creditcard gegevens op mijn account. Alleen mijn adres.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
wat heft iemand er aan, behalve pesterij, om een wachtwoord voor ebay te kraken en zo spullen te kopen? als hacker krijg je de spullen niet, die gaan naar de onwetende koper.
trouwens: ebay kan zien vanaf wel ip-adres het bod is uitgebracht....
ik weet niet of ze het zullen geven, maar je kunt het allicht vragen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:45 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Nou hier,ik bedoel maar! Ik heb niet creditcard gegevens op mijn account. Alleen mijn adres.
Maar hoe kom ik dan achter het IP adres? Gewoon mailen naar ze?
De mail is verstuurd. De vorige keer kreeg ik vrij snel een antwoord, het enige voordeel van de hulp daar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet niet of ze het zullen geven, maar je kunt het allicht vragen.
als je alleen vanaf thuis met een vast ip-adres inlogt, dan sta je iig al sterker.
Zover ik ooit eens heb gelezen op ebay heb je wettelijk 7 dagen na aankoop, dus na het einde van de veiling als je die gewonnen hebt, recht op bedenk tijd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:46 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ja, klopt, een bod mag je terug trekken, maar wat als de veiling al is afgelopen en ik (blijkbaar) de veiling heb gewonnen?![]()
Aha, nou deze verkoper reageerde vrij gepikeerd toen ik mijn melding deed. Ik heb trouwens het IP adres gekregen van Ebay, en het blijkt vanuit Eindhoven te komen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:02 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Zover ik ooit eens heb gelezen op ebay heb je wettelijk 7 dagen na aankoop, dus na het einde van de veiling als je die gewonnen hebt, recht op bedenk tijd.
Mocht je het artikel niet willen dan kan je dat gewoon aan de beste verkoper mededelen en kan hij zn geld terug krijgen van Ebay.
Voordat je iets lullig post, lees eerst ff goed. Ik had al twee keer gezegd dat het de schuld van Ebay niet is. En de verkoper deed er geen twee maanden over.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:58 schreef Oosthoek het volgende:
Jij geeft ebay er de schuld van dat een verkoper er twee maanden over doet om een singletje op te sturen?
Het ligt heel simpel:quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:06 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Aha, nou deze verkoper reageerde vrij gepikeerd toen ik mijn melding deed. Ik heb trouwens het IP adres gekregen van Ebay, en het blijkt vanuit Eindhoven te komen...
Maar dan nog, hoe kan ik aan de verkoper bewijzen dat ik nog nooit van mijn leven in Eindhoven ben geweest...![]()
Helpdesk zit er alleen om je te helpen als je vragen hebt over je factuur, om illegale meldingen te behandelen als iemand daar een melding van maakt en je door te verwijzen naar verschillende faq pagina's die in mijn ogen zeer chaotisch en onlogisch door elkaar heen zijn geplaats en waar je je info vandaan kan halen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:08 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Voordat je iets lullig post, lees eerst ff goed. Ik had al twee keer gezegd dat het de schuld van Ebay niet is. En de verkoper deed er geen twee maanden over.
Het gaat er juist om dat Ebay totaal geen hulp biedt bij welk probleem dan ook. Of laten we zeggen: ze kunnen niks voor je doen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:45 schreef paupercula het volgende:
roflcopter hahahaha lekker voor je !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |