My thoughts exactlyquote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
sexy knie trouwens
xs4all is niet van KPN! ... ze gebruiken het netwerk van kpn. Bij alle tweakers en ftders heeft xs4all anders een ERG goeie naamquote:Op maandag 22 november 2004 08:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
xs4all is van de KPN..moet ik nog meer zeggen..![]()
xs4all geeks for geeksquote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
xs4all is niet van KPN! ... ze gebruiken het netwerk van kpn. Bij alle tweakers en ftders heeft xs4all anders een ERG goeie naam
japz..de mijne om precies te zijn..met dezelfde handen gemaakt als dit getypt is..quote:Op maandag 22 november 2004 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lastig hoor, maar volgens mij is het een computer.
had het wel door hoor Proudfoot..maar tsja..quote:Op maandag 22 november 2004 19:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En ondertussen heeft niemand het door dat ik al tijden geen NerdoNielso meer in m'n msn naam heb staan
die ligt hier wel..alleen als die door Azureus / Bittorrent in gebruik is pas jij er niet meer bij..quote:Op maandag 22 november 2004 19:09 schreef NerdoNielso het volgende:
en Alwin, anders schaf je is ff een goede upload lijn aan?
- no comment..quote:Op maandag 22 november 2004 19:13 schreef NerdoNielso het volgende:
Je hebt geluk dat het bij mij m'n p 4 na laatste post was op die pagina, anders had ik je tijden lopen plagen met F5's
en uhm, ik denk dat het om de duck-tape gaat die rechtsboven ligt....
gave aan/uit + reset knop trouwens
en ik ziet wieltjes + kabelmesh
nice titan-fan op de bodem (ik heb de 12cm versie)
en als afmaker een half gaspedaal voor NFSU2
overigens, wat is dat witte naast je medion dvd-speler?
vind je? ik zal morgen eens naar die van jou kijken..misschien is die ook wel sexy..quote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
sexy knie trouwens
Esmé is natuurlijk helemaal, 100%, van top tot teen sexy..quote:Op maandag 22 november 2004 19:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
My thoughts exactly
volgens mij ben ik idd in de war met een andere, maar ik bedoel zoals Het Net en Planet wel echt van de KPN zijn, en niet alleen het KPN netwerk gebruiken..maar met xs4all ben ik idd in de war met een andere..maar welkequote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
xs4all is niet van KPN! ... ze gebruiken het netwerk van kpn. Bij alle tweakers en ftders heeft xs4all anders een ERG goeie naam
quote:Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
vind je? ik zal morgen eens naar die van jou kijken..misschien is die ook wel sexy..
[..]
Esmé is natuurlijk helemaal, 100%, van top tot teen sexy..
Nee, gewoon harigquote:Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef MrAli het volgende:
vind je? ik zal morgen eens naar die van jou kijken..misschien is die ook wel sexy..
Zekersquote:Esmé is natuurlijk helemaal, 100%, van top tot teen sexy..
** Dit is mijn 8914e postquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef NerdoNielso het volgende:
** Dit is mijn 2900e post**
Jij hebt sowieso het excuus GYFOquote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef DearPrudence het volgende:
1518 - Ik doe m'n best.
legaal..quote:Op maandag 22 november 2004 23:30 schreef errrrr het volgende:
Ok, net m'n stuurtje 's goed uitgeprobeerd in een legale versie van Need for Speed Underground 2, vet!!... heeft alleen geen Force Feedback, maar vind ik niet erg... speelt lekker, op drift na dan, dat doe ik liever op het toetsenbord
... nu maar snel naar bed, en morgenavond snel verder racen
quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
- moet je je scheren..quote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, gewoon harig
[..]
Zekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |