Op CNN stond dat 2 van die basketballers levenslang zijn gebanned van de NBA.quote:Op zondag 21 november 2004 13:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
![]()
1 keer bij ons met voetbal ook zoiets meegemaakt..![]()
dat maakt een sport toch iets minder..als een tegenstander massaal niet tegen z'n verlies kan..![]()
op zondag staat er om 19:00 uur bij mij standaard Studio Sport op het programma..en alhoewel dit misschien weinig meer met sport te maken heeft zal ik het daar waarschijnlijk wel zien..quote:Op zondag 21 november 2004 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Op CNN stond dat 2 van die basketballers levenslang zijn gebanned van de NBA.
Best begrijpelijk, als je dat zo ziet, kinderen aan het huilen, oude vrouwen op de grond, ik bedoel, hoe oud en verantwoordelijk zijn die gasten nou eigenlijk?
Nouja, die gasten zijn natuurlijk stuk voor stuk afgetrainde giganten, beetje makkelijk om dan het publiek af te gaan rammelen. Daarbij ben je in mijn ogen verplicht om als sporter de wijstste te zijn en moet je dan neerkijken op het publiek. Uiteraard is het niet fijn als je zo'n beker naar je hoofd geslingerd krijgt, maar je krijgt genoeg geld om je even in te houden.quote:Op zondag 21 november 2004 13:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
op zondag staat er om 19:00 uur bij mij standaard Studio Sport op het programma..en alhoewel dit misschien weinig meer met sport te maken heeft zal ik het daar waarschijnlijk wel zien..
maar wat betreft de leeftijd..bedoel je fysiek of geestelijk? want daar zit een heel groot verschil tussen..
Zo'n 48%. Coal Harbor East en West ook al unlocked.quote:Op zondag 21 november 2004 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoever ben je al dat je de allmighty mustang hebt?.
Heb West ook unlocked, East nog niet.quote:Op zondag 21 november 2004 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo'n 48%. Coal Harbor East en West ook al unlocked.
Hij is nu overigens alweer van 3.42 sec naar 3.00 sec (0 - 100) getuned en een topsnelheid van 340.
Redelijk ja.quote:Op zondag 21 november 2004 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb West ook unlocked, East nog niet.
Je hebt gister dan wel behoorlijk door gegamed of niet?.
ik vind dit echt frustrerend..jullie zijn allemaal veel verder met NFSU 2, en ik heb er gewoonweg de tijd niet voor..quote:Op zondag 21 november 2004 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb West ook unlocked, East nog niet.
Je hebt gister dan wel behoorlijk door gegamed of niet?.
Ach alwin, ik heb 1 race gegamed met NFSU2 (en dan bedoel ik in explore mode) en met Half Life 2 moet ik nog beginnen met deel 1quote:Op zondag 21 november 2004 14:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik vind dit echt frustrerend..jullie zijn allemaal veel verder met NFSU 2, en ik heb er gewoonweg de tijd niet voor..
en Hans ook al met Half Life 2, nu al uitgespeeld terwijl ik nog amper door de intro ben..
tsja..maar heb jij NFSU 1 uitgespeeld? ik namelijk ook niet eens..tot race 80 ofzow..ik ga in de kerstvakantie als ik mijn profielwerkstuk af heb ff heel wat inhalen..quote:Op zondag 21 november 2004 14:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach alwin, ik heb 1 race gegamed met NFSU2 (en dan bedoel ik in explore mode) en met Half Life 2 moet ik nog beginnen met deel 1
heb zo'n vermoeden dat jij opvoor ligt
NFSU1 = niet uitgespeeld (nog niet eens op 50%)quote:Op zondag 21 november 2004 14:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsja..maar heb jij NFSU 1 uitgespeeld? ik namelijk ook niet eens..tot race 80 ofzow..ik ga in de kerstvakantie als ik mijn profielwerkstuk af heb ff heel wat inhalen..
en Half Life 2 is nog niet voor Linux beschikbaar hoor..voor zover ik weet althans..
en wat betreft Half Life 1, daarmee ben ik nooit verder gekomen dan hef Main Menu..(owjah..ik weet alleen wel dat je net als met Half Life 2 in een trein begint..
)
NerdoNielso:quote:Op zondag 21 november 2004 14:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
NFSU1 = niet uitgespeeld (nog niet eens op 50%)
NFSU2 = 1 race
Half Life = nognooit gezien
Half Life 2 = Nog minder gezien (alleen wat caps)
It's a gift to be as bad as me!quote:Op zondag 21 november 2004 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
NerdoNielso:
de die-hard gamer van Texel..
quote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels is stom.
quote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels is stom.
Understatement.quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik blijf beleefd.quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Understatement.
Ik ben nu bij 30 en ga morgen wel weer verder ofzo.quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik ben nu t/m 60 klaar van H4 voor Inf1,2 is dat al genoeg of niet?.
ik ben het iig goed zat, ik kan geen fackin SELECT WHERE leden.lidnr = boetes.lidnr meer fackin zien.
wat is er met tux dan?quote:Op zondag 21 november 2004 15:33 schreef MrAli het volgende:
<----- watch this dude..called Tux..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |