ik had het nog niet geprobeerd..maar dat heb ik dus nu toch even gedaan..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef errrrr het volgende:
Ah, Niels is moeilijik te begrijpen
Ok, net ff een 'op-reis' speakertje gebouwd met dat versterkertje wat ik voor ¤2,50 op de beurs heb gekocht(en met een speaker uit een 20 jaar oude radio
)... hij doet het op 8 batterijen of een adapter
Klinkt nog best redelijk, de kosten in beschouwing genomen
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik had bij die tweede foto dus wat geluid opgenomen, maar ik snap niet hoe ik dat op mijn pc krijg... als ik het in HP Image Zone probeer af te spelen loopt ie vast, en voor de rest kan ik het niet vinden
... heb jij dat al 'uitgevonden', Alwin?
jaja..ziekelijk poep..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Mooi donald duck auto rechtsboven ali.
dan crashed hij bij mijquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik had het nog niet geprobeerd..maar dat heb ik dus nu toch even gedaan..
foto met geluid gemaakt..naar mijn pc gepompt..en vervolgens dat HP Image Zone gestart..die foto gezocht..en er met de rechter muisknop op geklikt en vervolgens Play Audio geselecteerd..dat werkte gewoon..
Fotootje..
btw..let niet op wat er op de foto staat en wat het geluid in houd..maar het werkt..probeer maar eens met deze..en anders opnieuw installeren ofzow..
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanmiddag trouwens met 4-0 gewonnen, goede en met name leuke wedstrijd.
well donequote:Op zaterdag 20 november 2004 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Tegenstanders waren met z'n 9'enen, aan het einde zeiden ze nog: Bedankt voor de les.![]()
.
Wij waren gewoon met ons zessen, Ronald, Berry, Theo, Jabik, Eric en ik, goede basis, speelt erg lekker.
ook met mijn foto? das bijna onmogelijk..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
dan crashed hij bij mij... ga 'm is opnieuw installeren
Zeer netjes Kees, dat was dus bij de ':)' PI's.quote:
Het is inderdaad jammer dat de quickreply geen posticons heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeer netjes Kees, dat was dus bij de ':)' PI's.
Ik sta bij de ';)' op nr. 26, verder niets noemwaardigs.
Denk dat dat snel reageren er nogal veel mee te maken heeft.
damn..lul..quote:Op zondag 21 november 2004 00:31 schreef errrrr het volgende:
Snik, Half Life 2 alweer uitgespeeld... morgen begin ik overnieuw op hard, en zal nog een tijd Counter Strike - source spelen, maar ik vind de speelduur opzich wel tegenvallen... gok dat ik er een uur of 15 over heb gedaan(misschien wel minder...), maar het is dan ook wel 15 uur héél vet
quote:Op zondag 21 november 2004 06:17 schreef MrAli het volgende:
net de afterparty bij Marco..1 lange discussie tegen Rick..
die weer eens teveel gedronken had..
achjah..was weer leuk vandaag..nu eerst maar weer eens maffen..
quote:Op zondag 21 november 2004 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Oemf, ik ben weer thuis, feestje bij Inge was best gezellig.
sorry..dit volg ik niet helemaal..kan je misschien iets meer toelichting gevenquote:Op zondag 21 november 2004 12:14 schreef DearPrudence het volgende:
btw. Balwi.. Greatest hits Vengaboys?
quote:Op zondag 21 november 2004 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Daaamn NBA-duel eindigt in massale vechtpartij
Gaat er best ruig aan toe daar. Die basketballers echt fans vol in hun gezicht te meppen.
Teveel opgefoktheid, obviously.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |