Was idd zeer plezant Balwiquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:13 schreef MrAli het volgende:
gymmen rullez echt..
4e uur..tussenuur..naar de Sporthal en voetballen maar, daarna had 5VB dus gym, ik ook meedoen (weer voetballen)..en in de pauze daarna nog maar ff een half uur doorvoetballen..
* owned.. *
je loopt wat achter Ruub, woensdagmiddag rond 1 uur was het al raak..quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:15 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1718
laat g.v.d. die 'B' weg.. en je vergeet een 'n'quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was idd zeer plezant Balwi.
Kan ik er wat aan doen dat je zo goed kunt ballenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
laat g.v.d. die 'B' weg.. en je vergeet een 'n'
valt best wel mee hoor..quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je zo goed kunt ballen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, m'n broertje is best artestiek.
Hij heeft met handvaardigheid een Einstein gekleid, alleen dan natuurlijk een soort van Karakteratuur, evengoed zéér mooi gedaan, I'm impressed.
Als hij straks terug is van Karate hem even een complimentje geven, en een stamp, omdat hij m'n jongleerballen heeft gejat.
Ik kan jongleren, met 2 in 1 hand, 3 in 2 handen op 2 manieren.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Kun jij jongleren dan?
ik een klein beetje met 3 in 2 handen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kan jongleren, met 2 in 1 hand, 3 in 2 handen op 2 manieren.
Heel simpel, wanneer je het eenmaal kunt.
doe je swashbuck smithy als usericon!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb m'n usericon geupgrade, nu gebruikt hij de helft minder ruimte en ziet hij er een stuk schoner uit.
"alles wat je kan is niet moeilijk" zei de vader van mijn opa altijd..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kan jongleren, met 2 in 1 hand, 3 in 2 handen op 2 manieren.
Heel simpel, wanneer je het eenmaal kunt.
Een wijs manquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
"alles wat je kan is niet moeilijk" zei de vader van mijn opa altijd..
net ff gechecked, dit is een plaatje van 1 kb, als ie nu de helft kleiner is lukt het mij om uit te rekenen wat de vorige grootte was, namelijk 2 kbquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb m'n usericon geupgrade, nu gebruikt hij de helft minder ruimte en ziet hij er een stuk schoner uit.
Ik zal m'n msn-little-gamers-avatars eventjes converten naar FOKquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
doe je swashbuck smithy als usericon!!
ik heb hem nooit gekend, althans bewust niet, maar dit zei mijn opa weer altijd tegen mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een wijs man.
Ja, 4 ballen is andere koekquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:55 schreef MrAli het volgende:
maar als ik er een bal bij doe gaat het fout..
\o/ yay smithy's back!quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Shwashbuck Smithy!
Yarr, H'arr, Yarr!
* L *quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
even een testje of mijn scriptie werkt..
test
DAMN..not at all..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |