je kan bijv. bij de Blokker of de Rabobank soliciteren..quote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef DearPrudence het volgende:papa was net even boos op me. Omdat ik verdorie geen baantje heb.
Maar volgens mij bedoeld hij het eigenlijk meer tegen m'n zus, maarja, die zit in Utrecht, dus dan maar op mij afreageren.Waar vind je IGN nu nog een baantje op Texel?
wie wil daar nou werkenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan kom ik gezellig elke vrijdag op bezoek
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
je kan bijv. bij de Blokker of de Rabobank soliciteren..
maar Albert Heijn, de Pizza Mondo, Hema bijv..ik noem maar wat..
maar verder kan je eigenlijk wel in elk restaurant afwassen ofzow..maar dat lijkt me niets voor je..want je kan veel meer..en bedienen bijv..is dat niet wat?
maar beetje onzin om dan boos te worden..het is toch jou keuze..
(om wel of niet een baantje te hebben)
zou m'n vader wel leuk vinden.. wrs nog meer korting!!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
de Aldi![]()
vertel.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef MrAli het volgende:
btw. zin in Ouwe Sunder..ik heb met een paar anderen wel een leuk idee..maar de vraag is of het uitvoerbaar is..en anders hebben we nog wel een idee..maar dan worden we waarschijnlijk 1 voor 1 de J'elleboog uit getrapt..als we er al in komen..
wanneer word dat gehouden eigenlijk? ik wil er nu wel eens heen..vorig jaar had ik namelijk meer dan 40 graden koorts..en mocht ik niet van mijn mams..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]ja.. maar het lijkt mij niet dat restaurants nu nog mensen zoeken hoor. Eerder in de zomervakantie. Maargoed, hij moet niet zo zeuren.
Ik ben bezig met het ontwerpen van de kerstbal kaartjes.
jij wou het mij ook niet vertellen..wat voor pak je had..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vertel.
donderdag 23equote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
wanneer word dat gehouden eigenlijk? ik wil er nu wel eens heen..vorig jaar had ik namelijk meer dan 40 graden koorts..en mocht ik niet van mijn mams..
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
jij wou het mij ook niet vertellen..wat voor pak je had..dus ik denk dat je het antwoord wel weet..
maar het is wel een zéér vet idee..
- het blokken van die berichten staat vaak al standaard geblokkeerdquote:Tussen augustus en half november verstuurde Brein in totaal 162.428 waarschuwingen naar overtreders. Slechts eenderde van de verstuurde waarschuwingen komt ook daadwerkelijk aan bij de overtreders. Volgens directeur T. Kuik komt dit omdat de harde kern van aanbieders de waarschuwingen wegfiltert.
en als Brein daar wat tegen wil doen moeten ze zelf ook gaan sharen..en dat zijn hun ook illegaal bezig..quote:De bezoekersaantallen van Nederlandse p2p-sites stijgen nog steeds. We hebben dan ook niets gemerkt van die berichten. Ook is te zien dat juist p2p programma's waar je verplicht bent om aan te bieden steeds populairder worden.
thanx..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
donderdag 23e
[..]
Dat had ik ook door toen er ineens vanuit het niets een paar zielige fietsertjes opdokenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Goh, het is nogal mistig hier.
Ja! Leuk!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Mistiekquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja! Leuk!
het word winter..quote:Op donderdag 25 november 2004 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Zoietsquote:Op donderdag 25 november 2004 16:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mistiek.
quote:nio1.cpp: In function `int main()':
nio1.cpp:26: error: invalid conversion from `char' to `const char*'
ik ben blij voor je dat het werkt..quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Half Life 2, zeker een van de beste games ooit
Na lang gevochten te hebben in het donkere, duistere, hellisch Ravenholm kom je uiteindelijk naar buiten:
[afbeelding]
What a sight.
En na een tijdje rondgewandeld te hebben loop je even de hoek om:
[afbeelding]
En daar hou je weer even een episch vuurgevecht.
Het is gewoon vaag! beetje lopen zeiken dat ie geen array's mag maken en dan doet ie het zelfquote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat het werkt..morgen heb ik als het goed is mijn nieuwe muis..en toetsenbord..dus kan ik dan ook weer verder..vandaag wat NFSU 2 gespeeld..anders loop ik helemaal achter..profielwerkstuk moet ook nog..
maar nu ben ik ook nog bezig met C..want ik wil eigenlijk toch ook wel meedoen aan de Informatica Olympiade..
dus Hans..als je ff online bent..en niet afwezig..zeg dat ff wat tegen me als ik er ook ben..moet je nog ffkies iets vraguh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |