SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
T, je houd mn OP in standquote:Op woensdag 17 november 2004 17:35 schreef Mister_T het volgende:
Hier weer verder met de beste Xbox Live game die er is![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2004 17:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
T, je houd mn OP in stand![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist uitgespeeldfoundationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens ff zoekenquote:Op woensdag 17 november 2004 17:39 schreef taart het volgende:
[..]
foundation
gvd, uitgespeeld maar die map niet gekregenquote:Op woensdag 17 november 2004 17:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
eens ff zoeken
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist uitgespeeldOoh ja hoor dit kan niet waar zijn hey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb na het uitspelen van HALO 2, direct mijn nieuwe xbox in gebruik genomen, zonder mijn savegames over te zetten. Dus ik moet het opnieuw uitspelen om dit te kunnen
![]()
DAs niet zo slimquote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh ja hoor dit kan niet waar zijn hey,ik heb na het uitspelen van HALO 2, direct mijn nieuwe xbox in gebruik genomen, zonder mijn savegames over te zetten. Dus ik moet het opnieuw uitspelen om dit te kunnen
![]()
ik wens je veel succesquote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh ja hoor dit kan niet waar zijn hey,ik heb na het uitspelen van HALO 2, direct mijn nieuwe xbox in gebruik genomen, zonder mijn savegames over te zetten. Dus ik moet het opnieuw uitspelen om dit te kunnen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Ben jij nou die Carona-iets? (oid)quote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Er is helemaal niks gaars aan. Jij vindt het gaar, dat is wat anders.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:52 schreef kokos het volgende:
Die SP is echt gaar.
Nou twi, hijs gaar! Te eentonig. Dus dat maken er al 2 die hem gaar vindenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Er is helemaal niks gaars aan. Jij vindt het gaar, dat is wat anders.
Te eentonig? Hoeveel verschillende locaties wil je dan nog hebben? Ik zat die bonus DVD te kijken en zag secties terug van "Oh ja, daar ben ik ook geweest". Ik vind juist dat er zeker qua verhaal en omgevingen (te?) veel verschillende dingen op je af komen.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:14 schreef Mister_T het volgende:
Nou twi, hijs gaar! Te eentonig. Dus dat maken er al 2 die hem gaar vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |