abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2001 @ 17:51:41 #1
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1628978
Dat het Afghanistan word en dat Bin Laden de lul is kunnen we nu wel behoorlijk van uitgaan lijkt me...

De vraag is nu alleen nog; WANNEER? komt er aktie? en hoe?

pi_1629005
Als ze zeker weten of zij het zijn geweest..

Dan zullen de verantwoordelijke het zwaar terugvoelen.

donderdag 13 september 2001 @ 18:00:12 #3
2964 Armageddon
pi_1629034
quote:
Op donderdag 13 september 2001 17:55 schreef k00pa het volgende:
Als ze zeker weten of zij het zijn geweest..

Dan zullen de verantwoordelijke het zwaar terugvoelen.

Dat gaat niet lang meer duren heb ik het idee...
  donderdag 13 september 2001 @ 18:05:41 #4
2964 Armageddon
pi_1629059
Niemand durft deze voorspelling te doen zie ik alweer
pi_1629075
actie zal komen in de nacht van de dag waarin bekend is geworden wie er 100% zeker achter de aanslag zit.
ik denk binnen 1 week...
  donderdag 13 september 2001 @ 18:09:37 #6
2964 Armageddon
pi_1629088
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:08 schreef G-spotter2001 het volgende:
actie zal komen in de nacht van de dag waarin bekend is geworden wie er 100% zeker achter de aanslag zit.
ik denk binnen 1 week...
Ik denk morgennacht al
pi_1629096
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:09 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik denk morgennacht al

dat hangt er vanaf wat er nog bekend wordt over de daders.
maar ik denk dat ze al veel, veel meer weten dan ze vertellen.

morgennacht is toch ook binnen 1 week

donderdag 13 september 2001 @ 18:12:55 #8
2964 Armageddon
pi_1629116
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:11 schreef G-spotter2001 het volgende:

[..]

dat hangt er vanaf wat er nog bekend wordt over de daders.
maar ik denk dat ze al veel, veel meer weten dan ze vertellen.

morgennacht is toch ook binnen 1 week

psies dat idee heb ik dus ook!

gaat niet lang meer duren

pi_1629141

Waarom gaat bijna iedereen er meteen van uit dat de schuld ligt bij de arabische wereld? Is iedereen dan meteen die aanslag van '93 vergeten, toen was men ook volop aan het suggereren, en bleek het ook een Amerikaan te zijn.
Mensen hier (laten we zeggen in de westerse landen) hebben groot commentaar en onbegrip op palestijnse mensen die in de straten staan te dansen. Met alle respect voor de doden, het is echt afschuwelijk wat er gebeurt is, maar hun reactie is echt zo vreemd nog niet! Jarenlang is het Midden-Oosten uitgeput door het Westen, zonder naar de gevolgen daar te kijken... mensen zijn onderdrukt, en als men dan zo reageert is het opeens een wereldramp!

Met alle respect voor de doden, ik ben hier enorm van geschrokken, maar men zoekt nu naar een zondebok en zolang er nog niks officeel is bewezen, mag er niet geoordeeld worden!

donderdag 13 september 2001 @ 18:19:09 #10
2964 Armageddon
pi_1629160
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:16 schreef Jay-B het volgende:

Waarom gaat bijna iedereen er meteen van uit dat de schuld ligt bij de arabische wereld? Is iedereen dan meteen die aanslag van '93 vergeten, toen was men ook volop aan het suggereren, en bleek het ook een Amerikaan te zijn.
Mensen hier (laten we zeggen in de westerse landen) hebben groot commentaar en onbegrip op palestijnse mensen die in de straten staan te dansen. Met alle respect voor de doden, het is echt afschuwelijk wat er gebeurt is, maar hun reactie is echt zo vreemd nog niet! Jarenlang is het Midden-Oosten uitgeput door het Westen, zonder naar de gevolgen daar te kijken... mensen zijn onderdrukt, en als men dan zo reageert is het opeens een wereldramp!

Met alle respect voor de doden, ik ben hier enorm van geschrokken, maar men zoekt nu naar een zondebok en zolang er nog niks officeel is bewezen, mag er niet geoordeeld worden!

mark my words!
pi_1629171
Idd....wordt te snel in 1 richting gewezen....geef toe dat er bewijzen zijn dat Laden erachter zit...maar zolang het niet bewezen is zal amerika niets doen

En zodra het 100% zeker Laden is denk ik dat ze Afghanistan 2 dgn tijd geven om hem uit te keren.....En dan de boel plat gooien want Afghanistan zal toch weigeren

pi_1629175
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:19 schreef Armageddon het volgende:

[..]

mark my words!

mjah was ook meer bedoeld als halfbevestiging-overeenkoming met jou

Nieuws van CNN:

ISLAMABAD, Pakistan (CNN) -- Pakistan's military ruler, Gen. Pervez Musharraf, has promised full cooperation with the United States in its fight against terrorism following the attacks on Washington DC and New York City.

ALS, ALS het aan Afghanistan ofzo heeft gelegen en het wordt oorlog, en Pakistan steunt de VS zoals ze hier nu beweren, dan scheelt het een atoombom...

donderdag 13 september 2001 @ 18:24:40 #13
2964 Armageddon
pi_1629191
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:22 schreef Jay-B het volgende:

[..]

mjah was ook meer bedoeld als halfbevestiging-overeenkoming met jou

Nieuws van CNN:

ISLAMABAD, Pakistan (CNN) -- Pakistan's military ruler, Gen. Pervez Musharraf, has promised full cooperation with the United States in its fight against terrorism following the attacks on Washington DC and New York City.

ALS, ALS het aan Afghanistan ofzo heeft gelegen en het wordt oorlog, en Pakistan steunt de VS zoals ze hier nu beweren, dan scheelt het een atoombom...

Kijk weer een soort van bevestiging, waarom zou pakistan anders steun toezeggen.
pi_1629197
natuurlijk mag je eigenlijk nog geen schuldige aanwijzen, maar wijst niet bijna alles in de richting van Bin Laden / Terroristen in arabische landen??
Natuurlijk kan dit met opzet zo gecreeërd zijn door de echte daders, maar dan zou het nog dieper zitten en wordt de ramp misschien nog groter.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:25:32 #15
2964 Armageddon
pi_1629198
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:22 schreef TranQuil het volgende:
Idd....wordt te snel in 1 richting gewezen....geef toe dat er bewijzen zijn dat Laden erachter zit...maar zolang het niet bewezen is zal amerika niets doen

En zodra het 100% zeker Laden is denk ik dat ze Afghanistan 2 dgn tijd geven om hem uit te keren.....En dan de boel plat gooien want Afghanistan zal toch weigeren

sorry maar ik denk niet dat ze ze de tijd geven op het moment dat ze erachter zijn hoor. Dan is het meteen gekloot.
pi_1629213
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:25 schreef Armageddon het volgende:

[..]

sorry maar ik denk niet dat ze ze de tijd geven op het moment dat ze erachter zijn hoor. Dan is het meteen gekloot.

dat denk ik nou juist weer niet... stel, er zijn in totaal 25000 (!!!) mensen omgekomen. Dat is een enorm groot aantal, maar in verhouding met het aantal slachtoffers wat een mogelijke WOIII met zich mee zou brengen is dat niks. Daarom is er een relatief grote kans dat er een deel in de doofpot wordt gestopt door de Amerikaanse inlichtingendiensten!
pi_1629220
Ik las ergens op een site dat Bin Laden ook in het bezig is van 20 atoombommen. Hij schijnt ABC wapens te hebben (Atomische,Biologische,Chemische) die hij zo kan inzetten.

We zitten dus nu met een gek die de halve vs kan uitmoorden en dat ook van plan is te doen. Ik zeg: Bin Laden koud maken. En dan nog helemaal buiten de discussie of hij achter deze aanslagen zit..

donderdag 13 september 2001 @ 18:29:26 #18
2964 Armageddon
pi_1629225
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:27 schreef Jay-B het volgende:

[..]

dat denk ik nou juist weer niet... stel, er zijn in totaal 25000 (!!!) mensen omgekomen. Dat is een enorm groot aantal, maar in verhouding met het aantal slachtoffers wat een mogelijke WOIII met zich mee zou brengen is dat niks. Daarom is er een relatief grote kans dat er een deel in de doofpot wordt gestopt door de Amerikaanse inlichtingendiensten!

Er komt geen WOIII joh! Iedereen zal Amerika steunen in die actie om Afghanistan binnen te vallen met de hele reute meteut, behalve die idioten van Irak enzo maar ja wat wouden die uithalen
  donderdag 13 september 2001 @ 18:30:13 #19
2964 Armageddon
pi_1629228
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:28 schreef k00pa het volgende:
Ik las ergens op een site dat Bin Laden ook in het bezig is van 20 atoombommen. Hij schijnt ABC wapens te hebben (Atomische,Biologische,Chemische) die hij zo kan inzetten.

We zitten dus nu met een gek die de halve vs kan uitmoorden en dat ook van plan is te doen. Ik zeg: Bin Laden koud maken. En dan nog helemaal buiten de discussie of hij achter deze aanslagen zit..

Als ie die had had ie niet zo moelijk met vliegtuigen gedaan hoor lijkt mij
pi_1629233
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:28 schreef k00pa het volgende:

dat "ik las ergens op een site" gaat nog voor een heeeel foute afloop zorgen... mensen beginnen veel en veel te veel naar de media te luisteren!
Niet alles wat je op i-net leest is waar, en het is cker te hopen dat dit niet waar is!
pi_1629239
[quote]Op donderdag 13 september 2001 18:28 schreef k00pa het volgende:

Ja maar maken ze die laden af dan staat er de volgende dag weer een andere mafketel die wel een oorlogje wil beginnen:(

pi_1629246
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:29 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Er komt geen WOIII joh! Iedereen zal Amerika steunen in die actie om Afghanistan binnen te vallen met de hele reute meteut, behalve die idioten van Irak enzo maar ja wat wouden die uithalen

dat zegt iedereen nu, maar ik denk dat we dat pas zien als het er echt opaan komt... Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat Frankrijk zodra het echt mis gaat uit de NAVO gaat, vandaar dat CNN een uitgebreid interview met Chiraq (sorry voor spellingsfouten) had.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:33:28 #23
2964 Armageddon
pi_1629247
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:31 schreef SIMSON het volgende:

Ja maar maken ze die laden af dan staat er de volgende dag weer een andere mafketel die wel een oorlogje wil beginnen:(

Nou die acties die de NAVO en de VS gaan nemen nu die zorgen er wel voor dat zo'n idioot de eerst komende 20 jaar niet meer opstaat heb ik zo een gevoel van.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:34:16 #24
2964 Armageddon
pi_1629250
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:33 schreef Jay-B het volgende:

[..]

dat zegt iedereen nu, maar ik denk dat we dat pas zien als het er echt opaan komt... Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat Frankrijk zodra het echt mis gaat uit de NAVO gaat, vandaar dat CNN een uitgebreid interview met Chiraq (sorry voor spellingsfouten) had.

Als ze dat doen zijn het een stelletje vieze vuile landveraaiers!
pi_1629254
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:16 schreef Jay-B het volgende:

fuck, roei ze allemaal uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')