Toch leuk om te zien hoe je probeert je eigen acties goed te praten ''ja ik had ook vreemd kunnen gaan'', ja je had ook gewoon goed kunnen nadenken en ja je had ook gewoon je gevoelens voor hem goed kunnen bestuderen, maarnee je maakt het uit omdat je (met andere woorden) ''wel eens wat anders wilde''.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ik play heb helemaal niet... We zijn 2 jaar samen geweest. En sinds een tijdje kijk ik wat meer om me heen, en twijfel ik aan alles. Dus wat kan ik beter doen dan tijdelijk afstand van hem nemen? Weinig toch? En zonder dat ik me heb 'vergrepen' aan anderen, ben ik er dus achter gekomen dat ik niet zonder hém wil!
Ik kan ook vreemd gaan, en dan altijd met een schuldgevoel blijven lopen...
Duroooomquote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
(...)
Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Dude! */mompeld/* iets over slaan, spijkers en koppen enzquote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef Angeles het volgende:
Jij bent er door een week zonder hem achtergekomen dat je niet zonder hem wil, hij is er door een week zonder jou achter gekomen dat hij prima zonder jou kan.
Klinkt hard, maar het zou best kunnen dat hij de relatie een beetje als vanzelfsprekend zag en er niet echt over nadacht, waardoor hij in eerste instantie in paniek raakte, maar er toen achterkwam dat er voor hem niet veel meer inzat.
Wat hij dan verder doet is zijn zaak. Kwestie van jammer maar helaas, je hebt een gok genomen en 't is verkeerd uitgepakt.
Le-zen!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:21 schreef zhe-devilll het volgende:Dus je neuckt de hele week met andere gozers
....quote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Le-zen!
TS heeft (nog) niets gedaan met andere jongens.
Maar, zoals het er nu uitziet is het groene gras bij de buren toch de enige optie die over is gebleven.
Verkeerd gegokt, TS. Jammer, maar helaas.
Niet enkel selectief lezen:quote:Op donderdag 18 november 2004 11:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
....
en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
Dream on.... Je verwacht nu dat hij voor 100% voor jouw gaat? WHAHAHAHA...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
Wel als hij 100% voor mij zou gaan ja...
Ze hebben ook niks gedaan. Maar wel stiekem contact hebben enzo...
ik vind het net goed voor je, jij dacht lekker met die goser te kunnen spelen, vette pech,quote:Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
Als ze niks hebben gedaan, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
Wel als hij 100% voor mij zou gaan ja...
Ze hebben ook niks gedaan. Maar wel stiekem contact hebben enzo...
Wacht even...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |