abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24653309
op het moment dat kleeneze zichzelf presenteerd als een kans, dan zou je toch vanzelf in staatsloten moeten denken
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_24905856
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:05 schreef smash789 het volgende:
Het is een grote nepzooi. De enige twee positieve reacties hier zijn van mensen van Kleeneze zelf. Kijk maar naar hun/zijn user-historie. Alleen effe een accountje aangemaakt om Kleeneze te promoten. Nee, dan kom je betrouwbaar over
IK ben het met je eens als je zegt " BLIJF ALTIJD ACHTERDOCHTIG"
Maar Kleeneze zal ongetwijfeld werken en dit account was aangemaakt omdat ik mijn andere inlog kwijt ben/was en niet meer weet met welke ik mezelf heb ingeschreven
<a href="http://www.alvades.nl">Alvades</a>
pi_24914500
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 16:05 schreef pecto het volgende:
Een paar van mijn kennissen werken als distribiteur voor Kleeneze.
Ze hebben alleen een soort entreegeld betaald (iets van 20 euro ofzo) en
ze hebben dat geld er inmiddels al door en door uit.

Kleeneze is een serieus bedrijf maar inderdaad er zijn zat andere systemen
die je wel leegkloppen.
A, u bent weer terug, en u kent Kleeneze distributeurs. Je meld dat ze hun 20 euro weer eruit hebben geloof ik graag. Maar hoeveel verdienen zij per uur?

Ik heb daarzelf een inschatting van gemaakt, en ik zou graag een onderbouwde reactie ontvangen.
pi_25027763
NIET AAN BEGINNEN!!!!
Dit zegt deze ex-distributeur!
1.
Het kost je echt geen uurtje om 50 catalogi rond te brengen... Meer dan dat, tenminste als je een goede kans wilt maken de catalogi terug te krijgen en dat wil je wel (ze kosten immers 50 eurocent per boekje!). Helaas moet je een paar keer terug om het grootste deel terug te krijgen.
Houd je er een aantal over, dan kun je de pech hebben dat er een nieuwe catalogus uitkomt. Wéér kosten...
2.
Er zijn veel trainingsbijeenkomsten en die zijn vrijblijvend (ja, ja... ze blijven pushen dat je komt), maar ook die kosten geld. De eerste keer niet, daarna moet je entreegeld betalen. Dát plus de reiskosten, wow... portemonnee weer leger... En de verdiensten op de produkten?
Je houdt er niets aan over. Ten eerste heb je 10 euro verzendkosten én je moet de BTW nog afdragen (je staat toch ingeschreven bij de KvK?). 24% klinkt leuk maar 19% daarvan is voor de fiscus.
3.
Ik krijg elke dag wel 2 of 3 mailtjes om me te motiveren (geld, geluk en dat alles met wat doorzettingsvermogen), van de mensen die boven me in de piramide staan. Het motiveert niet, het irriteert. Zelfs de kerstkaarten hadden een Kleeneze-gerichte tekst... Bah!
4.
Ik ken mensen die zelf veel kopen om een hogere bonus te krijgen. Is dat misschien wat het uiteindelijke doel van de topverkopers is? Geen idee, ik zelf trap er ook niet in maar velen wel.
5.
De toppers van de piramides vangen geld. Let wel: in Nederland sta je onder distributeurs/teamleiders uit Engeland en die hebben ook weer hun (zoals ze dat noemen) upline-sponsor. Je staat als Nederlander dus niet bovenaan, ook al heb je een team onder je. En het wordt steeds moeilijker geïnteresseerden te vinden (in mijn wijk wonen al vier distributeurs die een team willen opbouwen)...

Kortom:
je moet hard werken wil je een aardig zakcentje verdienen en dat is dusdanig dat je het naast een gewone baan niet kunt doen (of je moet workaholic zijn). Het kost je waarschijnlijk geld en dat kan toch nooit de bedoeling van een bijverdienste zijn?

Groetjes en tip:
zoek het niet in een piramide-achtige constructie...

[ Bericht 2% gewijzigd door Kincraig op 11-02-2005 11:07:46 ]
oude doos
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:54:16 #55
114497 prmarketing
Kleeneze werkt echt
pi_25099941
Kleeneze werkt echt.
Ook ik dacht dat het niets was maar inmiddels moet ik hier op terug komen.
Ik ben begonnen met kleeneze in September 2004.
Na vier maanden verdien ik er 675 euro mee per vier weken.
En ik doe het echt parttime (6 tot 8 uur per week).
Ben begonnen met de catalogi rond brengen en verdien daar ongeveer 250 euro per vier weken mee.
Je bouwt je eigen klanten kring op als je ongeveer 1 maal per maand bij hun langs gaat.
Verders vertel ik het aan alle mensen om ons heen.
We hebben nu ongeveer 20 mensen in ons team waardoor ik ongeveer 400 euro extra verdien per vier weken en dat is dus de bonus niet slecht voor 8 uur werk.
en mensen geloof mij als er 1 negatief was, was ik dat.
flexibel tweede inkomen voor iedereen
kijk op www.prmarketing.nl of bel gratis 0800-0234592
pi_25102736
Uit de wet op de kansspelen:
quote:
Artikel 1
Behoudens het in Titel Va van deze wet bepaalde is het verboden:

a. gelegenheid te geven om mede te dingen naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen, tenzij daarvoor ingevolge deze wet vergunning is verleend;

Artikel 1a
1. Onder een gelegenheid als bedoeld in artikel 1, onder a, wordt tevens begrepen het piramidespel.

2. Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.
Het lijkt mij nog steeds precies in het plaatje van een piramidespel te passen.

En als die mensen aan wie je verkoopt ineens besluiten zelf ook te willen verkopen dan kost je dat inkomsten. Ook leuk is dat je moet proberen verkopers en klanten te werven, dat houdt vanzelf een keer op omdat het aantal mensen in Nederland nou eenmaal eindig is.
pi_25104728
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:54 schreef prmarketing het volgende:
Kleeneze werkt echt.
Ook ik dacht dat het niets was maar inmiddels moet ik hier op terug komen.
Ik ben begonnen met kleeneze in September 2004.
Na vier maanden verdien ik er 675 euro mee per vier weken.
En ik doe het echt parttime (6 tot 8 uur per week).
Ben begonnen met de catalogi rond brengen en verdien daar ongeveer 250 euro per vier weken mee.
Je bouwt je eigen klanten kring op als je ongeveer 1 maal per maand bij hun langs gaat.
Verders vertel ik het aan alle mensen om ons heen.
We hebben nu ongeveer 20 mensen in ons team waardoor ik ongeveer 400 euro extra verdien per vier weken en dat is dus de bonus niet slecht voor 8 uur werk.
en mensen geloof mij als er 1 negatief was, was ik dat.
Mooi eindelijk de info waar ik op zat te wachten.

675 euro verdien je per 4 weken, waarvan 250 door je zelf. Daar werk je dan wel 4 keer 7 uur voor, dus minder als 10 euro per uur.

Verder heb je 20 mensen onder je, waarvoor je per 4 weken 400 euro voor vangt. Leuk, das dus 100 euro per week, das 5 euro per persoon per week.

Voor de rest is dit je eerste en waarschijnlijk ook laatste post die je op dit forum gemaakt hebt. Maar goed ik daag je uit, doe nog wat data en misschien wat screenshots erbij en misschien het je een nieuw teamlid.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:44:16 #58
545 dop
:copyright: dop
pi_25108651
tip
met straat kranten verkopen verdien je minstens zoveel
enige nadeel je komt nooit hoger in de piramide
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_25109427
Tip: Bij ouderen internet instaleren op een p3 inclusief service packs, anti virus en anti spyware en pc instellen op 800 x 600. Gevolgd door er achter gaan zitten onder het genot van thee en koek dingen uitleggen.

20 euro per uur en er is 24/7 werk voor je. Je zit binnen op je reet, geen eigen initiatief of investering nodig.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:05:33 #60
114497 prmarketing
Kleeneze werkt echt
pi_25110175
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef chopmax het volgende:

[..]

675 euro verdien je per 4 weken, waarvan 250 door je zelf. Daar werk je dan wel 4 keer 7 uur voor, dus minder als 10 euro per uur.

Verder heb je 20 mensen onder je, waarvoor je per 4 weken 400 euro voor vangt. Leuk, das dus 100 euro per week, das 5 euro per persoon per week.

Voor de rest is dit je eerste en waarschijnlijk ook laatste post die je op dit forum gemaakt hebt. Maar goed ik daag je uit, doe nog wat data en misschien wat screenshots erbij en misschien het je een nieuw teamlid.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:42:37 #61
114497 prmarketing
Kleeneze werkt echt
pi_25110791
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef chopmax het volgende:

[..]

Mischien heb jij gelijk door te zeggen dat ik er maar 10 euro per uur mee verdien.
Maar dat moet niet het uitgangspunt zijn het is iets voor op de langere termijn.
Je moet het ook als een extra inkomen zien.
Je hebt gelijk dat je mensen in je team moet sponseren om elke maand wat meer te gaan verdienen
maar daar is niets mis mee. Zeker niet als je deze mensen laat zien hoe ook zij meer geld kunnen verdienen door eigen verkoop en mensen in hun team te betrekken.
Ons team groeit elke dag verder uit door elkaar als team te helpen.
Ik sponser ook mensen in andere teams.Als zij hun doel halen krijg ik vanzelf ook meer en dat kan de kracht zijn van een team. Er zijn geen geheimen bij kleeneze je hebt het zelf in de hand.
Ook kan je mensen in de UK in je team betrekken en in oktober gaat kleeneze naar duitsland dus mogelijkheden zat. het is niet dat kleeneze niet werkt maar het zijn de mensen die niet werken.
Met mijn huidige baan verdien ik 1700 euro per maand dit is al 4 jaar het zelfde dus geen vooruit gang. Met kleeneze heb ik in drie maanden tijd steeds een verbetering van mijn inkomsten, eerste maand 280 euro, tweede maand 450 euro en mijn derde maand 676 euro dus je ziet een aardige vooruitgang maar ik steek er dus niet meer tijd in dan ongeveer 7 uur per week.
Jou rekensom is dus niet helemaal juist 28 uur per vier weken als je dat deelt door 676 euro kom je op ongeveer 24 euro per uur. Maar er is geen einde aan zoals met mijn vaste baan.
Maar zoals ik al eerde heb gezegd ook ik was heel erg negatief.
Er zijn inderdaad mensen die hier heel veel geld mee verdienen maar dat is niet belangrijk je moet gewoon kijken wat je er zelf mee kan verdienen.IK heb hiervoor nooit iets met mlm gedaan maar het bevalt mij prima tot nu toe.
pi_25111613
die 28 uur en die 675 euro bestaat volgens jezelf uit 2 delen.

Het gedeelte ten gevolge van je downline 100 euro per week, maar dan moet je wel 20 mensen vinden.

En het gedeelte ten gevolge van noeste arbeid uwerzijds 65 euro voor 7 uur per week. Jij mag er immers voor kiezen zelf niks te verkopen en dan houd je 7 uur vrije tijd over per week ten koste van 65 euro. Das 9,28 euro per uur.

Nu heb je je eigen site en laat ik daar nou wat quote`s vandaag halen: Onder het kopje succes verhalen.
quote:
Paula is nu 4 maanden bezig en ze verdient parttime (ca. 8-10 u p/w) ca. ¤ 180,-- per maand.
180 euro voor 36 uur = 5 euro per uur

Of het kopje beginnen:
quote:
Als je 200 catalogi per week verspreidt en ophaalt (ca. 6-10 uur werk), levert dit gewoonlijk een omzet op van ongeveer EUR 1200,- in een periode van 4 weken.
Je winst bedraagt dan EUR 330,-.
330/32= 10,30 euro per uur.

Zou je kunnen aangeven waarom de inschatting voor beginners twee keer zo hoog is als de resultaten van Paula? Ligt dat aan Paula of aan de inschatting?
quote:
Hoeveel kan ik realistisch gezien verdienen?

Je verdient naar verhouding van je inspanning die je levert. Inkomen van 750,-euro per maand zijn heel gewoon, 1.500,-euro per maand komen heel veel voor, 3.000,-euro per maand is goed haalbaar en 7.500,-euro per maand voor wie heel erg toegewijd is. Onze beste distributeurs verdienen na een paar jaar meer dan 450.000,-euro per jaar!!!.
no comment and banging my head against the wall,

Anders is het misschien handig als je mijn post naar aanleiding van het Jaarverslag van Kleeneze eens leest. Kleeneze. Wat vinden jullie ervan?
pi_25242862
Hallo allemaal,

Even om alle misverstanden uit de weg te helpen hieronder een uitgebreide uiteenzetting mbt MLM.
Het is absoluut geen pyramide alhoewel ik de argumenten en commentaren van de sceptici goed kan begrijpen. Waarom? Omdat ik (Ramon )tot drie maanden geleden ook nog tot dezelfde groep behoorde.

Kijk ook even op onze site. Daar geven wij info over Kleeneze, de werkwijze, de verdiensten, de mogelijkheden enz.

Branche van de toekomst

Multi-Level Marketing (MLM) is een distributiemethode waarbij men gebruik maakt van verschillende vormen van directe verkoop en een systeem van vergoedingen op verschillende niveaus.
Het concept is niet nieuw. Echter, door de groeiende mogelijkheden van geavanceerde computersystemen, transport- en communicatiemiddelen, heeft MLM zich de afgelopen 20 jaar voornamelijk in Japan en Amerika kunnen ontwikkelen tot een volwassen en zeer gerespecteerde handelsvorm.
In Japan wordt ca. 40% van alle huishoudelijke consumptiegoederen via MLM verkocht. Ook door grote bedrijven. Zo wordt door Toyota 80% van de binnenlandse omzet in auto's, onderdelen en service gerealiseerd d.m.v. MLM.
In de V.S., waar MLM zelfs al gedoceerd wordt op de universiteit van Harvard, wordt ca. 20% van alle huishoudelijke consumptiegoederen via MLM verhandeld. In Europa wordt pas 1% op deze manier verkocht.
Ook in Europa is MLM geïntroduceerd, maar tot nu toe was het concept nog vrij onbekend. Op dit moment staan we echter aan het begin van een enorme ontwikkeling op dit gebied. Veel nieuwe, maar ook veel bestaande bedrijven zullen zich op een of andere wijze met MLM gaan bezighouden, waarbij zelfs namen als Philips en PTT worden genoemd.

Hiervoor zijn een aantal oorzaken aan te wijzen.
- De traditionele detailhandel kan door hoge exploitatiekosten niet meer de service van tijd en aandacht van gemotiveerd personeel met een degelijke kennis van zaken leveren. MLM biedt dat wel en maakt van de klant weer een koning. Bovendien komt deze 'Winkel' nog naar u toe ook.
- Hiermee wordt meteen ingesprongen op het 'cocoon-effect', waarbij de consument steeds meer zaken vanuit zijn/haar huis wil kunnen regelen. Dat cocoon-effect is ook de reden waarom thuisbankieren, aankopen doen via postorderbedrijven, viditel, internet en teleshoppen hun opmars maken.
- Het aantal mensen dat werk/inkomsten nodig heeft groeit, terwijl er regionaal, nationaal en internationaal steeds minder banen beschikbaar zijn. Het gevolg is dat steeds meer mensen naar alternatieven zoeken om hun inkomsten veilig te stellen, of een aanvulling daarop zoeken. MLM biedt een eenvoudige maar krachtige mogelijkheid.
- Om concurrerend te kunnen blijven zal de fabrikant de consumentenprijs in de hand willen houden. Vroeger werd deze prijs voor het grootste deel bepaald door de productiekosten. Door verbeterde productietechnieken zijn die kosten sterk teruggelopen; de mogelijkheden zijn echter op dit punt nagenoeg uitgeput. Veel goedkoper kan het niet worden.

Op dit moment wordt ca. 85% van de consumentenprijs bepaald door de tussenhandel zoals importeurs, exporteurs, groothandelaren, grossiers en detailhandelaren die elk hun eigen bedrijfspanden en auto's, magazijn en voorraad, personeel en automatisering, vertegenwoordigers en reclame nodig hebben voor de uitvoering van hun werkzaamheden. Deze tussenhandel voegt geen meerwaarde aan het product toe, maar wel een meerwaarde aan de eindprijs voor de consument.

Bij MLM wordt de genoemde 85% anders verdeeld:
o Een deel gaat naar de fabrikant voor onderzoek en ontwikkeling van nieuwe producten, verbetering en/of aanpassing van bestaande producten, eventueel reclame en communicatie.
o Het grootste deel gaat naar de distributeurs in de netwerken.
o Een deel gaat naar de consument, waardoor die voor een gunstige prijs kan kopen. Daarbij komt dat die prijs in de loop van tijd veel minder snel zal stijgen doordat de immer snel stijgende kosten van de tussenhandel grotendeels uitgeschakeld zijn.
Voor de fabrikant zijn er echter meer voordelen:
o Doordat er geen 'zware top'(met bijbehorende hoge bestuurskosten) is die de flexibiliteit van de organisatie aantast, kan meer aandacht gestoken worden in de ontwikkeling en de productie van (ver)nieuw(de) producten.
o De onafhankelijke distributeurs die met een MLM-systeem werken, zijn goed gemotiveerd en zorgen daarom voor een dynamische groeipercentage.
Een goed MLM bedrijf biedt consumptiegoederen van een uitstekende kwaliteit met:
o een grote marktpotentieel,
o een goede prijs/product verhouding,
o een aanlokkelijke winstpercentage
o een kwalificatie systeem met goede groeimogelijkheden
o zeer regelmatig (ver)nieuw(d)e producten.

Daarbij zal dit bedrijf moeten zorgen voor:
o een ervaren en flexibel management
o een gedegen P.R. en reclamebeleid
o een goede distributeurondersteuning

Wat de producten betreft worden de beste resultaten bereikt met:
o innovatieve producten die nog aan het begin van hun levenscyclus staan. Door een leger van distributeurs zal een onbekend nieuw product vele malen sneller onder de aandacht van de consument gebracht kunnen worden dan via de traditionele kanalen. Niets werkt zo efficiënt en goedkoop als mond tot mond reclame; de reclamevorm die bij MLM het meest gebruikt wordt.
o producten zoals voeding, cosmetica etc. welke regelmatig opnieuw aangeschaft moeten worden.

Leuk stukje hè.
Kijk nu ook nog even op:
http://www.dekans.com

Wij wachten op jullie reactie.

Groetjes,

Leny & Ramon
Zou je willen dat de dingen voor jou veranderen? Veranderingen beginnen met een keuze.
Wij zoeken gemotiveerde doorzetters.Wil je p/mnd ¤ 200,-+ (bij)verdienen, of als Teamleader een inkomen van ¤ 5000+ p/mnd opbouwen? Part/fulltime.
pi_25243229
goh, een verhaaltje overgeschreven uit het net aangeschafte leerboek?
je bent de zoveelste die de tot voor kort bij de sceptici hoorden, en nu vol lof op identiek dezelfde manier praat. Les 1 van de cursus hoe ontken ik dat mlm een piramidespel is soms?

edit, en alweer iemand die nog geen uur is ingeschreven op fok
pi_25244041
Niet overgeschreven, met de huidige techniek copiëer je het in een wip. Misschien handig om te weten.
En mag je pas na een bepaalde tijd reageren? Zijn wij een uurtje te vroeg??

Niemand moet iets. Er wordt alleen iets aangeboden.
Je gaat als zelfstandige aan de slag. Daarbij loop je risico's. Das logisch.
Iedereen kan kiezen wat hij/zij wil.

En als je denkt dat je les kan geven, moet je de eerste les zelf nog leren en dat is: Iedereen in zijn waarde laten en niet meteen ongenuanceerd gaan afzeiken.
Zou je willen dat de dingen voor jou veranderen? Veranderingen beginnen met een keuze.
Wij zoeken gemotiveerde doorzetters.Wil je p/mnd ¤ 200,-+ (bij)verdienen, of als Teamleader een inkomen van ¤ 5000+ p/mnd opbouwen? Part/fulltime.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 04:15:27 #66
545 dop
pi_25244606
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 02:07 schreef DeKans.com het volgende:
Niet overgeschreven, met de huidige techniek copiëer je het in een wip. Misschien handig om te weten.
En mag je pas na een bepaalde tijd reageren? Zijn wij een uurtje te vroeg??

Niemand moet iets. Er wordt alleen iets aangeboden.
Je gaat als zelfstandige aan de slag. Daarbij loop je risico's. Das logisch.
Iedereen kan kiezen wat hij/zij wil.

En als je denkt dat je les kan geven, moet je de eerste les zelf nog leren en dat is: Iedereen in zijn waarde laten en niet meteen ongenuanceerd gaan afzeiken.
lees het topic eens rustig door zou ik zou zeggen
reden genoeg voor kritische noten
je hebt een leuke lap text neer gezet maar gaat niet in op de kritiek die hier al is neergelegd
heel typisch voor de manier van werken en niet overtuigend
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_25245185
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:48 schreef DeKans.com het volgende:

In de V.S., waar MLM zelfs al gedoceerd wordt op de universiteit van Harvard,[...]
http://www.mlmwatch.org/01General/mlmlies.html
Four Lies about MLM
The Wall Street Journal has said that by the year 2000, 60 to 70 percent of all goods and services will be sold through MLM.
"Network marketing is taught at Harvard and Stanford business schools and in numerous other leading colleges and universities throughout the country.
Some 20 percent of all the millionaires in America were created through network marketing.
John Naisbitt, in his best-selling book, Megatrends, says network marketing is the wave of the future.
quote:
Leuk stukje hè.
Complete onzin, als je het mij vraagt. Je herhaalt gewoon de al eerder genoemde standaardverhaaltjes die pro MLM zijn, inclusief de onzin die daarin staat. Heb je voor ook maar 1 van die beweringen die je doet een controleerbare bron die niet gerelateerd is aan MLM?
pi_25250567
http://www.mlmwatch.org/index.html deze kennen jullie vast wel. Daar staat een hooop negatief over MLM, maar de sceptici (bronnen die niet aan MLM gerelateerd zijn) hebben zelfs enige positieve links (Leuk zoekplaatje) op hun site. Waaruit blijkt dat er de laatse 2 jaar, ook door overheden, steeds meer begrepen wordt wat MLM inhoud.
En zo zijn er nog veel meer negatieve en positieve sites. Hier een paar.
http://www.uitdaging.net/mlm/geschiedenis.html
http://www.uitdaging.net/pdf/Eboek-multi-level-marketing.pdf
http://www.mlmlegal.com/fedreg.html

Ik merk dat het jullie echt bezig houdt Zoals jullie weten ben ik gisteren pas, bij toeval, jullie tegengekomen en schreef ik al eerder het is een KEUZE die je zelf maakt. Nemand moet iets.
Als jullie echt in het onderwerp geïnteresseerd zijn, probeer dan eens met een "neutrale kijk" de voors en tegens naast elkaar te leggen. Dat is de enige manier om een goed oordeel te geven.
Het is niet zwart-wit. MLM is absoluut niet het ultime, maar is ook niet helemaal niets. Wanneer je je op de goede manier inzet voor jouw eigen bedrijf, net zoals een "gewone" zelfstandig ondernemer zal je het redden. Zo niet,, ga je failliet.
Natuurlijk heb ik al die sites met "leugens over MLM" ook gelezen. En ja er is een hoop misbruik gemaakt van de naam MLM. Maar als een bedrijf als AT&T op die manier zo groot is geworden moet er toch wel wat inzitten, toch?
En als je je laat uitbuiten, daar ben je zelf bij om het te laten gebeuren.
Dus mocht je dat gevoel hebben moet je het niet doen. Ook dat is jouw eigen keus

CU
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:18:58 #69
545 dop
pi_25250858
lol at&t is niet bepaald door mlm groot geworden
dream on http://www.att.com/history/
pi_25251329
Heb ik ook gezien.

Wie is er betrokken bij netwerkmarketing?
heden ten dagen zijn er duizenden netwerkmarketing bedrijven
operationeel over de gehele wereld. Enkele bedrijven zijn inmiddels
al doorgedrongen tot de Fortune 500. Bedrijven als Sprint, MCI en
AT&T danken hun eerste successen aan netwerkmarketing.

http://www.uitdaging.net/pdf/Eboek-multi-level-marketing.pdf (Bron)

Sommige traditionele bedrijven zijn overgestapt op het
netwerkmarketing model zoals het cosmetica bedrijf Avon. Een van
de redenen dat traditionele directe verkoop bedrijven ondervonden
als een nadeel was dat de consument niet meer bereikbaar was met
telefonische verkoop omdat steeds meer vrouwen gingen
deelnemen aan het arbeidsproces. de switch naar het
netwerkmarketing model werd dan ook vaak ingegeven door deze
veranderingen.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:01:32 #71
545 dop
pi_25251526
ze zullen het ongetwijfeld beter weten als at&t zelf
pi_25253925
Dekans.com komt met hetzelfde verhaal,
Dekans komt ook vanuit kleeneze.

Als jullie nou eens eerlijk vertellen dat je voor die 200 euro per maand gewoon 8 uur per week moet werken, en dat voor dat je teamleider kan worden je eerst zoveel x nieuwe distibuteurs moet werven roep je een stuk minder agressie op.

200 euro in 32 uur is gewoon 6,25 per uur en die kans bied iedere supermarkt !

MLM kan je een heel groot bedrijf mee bouwen, iedereen die dat niet begrijpt bied ik een enkele reis egypte aan. Zelfs het grootste bouwwerk rust op de kleinste zandkorrel.

Met MLM kan je alleen serieus rijk worden als je een hoop distributeurs onder je weet te werven, en zoals je al leest dekans.com is de tweede die in dit topic loopt te vissen. En dus achter het net.

Later meer !
pi_25284877
Een formule als dat van Kleeneze werkt even... Juist als je alles hebt opgebouwd en dus eindelijk meer verdient, stort de markt in. Een collega werkte voor een zelfde soort bedrijf als Kleeneze en is ermee gestopt om bovenvermelde reden. De vrouw van onze dierenarts werkte voor een bedrijf als Kleeneze, werd na verloop van tijd aangezet tot eigen aankopen om voor die hoge bonus te gaan en ging het schip in voor meer dan 10.000 gulden (het bedrijf stopte ermee, retourneren kon niet meer, ze namen geen goederen terug van deze mevrouw)...
Geloof me als ik zeg dat ik me kapot heb gelopen voor die catalogi. Op de 150 catalogi geen enkele bestelling! En een crime om die dingen terug te krijgen!
oude doos
pi_31179632
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:51 schreef keejee het volgende:
Tja, een hoop onwetendheid alom hier ! Kleeneze, een bedrijf dat al 80 jaar bestaat en sinds de oprichting altijd winstgevend is geweest is geen klentje in de MLM-wereld. Integendeel, Kleeneze is een van de grootste en dat is niet voor niets ! Pyramidespelen ?? Degene die deze opmerking heeft gemaakt heeft echt geen verstand van zaken. Multi Level Marketing bestaat al ruim 35 jaar !
Dat bedrijf bestaat dan al 80 jaar... dat Multi Level Marketing bestaat pas 30 jaar... wat voor soort bedrijf was dat Kleeneze dan vóór dat het MLM-systeem bestond?

(Vreemd vind ik overigens dat je beweerd dat het MLM pas 30 jaar bestaat, terwijl iemand anders beweerd (die ook distributeur is van Kleeneze) dat MLM pas 20 jaar bestaat... wie of wat zegt dan de waarheid?)
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:44:19 #75
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_31201347
STOP KLEENEZE!

Echt een bullshit bedrijf. Ik had hier wat over gelezen een keer dus ik liet zo een gozer langskomen van kleeneze zelf, een distribiteur noemde hij zichzelf: het is gewoon een krantenloper eigenlijk. Ik ben geïnteresseerd in dit soort bedrijven want ben zelf een marketeer.

En maar een verhaal ophangen dat sommige er miljonair mee zijn geworden, maar geloof me dat kan alleen als je zelf helemaal bovenaan de lijst of pyramide staat. Daarnaast is het een kutbaan om te doen. Je wilt miljonair worden door catalogussen te lopen en een puberaal team op te bouwen?

Wat ik me afvroeg was hoe het kwam dat deze man er zoveel in geloofde. Ze hadden hem gewoon gebrainwashed. Hij kon ook niet realistisch blijven, arme gozer. Hij hoefde alleen maar buiten mijn raam te kijken en kon zien in wat voor een afgerachte, lelijke, stoffige bak hij reed. Ik moest keihard lachen toen ik hem zag rijden met zo'n auto als 'distribiteur van Kleeneze'.

Kom op please, start je eigen business ofzo. Dan maak je meer kans. Dit soort bedrijven moeten boetes krijgen voor hun leugens...

[ Bericht 0% gewijzigd door Vulkan op 05-10-2005 12:51:09 ]
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')