China has signalled its support for fighting terrorism - but up to a point.
President Jiang Zemin said China was ready to "strengthen dialogue and cooperation with the US and the international community in combating all manner of terrorist violence".
But Vice Foreign Minister Wang Guangya urged the US to consult other countries before taking action through Nato.
quote:Ik denk dat de russen er niet zo'n moeite mee hebben als die afghanen een kopje kleiner gemaakt worden.
Op donderdag 13 september 2001 17:42 schreef TheMarco het volgende:
China gaat ongetwijfeld moeilijk doen als er dingen gedaan worden onder de "NATO vlag". Ik vraag me ook af hoe de russen daarop zouden reageren. Ik hoop er maar het beste van.
Russia and Nato issued a joint statement on Thursday declaring that those responsible for the strikes would be punished.
"Nato and Russia are united in their resolve not to leave unpunished those responsible for such inhuman acts," said a statement from the Nato-Russia joint council which was meeting in Brussels.
Poetin geeft voorlopig zijn fiat.
quote:Ik hoop het.
Op donderdag 13 september 2001 17:45 schreef Mza het volgende:[..]
Ik denk dat de russen er niet zo'n moeite mee hebben als die afghanen een kopje kleiner gemaakt worden.
Nou ben ik sowieso tegen een doelloos platgooien van een Afghanistan waar misschien die vent zit die het misschien gedaan heeft, maar hoe meer wereldwijde consensus, hoe kleiner de kans op een global chaos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |