quote:Op woensdag 17 november 2004 14:26 schreef beefcake het volgende:Piet wat heb je een stoer en educatief boxmatras![]()
Ja, oké...quote:Op woensdag 17 november 2004 14:31 schreef moussy het volgende:
Jonnetje. engelenvleugeltjes vind ik eng om te soepen... zo. zo. zo .. doods ....
U vraagt wij draaien!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef Bolletje... het volgende:
Aw Piet wat lig je lekker te slapen zo!
En wanneer komen er weer foto's van Leon , Dutchie?????
Heb je Saskia niet gezien dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:56 schreef dutchie het volgende:
Wat hebben die van jullie allemaal al veel haar zeg!![]()
Ik moet er zowat van huilen, zo liefquote:Op donderdag 18 november 2004 09:13 schreef Sugar het volgende:
Terecht dat Luchtbel laatst zei "Als je Dylan hebt gezien, wil je ook een zoontje!!!!!"![]()
Sugarquote:Op donderdag 18 november 2004 09:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik moet er zowat van huilen, zo lief![]()
Ja ziet er erg uit hè? Dat noemen ze het 'eerste hapje'. Is ontzettend fijn gepureerde worteltjes.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:58 schreef poemojn het volgende:
Wat een leuke foto's van Zoe, Rottdog.
Dutchie, wat geef je daar aan Leon?Worteltjespap?
Leuk met dat muziekdoosje.
Myrthe speelde vandaag voor het eerst met het speelgoedautootje dat ik voor haar vaders verjaardag gekocht had toen ik net wist dat ik zwanger was, is erg leuk/speciaal ook om te zien.
De beide H's hè: Hema en Hennes.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:16 schreef snoopy het volgende:
En het grappige is dat Morris volgend mij precies dezelfde spijkerbroek, trui en joggingbroek heeft als Léon![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:13 schreef dutchie het volgende:
De beide H's hè: Hema en Hennes.![]()
oops, hersteld!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:00 schreef easy-going het volgende:
bix, je lilypiemeter van Piet loopt niet goed![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
als Iris nou op vrouwen valt he, en Amber toevallig ook..... mag ik dan Amber als schoondochter???
Nee, lekker puhquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
als Iris nou op vrouwen valt he, en Amber toevallig ook..... mag ik dan Amber als schoondochter???
ja hoor dat magquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Wauw!! Amber![]()
Tsss en mijn toekomstige dochter danquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:31 schreef LadyS het volgende:
ja hoor dat mag
Opa komt morgen met schroevendraaier, die heeft de moeder van dat beest nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:08 schreef Jelief het volgende:
[bemoeimodus] Luchtbel , ik wou zeggen wat staat je box nog hoog, maar bij nader inzien valt het nog wel mee , al zou ik niet al te lang wachten met hem een stukje lager zetten gezien de draaikunsten van jolie.[/bemoeimodus] Ze is overigens wel een schatje en errug actief zo te zien!
handig he opa's? Ik ben weer helemaal opgelucht en kan rustig gaan slapen wetende dat jolie morgen veilig in haar box kan gymmen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Opa komt morgen met schroevendraaier, die heeft de moeder van dat beest niet
Mee eens. Zijn oogjes staan ook echt op iedere foto hetzelfde. Heel erg mooi!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:56 schreef bixister het volgende:morris
heeft net als Léon van die grappige rechte wenkbrauwen waardoor ze zo mooi ironisch kunnen kijken.
Ik smelt helemaal voor die lach!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:52 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding]
Is dit dichtbij genoeg Belanaquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:31 schreef Belana het volgende:
easygoing.... zie ik eindelijk wat fotootjes van Sven.... kan ik hem nog amper bewonderenDoe eens een fotootje van dichterbij???? Hij wordt wel groot zeg!!!
quote:Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef snoopy het volgende:
Mooie mannen Loena![]()
Anitra: kijk, Kian heeft hetzelfde tuinbroekje als Morris en het komt van de Hema![]()
Ja gaaf he?! Nieuwste aanwinst, van de week bij V&D gekocht, niet zo duur en wel van leerquote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef Luchtbel het volgende:
En wat een leuke schoentjes
Ze zijn super!quote:Op zondag 21 november 2004 21:48 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja gaaf he?! Nieuwste aanwinst, van de week bij V&D gekocht, niet zo duur en wel van leer![]()
Sven!!!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is dit dichtbij genoeg Belana
hij kwijlt gelukkig niet zo erg hoor
[afbeelding]
Op het laatste rolletje zaten niet echt duidelijke dichtbij foto's, volgende rolletje misschien meer succes![]()
KLeine frutjes groeien ruim 10 cm en 3,5 kilo in 3 maandenquote:Op zondag 21 november 2004 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje wat is er met dat frutje gebeurd.
Bolletje
Ik mocht niet zo'n muts, vond het mannetje een 'wijvenmuts'.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef moussy het volgende:
Volgens mij hebben Cas en Jonne dezelfde muts
Leuke foto's weer
Ik heb de pompoentjes van de bijpassende wantjes af gerukt, omdat ik dát niet knullerig vondquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:51 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik mocht niet zo'n muts, vond het mannetje een 'wijvenmuts'.![]()
Oh heeft jouw vent daar ook al last vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:51 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik mocht niet zo'n muts, vond het mannetje een 'wijvenmuts'.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef moussy het volgende:
Peet is kleurenblind, ik voel een voordeel aankomen
Ik heb idd al een paar leuke Fok-knulletjes gezienquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:17 schreef E.T. het volgende:
Er zijn ook een hoop leuke jongens hoor Kian! als je maar van m'n schoonzoon afblijft!
Mama vindt het ook erg leuk om die dingen allemaal in elkaar te zetten als Christan weer iets nieuws heeft gekregenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:16 schreef snoopy het volgende:
Christan, ik vind Lego ook zo leukKan niet wachten om er ook mee te gaan spelen!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:17 schreef E.T. het volgende:
Er zijn ook een hoop leuke jongens hoor Kian! als je maar van m'n schoonzoon afblijft!
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:55 schreef m@x het volgende:
Hee Loena, zullen we Kian en Kai maar aan elkaar koppelen. Kunnen meneerm@x en Five samen een rolberoerte krijgen
Neuh, dat valt eigenlijk wel mee (mijn vader is er wel eentje, die kunnen we goed op de kast krijgen met het verhaal dat Kai heerlijk gaat liggen knorren als we z'n temperatuur opnemenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:58 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben jij ook getrouwd met een homofoob dan?
Ik heb van het plaatje op de site www.mijnalbum.nl de foto aangeklikt en zodoende het gekopieerdquote:Op donderdag 25 november 2004 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Staan ze op de site wel groot, L-A? Misschien link je nu naar een kleine afbeelding in plaats van naar de echte foto.
Dank je wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:58 schreef Jelief het volgende:
wat een snoepie!!!!
dat is het wachten wel waard hoor
Nee joh, dat is gewoon spekquote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef snoopy het volgende:
Heb je elastiekjes om je polsjes?
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon spek![]()
Nee joh, volgens Bolletje hebben die kindjes opschroefbare handjes. Is hartstikke handig!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:02 schreef snoopy het volgende:
Dylan, je bent echt zo'n lekkere schat![]()
Heb je elastiekjes om je polsjes?
Dat moet ik onthouden, voor als Dylan weer eens de haren uit mijn hoofd trektquote:Op donderdag 25 november 2004 19:40 schreef dutchie het volgende:
Nee joh, volgens Bolletje hebben die kindjes opschroefbare handjes. Is hartstikke handig!![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs zit bij me op schoot en ik zit met de camera te spelen en toen maakte ik deze
[afbeelding]
Jawel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:29 schreef poemojn het volgende:
Volgens mij is dat geen pyjama..
1 bier graag!quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:31 schreef Luckepuk het volgende:
das een tik van mezelf, ik heb van mijn eigen babytijd maar 2 foto´s, de rest is zoekgeraakt door verhuizingen of geript door familie. ik maak dus zoveel mogelijk foto´s van alle mogelijke situaties zodat dat Suus later niet zal overkomen... Hub verklaart me ook elke keer voor randdebiel trouwens als ik weer rondhuppel met dat toestel...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:27 schreef bixister het volgende:poemojn ik ken die pyama, vandaar.
suus mafkees (of juist eigenlijk niet!). en luckepuck, ik moet er wel om lachen dat jullie dan op het idee komen om foto's te gaan maken.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:35 schreef snoopy het volgende:
Sugar heeft al een schoonzoon![]()
![]()
Maar wat een heerlijk kereltje Piglet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |