Dat is ajax eigen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Godvertyfus!!
Waarom nou zo arrogant spelen?!?!
Lees hierboven maarquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Losertje...
Het is toch grappig dat Juve vijf wedstrijden speelt en vijf keer 1-0 wint. Dat is klasse... of niet..
Wat heeft Utrecht dan daar mee te maken??
maar jij vind dus ook echt dat hij recht had op die goude schoen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij is ook de beste voetballer in de HCE ook ondanks deze fout.... Als je een fout maakt betekent het niet dat je er niks van kunt hoor...
Hoezo vijfmaal 1-0, waar heb jij Ajax staan? Hemel ofzo??quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Losertje...
Het is toch grappig dat Juve vijf wedstrijden speelt en vijf keer 1-0 wint. Dat is klasse... of niet..
Vermoorde onschuldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Losertje...
jammer he als niemand haptquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is ajax eigen toch?![]()
Noem even de uitslagen van Juve deze CL-ronde.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef okee6 het volgende:
Hoezo vijfmaal 1-0, waar heb jij Ajax staan? Hemel ofzo??
Die was toch uitgeroepen tot beste voetballerquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:59 schreef VoreG het volgende:
Maxwell is weer goed bezig de laatste tijd.....
He zien we jou ook weer eens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Die was toch uitgeroepen tot beste voetballer![]()
Ik ben er vaak hequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Valt wel op he dat Frenkie er altijd is als het slecht gaat met Ajax. Maar je moet wel als succces van je eigen club uitblijft.
Ik weet dat er na die post veel vingertjes jeukten. Geeft al genoeg voldoening.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
jammer he als niemand hapt
(oeps doe ik het toch)
Wat heeft die reeks van viermaal 1-0 met deze wedstrijd te maken? Deze gaat de reeks doorbreken, of jij moet even twee topspitsen en een topverdediger laten invliegenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Noem even de uitslagen van Juve deze CL-ronde.
Dan snap je het misschien ook.
Ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
maar jij vind dus ook echt dat hij recht had op die goude schoen?
Robben ?? snijder? ik noem maar wat
Toen ik daarover zei dat de stand zou wordenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat heeft die reeks van viermaal 1-0 met deze wedstrijd te maken? Deze gaat de reeks doorbreken of jij moet even twee topspitsen en een topverdediger laten invliegen
Die arme jongen loopt zich een ongeluk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:09 schreef JeroenV het volgende:
Wat een gekloot. Babel staat ook vrij alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |