Ik vertrek iig zodra ik klaar ben met werken om 18.00u naar Torino.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
over tribunes gesproken, die zullen vanavond erg leeg zijn. Weet iemand hoeveel Ajax supporters er zijn afgereisd?
Vind ik eigenlijk wel meevallen, hoewel ik keihard pro-Ado ben erger ik me totaal niet aan dit topic.quote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen al vanwege het merendeel van de (arrogante) reacties hier, hoop ik echt dat Juve over ajax heenwalst!
Ja die word het ook maar toch Sneijder is toch zonde op de bank daarquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mij lijkt het eerder:
Vonk
Trabelsi - Grygera - Escude - De Jong
Galasek - vd Vaart - Maxwell
Rosales - Babel - Boukhari/ Mitea
![]()
450 kaarten waren er door Ajax-supporters afgenomen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
Paar honderd geloof ik.
De joden hebben weer een keer gewonnen en denken meteen weer dat ze de CL gaan winnenquote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen al vanwege het merendeel van de (arrogante) reacties hier, hoop ik echt dat Juve over ajax heenwalst!
Mooi, want ik heb nog geen kaarten. Moet ik straks bij de kassa van het stadion kopen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
450 kaarten waren er door Ajax-supporters afgenomen.
Tot gisteren waren er verder slechts 4.500 kaarten in totaal verkocht, dus het wordt een kille lege bedoeling in het stadion waar 70.000 mensen in kunnen.
De B-keus heeft waarschijnlijk ook nog meer ervaring dan Ajax. En die Italianen zijn meesters in het effectief uitspelen van een wedstrijd. Ze komen niet over de middellijn en toch scoren ze 1 keer. Iets waar Ajax niet echt kaas van heeft gegeten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Ajax wint van een goede en ervaren ploeg als Juventus, zelfs niet tegen een B-keus, als die al zou spelen.
Ja? Is dat zo vreemd? Iemand van 17 in de basis laten debuteren tegen de zwaarste tegenstander in de CL, een wedstrijd waar je eigenlijk een punt moet halen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Babel in de basis?
jij zit in Turijn in een internetcafe,hotel te internetten?quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:26 schreef Marty het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb nog geen kaarten. Moet ik straks bij de kassa van het stadion kopen.
Kan ik tenminste een mooi plekje uitkiezen
Onder haar naam staat vanuit Milaan, dus blijkbaar wel. Ik weet wel betere dingen te doen dan Fokken danquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij zit in Turijn in een internetcafe,hotel te internetten?
hij zei dat om 1800 uur zijn vliegtuig ging en geen Ajax supporter isquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij zit in Turijn in een internetcafe,hotel te internetten?
ow wacht niet vliegenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij zei dat om 1800 uur zijn vliegtuig ging en geen Ajax supporter is. Snap het ook niet echt
nu bezigquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef Kremers het volgende:
Straks op Eurosoprt de halve finale tussen Juve en Ajax uit het seizoen '96/'97
Frankyquote:Op maandag 22 november 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn ze staan alweer 2 uur achterquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:39 schreef superjoden het volgende:
[..]
nu bezig
bah dat hoef ik niet meer te zienquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef Kremers het volgende:
met ravanelli en vialliquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
bah dat hoef ik niet meer te zien
Hahahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef Kremers het volgende:
Nee, dat zou idd echt kut zijn............quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:56 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop niet dat Maccabi wint, want dan gaan we waarschijnlijk een probleem krijgen
Ja behoorlijk jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, dat zou idd echt kut zijn............
Kan Ajax veel aan doenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:06 schreef Suijk het volgende:
5000 mensen daar. Wat een grap.
Huh?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:10 schreef MociN het volgende:
Zoals hij afgelopen zaterdag scoorde, leek het net of ik een nieuwe Kluivert zag.
Babel is pas 17quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Huh?
Ik wist niet dat Babel iemand dood had gereden en een vrouw had aangerand!
Er valt weinig te halen en bovendien is de spanning wel een beetje weg.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Weet je wat me verbaasd....
Normaal is er rond deze tijd al minimaal 1 topic volgepost met breezerige joden die van de zenuwen niet kunnen poepen enzo...
Valt mee deze keer!
Je bent 1 van de 4.500 volgens SKY, dus parkeerplek zat bij het stadionquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:46 schreef Marty het volgende:
[..]
Ik vertrek iig zodra ik klaar ben met werken om 18.00u naar Torino.
Maar ik ben dan ook geen Ajax supporter
zieltjequote:Op dinsdag 23 november 2004 20:28 schreef F1Bas het volgende:
kutzooi, ik moet werken tot 22 uur
Jij ook!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:31 schreef methodmich het volgende:
Veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |