dat zijn die rode dingen met een touwtje die je in warm water doet, thee maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij met je grote bek mij dan even geen uitleggen wat tempons zijn?
Tempons zijn dingetjes die vrouwen gebruiken als ze ongesteld zijn, maar dan fout gespeldquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan jij met je grote bek mij dan even gaan uitleggen wat tempons zijn?
En Zlatan goed vindenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord
Boeit jou dat. Je bent toch voor FC Groningen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee, deja-vu..
Er moet echt wat gebeuren want op deze manier gaat Ajax geheid verliezen.
En jij bent voor dat clubje uit R-dam zuid. Dus wat boeit jou het??? Wat doe je hier eigenlijk dan???quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit jou dat. Je bent toch voor FC Groningen?
Ik vind hem inderdaad goed, maar hij blijft een eikelquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En Zlatan goed vindenmoet niet gekker worden in dit land
Ow is dat hetquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tempons zijn dingetjes die vrouwen gebruiken als ze ongesteld zijn, maar dan fout gespeld
Ajacieden uitlachenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En jij bent voor dat clubje uit R-dam zuid. Dus wat boeit jou het??? Wat doe je hier eigenlijk dan???
Goed gezien!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeit jou dat. Je bent toch voor FC Groningen?
Vleugelspeler eruit (Boukhari), Sneijder erin, 4-4-2 spelen met VDV op 10quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
Ajax echt 2 maten te klein tegen de routine van Juve, met name de aansluiting vanaf het middenveld naar de eenzame Babel is erg slecht.
Domme vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En jij bent voor dat clubje uit R-dam zuid. Dus wat boeit jou het??? Wat doe je hier eigenlijk dan???
Snap niet dat mensen een topvoetballer zien in een 17jarige broekie die ff een truukje doet voor ajax.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
Ajax echt 2 maten te klein tegen de routine van Juve, met name de aansluiting vanaf het middenveld naar de eenzame Babel is erg slecht.
[mm mode] Je bedoelt BABEL?[/mm mode]quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
Babel
dit soort realisten werken ook bij de ABNquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef superjoden het volgende:
mijn toto gaat nog uitkomen. juve heeft alvast gescoord wat het moeilijk maakte. nu volgen er dus 4 voor ons aller Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |