Niet zo janken bij Feyenoord gingen ze al janken als Zlatan ff in de lucht was....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Haha, van der Vaart krijgt een tikje en ze beginnen te mekkeren.
Voetbal is niet voor mietjes. Dat wijf hoort helemaal niet thuis op het veld.
Laat dat pubertje lekker..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen zinnig woord over voetbal zien zeggen?
dat bedoel ik nou, hij moet reclame voor tempons maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Haha, van der Vaart krijgt een tikje en ze beginnen te mekkeren.
Paauwe speelt toch ook iedere week?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Cart_man het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zo janken bij Feyenoord gingen ze al janken als Zlatan ff in de lucht was....
Voor wat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:27 schreef Streetracer het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou, hij moet reclame voor tempons maken.
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor wat?
Zal wel de nieuwste rage op de basisscholen wezen ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor wat?
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
wat een aap is die commentator.
"Is dit geen rood? Is dit geen buitenspel? Is dit geen hands?
Pfffff om lam van te worden.
Paauwe is ook een mietje, ja. Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Paauwe speelt toch ook iedere week?
Voor welke club was jij ook al weer??quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef Sloggi het volgende:
Zlatan laat even zien waarom Juve hem gekocht heeft. Wat een controle...
Ik heb nog nooit gehoord van tempons, sorry.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..
Anders had je het wel geweten toch??
Eén positief punt. De buitenspelval werkt wel
Hee, deja-vu..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
Tijd voor een andere zendgemachtigdequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:29 schreef rattaplan het volgende:
Kan jij met je grote bek mij dan even gaan uitleggen wat tempons zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Voreg heeft nog nooit een meisje gezien..
Anders had je het wel geweten toch??
Eén positief punt. De buitenspelval werkt wel
Feyenoordquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Voor welke club was jij ook al weer??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |