Ooooooohhhh krijgen we datquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef Fiona het volgende:
[..]
ja .... dan zie ik hem toch weer??
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
Briljante reclame!
http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/oa/eurcncs185030.mpg
Gijssssssssssssssssssssssss....ik doe je zo hard!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef silver-surfer het volgende:
![]()
Wat is er schat?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef Chocobo het volgende:
Baard van vanmiddag...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
Briljante reclame!
http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/oa/eurcncs185030.mpg
Toen waren sommigen van ons aan het werken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef Bastard het volgende:
Baard van vanmiddag...
Hoofdpijn van het lange slapen van vanmorgen !quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat is er schat?
En wat deed jij ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen waren sommigen van ons aan het werken.![]()
Ik moet je huis nog steeds een keer zien gijsquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssss....ik doe je zo hard!
Wanneer zie ik je weer eens?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooooohhhh krijgen we dat
Lang niet gegeten gijs?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:47 schreef Chocobo het volgende:
En wat deed jij ?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dan vechten wie er met Fiona gamedquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Ga anders ff online... halo![]()
Ja,.. ik ga met je meequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik moet je huis nog steeds een keer zien gijs
Welterusten schoonheidquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:53 schreef Quinny het volgende:
ik ga slapen
Slaap lekker stukquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:53 schreef Quinny het volgende:
ik ga slapen
doe ikquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
Ga anders ff online... halo![]()
welterusten Quinny!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:53 schreef Quinny het volgende:
ik ga slapen
Ik kan niet zonder gamenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef GinaG het volgende:
Hmmm mensen ben ik nu de enige debiel die inverted enabled heeft, dus als je met je thumbstick omlaag gaat, dat je dan omhoog kijkt![]()
*Ooit gehoord heeft dat alleen kinderen dat prettig vinden![]()
*zich opgelucht voelt, phewwquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder gamenInverted doe ik met alles !
ik ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef GinaG het volgende:
Hmmm mensen ben ik nu de enige debiel die inverted enabled heeft, dus als je met je thumbstick omlaag gaat, dat je dan omhoog kijkt![]()
*Ooit gehoord heeft dat alleen kinderen dat prettig vinden![]()
JEZUS !!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef Bastard het volgende:
Check deze .. Ford 4.0 Motor op de testbank.. over de 1100 pk zegt het filmpje.
Met geluid kijken is een must![]()
Verschrikkelijk cool
Tyyyyyyyyyyyfus wat een geluid heeft dat ding zeg... die hittequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef Bastard het volgende:
Check deze .. Ford 4.0 Motor op de testbank.. over de 1100 pk zegt het filmpje.
Met geluid kijken is een must![]()
Verschrikkelijk cool
Ik trek die normale mode niet. Het voelt niet normaal aan zeg maar voor me.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik ook.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:08 schreef silver-surfer het volgende:
"Je hebt geen vrienden."![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek die normale mode niet. Het voelt niet normaal aan zeg maar voor me.
Dat fluiten ook in zn hoge toeren.. gewoon engquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JEZUS !!!Dat geluid... die ijzeren buizen leken net ballonnetjes
*friends request verstuurdquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:08 schreef silver-surfer het volgende:
"Je hebt geen Xbox Live-vrienden."![]()
Hoi, Ikkequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Chocobo het volgende:
Ja en nu we toch bezig zijnzijn hier nog linkshandigen hier
Ja dat is waar jaquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi, Ikke
Heeerlijk!!! hahahahaquote:Op woensdag 17 november 2004 00:36 schreef O-Ren het volgende:leuk zo'n webcam he Surfer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:38 schreef silver-surfer het volgende:
Halo!!
Hebben ze op het kerkhof nog geen plekje voor jou?quote:Op woensdag 17 november 2004 02:00 schreef PapaFokker het volgende:
Hebben ze op games.fok.nl nog steeds niets ingericht voor jullie?
whehehequote:Op woensdag 17 november 2004 01:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker net met Thor en Kepler 1 tegen 1Dat was pas heftig
![]()
neuh ik blijf terugkomen he!quote:Op woensdag 17 november 2004 02:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hebben ze op het kerkhof nog geen plekje voor jou?
wheheheh cool manquote:Op woensdag 17 november 2004 02:17 schreef kepler het volgende:
[..]
whehehe
ik stond met een rocketlauncher achter roy en ik roep: Roy achter je
Schiet ik gewoon mis
quote:Op woensdag 17 november 2004 02:17 schreef kepler het volgende:
[..]
whehehe
ik stond met een rocketlauncher achter roy en ik roep: Roy achter je
Schiet ik gewoon mis
quote:Op woensdag 17 november 2004 02:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had wel last toen ik met mijn sniper inzoomde op je. He, wat is dat? Ohw kut, een rocket launcher...
quote:Op woensdag 17 november 2004 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
ja ikke maar we waren net ff lekker bezig dus had er geen aandacht meer aan besteedquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:51 schreef GinaG het volgende:
Had 1 van jullie een message gestuurd maar geen invite ontvangen :'(
Eerst GTA:SA, dan Halo 2, en nu weer dit! En Prince of Persia 2 en Metroid Prime: Echoes klinken ook erg goed.quote:Once again, this is the best game in the Metal Gear Solid series and it pushes the PS2 just as far as it can go. With a total of 20-25 hours for the first time this provides a fantastic experience that will stimulate multiple parts of your brain and make you feel all fuzzy inside. The storyline plays out like a twist-filled spy novel and the rest of the characters and action fit well into this earlier version of the Metal Gear universe. With so much going on this is a game that will easily please fans of the series and help to woo back those who were dismayed by MGS2.
With a beautiful graphical style and dozens upon dozens of things to try out in this highly detailed game playing it once just isn't enough. There are still issues with the camera system that can become frustrating, but with the general level of excellence everywhere else and considering the limitations of the PS2 this is still an amazing game. This is a true return to form and a hell of a way for the series to wrap up several plot lines in an exciting way. They don't get much better than this.
10 Presentation
There are several new things to do in the game, but all are easy to navigate. Customizing the backpacks also helps out the in-game action by speeding up the changes.
10 Graphics
As good as it gets on the PS2 with individual blades of grass, ropes on a bridge that can be shot out and tons of other details scattered all over the place. Characters fare just as well with some det
10 Sound
Quality voice acting as always in all aspects and a full range of sound effects that populate the world with noises in the Dolby Pro Logic II setup.
9.6 Gameplay
It's the best iteration of the stealth espionage action seen to date with a world of options available to players. The lack of camera views is understandable, but still a bit disappointing.
9.0 Lasting Appeal
It's easy to see people playing through at least twice if not many more times than that. Different strategies and the frog hunt are the carrots on the stick for replayability here.
9.6 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
http://ps2.ign.com/articles/566/566279p4.html?fromint=1
ik krijg geen mails van choquote:Op woensdag 17 november 2004 07:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hé, die mails van Cho....prachtig...weer zo gelachen.
Hebben jullie ze ook ontvangen? Die van de Marokkaanse Monopoly? :')
quote:Op woensdag 17 november 2004 08:32 schreef O-Ren het volgende:
doei gijsjes werken
![]()
Brown is te laat! Te laat vertrokken van huis
goed zo jongen
quote:Op woensdag 17 november 2004 08:36 schreef O-Ren het volgende:ik werd wakker toen je de deur dicht deed!
ik geef haar altijd een zoen voordat ik wegga en daar merkt ze niks vanquote:Op woensdag 17 november 2004 08:57 schreef Magneet het volgende:
[..]gooide hij met de deur?
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik geef haar altijd een zoen voordat ik wegga en daar merkt ze niks vanmaar van de deur wordt ze wakker
![]()
Hoe is het levenquote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
Mogguh GinaGijs
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 17 november 2004 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
MGS3 Review!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Eerst GTA:SA, dan Halo 2, en nu weer dit! En Prince of Persia 2 en Metroid Prime: Echoes klinken ook erg goed.![]()
sluipen bleghquote:Op woensdag 17 november 2004 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
MGS3 Review!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Eerst GTA:SA, dan Halo 2, en nu weer dit! En Prince of Persia 2 en Metroid Prime: Echoes klinken ook erg goed.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Net een megacoole aktie gedaan op een Wraith.... zo'n tank van de CovenantEerst met X op dat ding springen,.... Dan met B de deksel kapot slaan,... dan een granaat naar binnen
![]()
BOOEM
Dat kon zelfs al in deel 1quote:Op woensdag 17 november 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, je kan slaan met B
Ja, die heb ik ook echt gespeeldquote:Op woensdag 17 november 2004 11:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat kon zelfs al in deel 1![]()
En het wordt ook midden in het beeld aangegevenquote:Op woensdag 17 november 2004 11:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat kon zelfs al in deel 1![]()
en in college's volgen ookquote:Op woensdag 17 november 2004 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En het wordt ook midden in het beeld aangegevenPress B to melee
Noot zuigt soms wat in games
![]()
Alsof ik tijd heb om te kijken als er zoveel actie isquote:Op woensdag 17 november 2004 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En het wordt ook midden in het beeld aangegevenPress B to melee
Noot zuigt soms wat in games
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:36 schreef kepler het volgende:
[..]
en in college's volgen ook
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof ik tijd heb om te kijken als er zoveel actie is![]()
Na tig keer doodgaan kijk je op een gegeven moment wel op het schermpje of nietquote:Op woensdag 17 november 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof ik tijd heb om te kijken als er zoveel actie is![]()
Dat arrogante van jou vraagt om een headshotquote:Op woensdag 17 november 2004 11:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Na tig keer doodgaan kijk je op een gegeven moment wel op het schermpje of niet![]()
Uiteraard ben ik ten alle tijde bereid om je een headshot te gevenquote:Op woensdag 17 november 2004 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat arrogante van jou vraagt om een headshot
Voor de XBox of voor de GBA?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol? Interesse in Metal Slug 3?
PS2...quote:Op woensdag 17 november 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor de XBox of voor de GBA?
Voor een review?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS2...
Tooltje doet het op mijn werk niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
YupZie het tooltje
Zo kun je zeker ook een ghost afpakken.. had echt last van gdemon gisteravond.. iedere keer pleurde hij me van mn ghost af en schoot me mol.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Net een megacoole aktie gedaan op een Wraith.... zo'n tank van de CovenantEerst met X op dat ding springen,.... Dan met B de deksel kapot slaan,... dan een granaat naar binnen
![]()
BOOEM
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, je kan slaan met B
ik heb dat bij jou ook een keer gedaan volgens mij ..... ben ik in je tank gekropen en had ik je doodgeslagenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo kun je zeker ook een ghost afpakken.. had echt last van gdemon gisteravond.. iedere keer pleurde hij me van mn ghost af en schoot me mol.Woest werd ik!
Ik heb dat bij die vliegende dingen, stap in, geef gas, rots, boem, suicidequote:Op woensdag 17 november 2004 12:33 schreef mr_Brown het volgende:
maar ik wist niet hoe ik daarna de besturing kon overnemen van dat ding![]()
![]()
hahahahaha ja .had ik gisteren ook .... heb ik heel stoer dat ding overgenomen van Soos.... BOEM rocketlauncher door die kut Struikrover hahahaquote:Op woensdag 17 november 2004 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dat bij die vliegende dingen, stap in, geef gas, rots, boem, suicide
Ghosts zijn vrij simpel over te nemen... gewoon op het schip springen of er naast staan en X drukkenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo kun je zeker ook een ghost afpakken.. had echt last van gdemon gisteravond.. iedere keer pleurde hij me van mn ghost af en schoot me mol.Woest werd ik!
Aah nee joh het is echt heel leuk probeer eens deel 1 op easy, het verhaalquote:Op woensdag 17 november 2004 12:48 schreef O-Ren het volgende:HALO
Wie weet ga ik het nog een keer proberen!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah nee joh het is echt heel leuk probeer eens deel 1 op easy, het verhaalde muziek
![]()
Echte vrouwen spelen geen Haloquote:Op woensdag 17 november 2004 12:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah nee joh het is echt heel leuk probeer eens deel 1 op easy, het verhaalde muziek
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echte vrouwen spelen geen Halo
Klopt die doen ook niet aan Muay Thai en Krav Maga, drinken ook geen bier enzo.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:55 schreef GinaG het volgende:
Muay Thai en Krav Maga
Papier-Marche is cool hequote:Op woensdag 17 november 2004 12:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Klopt die doen ook niet aan Muay Thai en Krav Maga, drinken ook geen bier enzo.
Damn it's good to be me![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ontzettend vooral die lieve kleurtjesquote:Op woensdag 17 november 2004 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Papier-Marche is cool he
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah.. ik spring maar wat meestal..quote:Op woensdag 17 november 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ghosts zijn vrij simpel over te nemen... gewoon op het schip springen of er naast staan en X drukken
Vlgs mij is de eerste een vechtsport en de ander een vietnamees gerecht.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat?
Het zijn beide vechtsportenquote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij is de eerste een vechtsport en de ander een vietnamees gerecht.
Had je niet gewoon een assertiviteitscursus kunnen gaan volgen dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het zijn beide vechtsporten![]()
Mensen die Krav Maga beheersen zijn baaad motherfuckersquote:Op woensdag 17 november 2004 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij is de eerste een vechtsport en de ander een vietnamees gerecht.
Gijs..quote:Op woensdag 17 november 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mensen die Krav Maga beheersen zijn baaad motherfuckersmaar daar zijn er maar weinig van
Geloof dat de Isrealische veiligheidsdienst daarin getrained wordt. Sterker nog... het komt daar vandaag geloof ik
Nee, ben hopeloosquote:Op woensdag 17 november 2004 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een assertiviteitscursus kunnen gaan volgen dan?
Ja ieder zn ding... ik game en kijk filmsquote:Op woensdag 17 november 2004 13:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, ben hopeloos![]()
Geen halo vanaafquote:Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga die dikke halen en dan naar het werk
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:50 schreef Magneet het volgende:
ik vanaaf ook geen Halolekker weer eens badmintonnen, is weer veel te lang geleden
dat van Halo is ook niet zo leuk maar ik heb al zeker 4 weken niet gebadmintond en dat vind ik niet leukquote:Op woensdag 17 november 2004 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
ik denk dat ik het vooral moet hebben van die verrassingquote:Op woensdag 17 november 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs..Je weet dat ik niet in vechtsport geloof.. brute kracht en verrassing daarmee win je een gecht.
Jij bent goed geinformeerdquote:Op woensdag 17 november 2004 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mensen die Krav Maga beheersen zijn baaad motherfuckersmaar daar zijn er maar weinig van
Geloof dat de Isrealische veiligheidsdienst daarin getrained wordt. Sterker nog... het komt daar vandaag geloof ik
Sporten is goedquote:Op woensdag 17 november 2004 13:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat van Halo is ook niet zo leuk maar ik heb al zeker 4 weken niet gebadmintond en dat vind ik niet leuk
je kan weer gratis hotdogs halen voor de aulaquote:Op woensdag 17 november 2004 13:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent goed geinformeerd![]()
Ik wil geen hotdogs, ik wil weer die kerels bezig zien met de rugby trainingquote:Op woensdag 17 november 2004 13:59 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan weer gratis hotdogs halen voor de aula
ja uuuhquote:Op woensdag 17 november 2004 13:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wil geen hotdogs, ik wil weer die kerels bezig zien met de rugby training![]()
![]()
![]()
BOE!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik het vooral moet hebben van die verrassing
Heb niets gezienquote:Op woensdag 17 november 2004 14:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ja uuuh
ik ben gister nog speciaal langs de aula gefietst...
Waar train jij Krav Maga??quote:Op woensdag 17 november 2004 13:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sporten is goed![]()
Ben ff gestop, maar voorheen in Den Haag, vanaf januari in Leidenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Waar train jij Krav Maga??
Neequote:Op woensdag 17 november 2004 14:08 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
inderdaad, en dan met een rocketlauncher achter iemand staanquote:Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
BOE!!!
heh lastquote:Op woensdag 17 november 2004 14:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb niets gezien![]()
Daar kan je idd niet omheen neequote:Op woensdag 17 november 2004 14:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy kan je niet missen
Jullie 2 samen lijken net Laurel & Hardyquote:Op woensdag 17 november 2004 14:24 schreef kepler het volgende:
[..]
heh last
morgen fiets ik er weer langs waarschijnlijk, nu samen met Roy. Roy kan je niet missen
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie 2 samen lijken net Laurel & Hardy
ik ook ik ook hebben willenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoooooooooooooooooooo die zonnebank mailJe zal jezelf later terugzien zo :')
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
.orgquote:Op woensdag 17 november 2004 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
magneet@magneet.com?
das waarquote:Op woensdag 17 november 2004 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef kepler het volgende:
[..]
das waar
net als jij en Gijsje79
Ben je van suikerquote:Op woensdag 17 november 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lastHet regent
Ik moet zo werken
![]()
Ja, ik kan niet tegen regenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je van suiker![]()
Laat ik nou net de hele dag trek in zoetigheid hebbenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet tegen regen
Sorry meisje, ik moet werken.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat ik nou net de hele dag trek in zoetigheid hebben![]()
Zo wreedquote:Op woensdag 17 november 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry meisje, ik moet werken.
He lekkerquote:Op woensdag 17 november 2004 16:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.funberry.com/d(...)tart/karina/?id=1125
Had je toevallig les van Franklin (is een maatje van me en die geeft les in Krav Maga?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben ff gestop, maar voorheen in Den Haag, vanaf januari in Leiden![]()
Zekersssssquote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker![]()
Ja meneer de vrouwtjesliefhebber (Franklin bedoel ik he)quote:Op woensdag 17 november 2004 16:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Had je toevallig les van Franklin (is een maatje van me en die geeft les in Krav Maga?
Ik dacht al hoe ken jij me zo goedquote:Op woensdag 17 november 2004 16:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja meneer de vrouwtjesliefhebber (Franklin bedoel ik he)Daar heb ik les van gehad ja.
Volgens mij ben jij lang, slank postuur, haar lang beetje golvend en in een staartje hequote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik dacht al hoe ken jij me zo goed![]()
Heb wel lang haar gehad in een staart maar die was vrij lang.Den je me echt te kennen dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij lang, slank postuur, haar lang beetje golvend en in een staartje he![]()
Absoluut, je eigen zaak (voorheen van Frenkie) is zeg maar bij mij aan de achterkant van de straat, ik kwam alleen in die straat om video's te huren. En je zaak is niet altijd open volgens de openingstijdenquote:Op woensdag 17 november 2004 17:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Heb wel lang haar gehad in een staart maar die was vrij lang.Den je me echt te kennen dan?
Nee kan kloppen heb een hoop gezeur gehad om mijn zoontje, dus had af en toe een baaldagje nodig.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Absoluut, je eigen zaak (voorheen van Frenkie) is zeg maar bij mij aan de achterkant van de straat, ik kwam alleen in die straat om video's te huren. En je zaak is niet altijd open volgens de openingstijden![]()
Je zou me van gezicht kunnen kennen, ik gluur altijd naar binnen om te kijken wat er gebeurd, en soms sta je wel eens in de deuropening met iemand te praten.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee kan kloppen heb een hoop gezeur gehad om mijn zoontje, dus had af en toe een baaldagje nodig.![]()
Maar ken ik jou ook dan.
Haha nou volgende keer zwaaien dan he!!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je zou me van gezicht kunnen kennen, ik gluur altijd naar binnen om te kijken wat er gebeurd, en soms sta je wel eens in de deuropening met iemand te praten.
En een paar keer per jaar bel ik je om te vragen of je piercings verkoopt, in de hoop dat je nadat gebel van mij besluit om ze toch maar te verkopen. Maar elke keer verwijs je me door naar Frenkie(Ik raak namelijk om de haverklap mijn piercing kwijt, zou niet weten waar ik in scheveningen een piercing kan kopen)
Ik ken die wereld een beetjequote:Op woensdag 17 november 2004 13:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent goed geinformeerd![]()
Best lekker hequote:Op woensdag 17 november 2004 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoooooooooooooooooooo die zonnebank mailJe zal jezelf later terugzien zo
![]()
Welke mailquote:Op woensdag 17 november 2004 17:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Best lekker he
Mooie vrouwen (GND's) die onbewust op camera zijn genomen tijdens een zonnebankjequote:Op woensdag 17 november 2004 17:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Welke mail
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:02 schreef Strolie75 het volgende:![]()
Ah, da's weer zo'n mailtje wat mij nooit bereilkt heeftquote:Op woensdag 17 november 2004 17:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooie vrouwen (GND's) die onbewust op camera zijn genomen tijdens een zonnebankjeMooi uitzicht ook
Je zou bij dat bedrijf banken
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Ja dat kan !quote:Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, da's weer zo'n mailtje wat mij nooit bereilkt heeft
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Even douchen![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[STROL MODE] Mag ik mee[/STROL MODE]
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef Chocobo het volgende:
[STROL MODE] Mag ik mee[/STROL MODE]
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Naajaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 november 2004 18:13 schreef ChOas het volgende:
Kuthoeren
Zaterdag !!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:19 schreef O-Ren het volgende:![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zaterdag !!![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:27 schreef Chocobo het volgende:
En 3e kerstdag en oud en nieuw![]()
![]()
Beste spel... ooit.... Gijs ....quote:Op woensdag 17 november 2004 18:33 schreef Chocobo het volgende:
Kutspel dat Half-life 2![]()
Half-Life 2 users bitten by bugs
Some who purchased copies at retail experience technical difficulties; Valve acknowledges troubles, addressing problems.
http://www.gamespot.com/news/2004/11/16/news_6113373.html
Proestquote:Op woensdag 17 november 2004 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Beste spel... ooit.... Gijs ....
Tegen die tijd slaap ik al.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:57 schreef Chocobo het volgende:
B. en ThorVanavond kom ik online
Maar wel wat later !
Tis tegen dovemans oren Gijs.. dovemans oren.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:34 schreef Chocobo het volgende:
PC Games,...... Big B. .... hoe vaak zeggen we het nou al !![]()
Lekker die haperingen bij het spelen.. ja als vervend pc gamer weet je niet anders natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Beste spel... ooit.... Gijs ....
Die had ik ookquote:Op woensdag 17 november 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis tegen dovemans oren Gijs.. dovemans oren.
Check dan, kom thuis, tft aan.. berichtje:
e_thenu@hotmail.com zegt:
ok¤, ik geef toe, ik masturbeer elke dag...
Najaaaaaaa!!
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die had ik ook
Ja die mongoolse MSN had ik ook vanmorgenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Najaaaaaaa!!
Oei,... mijn pc schokt een beetje... even in de opties de schaduwen en de mist uitzettenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker die haperingen bij het spelen.. ja als vervend pc gamer weet je niet anders natuurlijk.
Hey, de muren zijn doorzichtig? Moet ik nu patch 2.3 downloaden of de drivers van mijn videokaart upgraden?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:09 schreef Chocobo het volgende:
Oei,... mijn pc schokt een beetje... even in de opties de schaduwen en de mist uitzetten![]()
En dan meteen mijn mousebeweging een millimeter bij stellen en de resolutie een tandje lager.. dat moet ik trekken nu met mn rdx5000 kaart 5 gig intern geheugen. Kut nog net niet, want volgende maand komt een andere game die ik downloadquote:Op woensdag 17 november 2004 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oei,... mijn pc schokt een beetje... even in de opties de schaduwen en de mist uitzetten![]()
Kijk even op 1 van deze 25 onoverzichtelijk sites of patch 2.5.3A er staat anders moet je de oude nemen en je mist uitzetten.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hey, de muren zijn doorzichtig? Moet ik nu patch 2.3 downloaden of de drivers van mijn videokaart upgraden?![]()
Nee.. Gijs.. dit is waarheid.. dit is de hel van pc gamenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:20 schreef ChOas het volgende:
Game leken
Koop een Xbox en ga op luxe vakantiequote:Op woensdag 17 november 2004 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmmm....zal ik nu 3 weken luxe op vakantie gaan of zal ik het geld toch besteden aan die nieuwe videokaart?
Voor de prijs van zo'n videokaart kun je alle drie de consoles kopen en hou je nog geld over ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:22 schreef Bastard het volgende:
Koop een Xbox en ga op luxe vakantie![]()
Klinken wel beide als een enge ziekte.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor de prijs van zo'n videokaart kun je alle drie de consoles kopen en hou je nog geld over ook.![]()
En Doom 3 loopt weer beter op een ATI kaart dan op een NVidia, en Half Life weer beter op een NVidea dan op een ATI kaart.![]()
Precies andersomquote:Op woensdag 17 november 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor de prijs van zo'n videokaart kun je alle drie de consoles kopen en hou je nog geld over ook.![]()
En Doom 3 loopt weer beter op een ATI kaart dan op een NVidia, en Half Life weer beter op een NVidea dan op een ATI kaart.![]()
Gijs....je hebt een Apple. Je kunt niet eens PC Games spelen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:27 schreef ChOas het volgende:
En ik heb NOOIT problemen met drivers, etc.
whahahahahahaquote:Op woensdag 17 november 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak je Xbox eens open ? niets anders dan een el cheapo pc met een Nvidia Geforce3 kaartquote:Op woensdag 17 november 2004 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinken wel beide als een enge ziekte.
en een PC, en nog een laptopquote:Op woensdag 17 november 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....je hebt een Apple. Je kunt niet eens PC Games spelen.![]()
Eerst even 12 Gig op mijn HD installeren voordat ik uberhaupt kan gamen. Hoe bedoel je, geen DVD maar 6 cd-tjes?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:26 schreef Bastard het volgende:
Klinken wel beide als een enge ziekte.
Krachtig genoeg om graphics als in Halo 2 te produceren.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:29 schreef ChOas het volgende:
Maak je Xbox eens open ? niets anders dan een el cheapo pc met een Nvidia Geforce3 kaart
Ik heb PC gamen nog geen dag gemist.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:30 schreef Chocobo het volgende:
consolegaming heerst zooooo !Ben het helemaal met jullie eens !
Je hebt echt geen idee waar je over praatquote:Op woensdag 17 november 2004 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krachtig genoeg om graphics als in Halo 2 te produceren.
Kun je nagaan hoe lui de gemiddelde PC ontwikkelaars zijn.![]()
MGS3quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb PC gamen nog geen dag gemist.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef Chocobo het volgende:
MGS3![]()
quote:Below is a copy of the order you just placed.
Item(s):
1x Metal Gear Solid 3: Snake Eater @ $67.95
Product ID: 90061332
Product Type: Sony PlayStation 2
Ja ik las je sms !quote:Op woensdag 17 november 2004 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik MOET die game gewoon spelen. Volgens IGN de beste uit de reeks.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik las je sms !
Gijsje
Ey, struikrommel!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:49 schreef -Struikrover- het volgende:
ja
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:36 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsquote:Op woensdag 17 november 2004 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey, struikrommel!
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Najaaaaaaa!!
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik opende een progje dat naar iedereen in mijn msn lijst dit bericht heeft gestuurd
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Bollequote:Op woensdag 17 november 2004 20:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gelukkig maar naar iedereen die online stond
Vettequote:Op woensdag 17 november 2004 20:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bolle![]()
Ook wel virus genoemd.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik opende een progje dat naar iedereen in mijn msn lijst dit bericht heeft gestuurd
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.. iets over half 7 thuis.. gewoon dik uur rijden over 25 kilometer.. ff eten, ff douchen.. en schreeuwende tv kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja!
15,45 weggereden -> 18,30 thuis; mol
Kutfiles, Utrecht mogen ze ook opblazen
Dat ookquote:Op woensdag 17 november 2004 20:34 schreef Bastard het volgende:
Of ik word een ouwe lul.
Ik zie die motoren altijd wel voorbij rijden jaquote:Op woensdag 17 november 2004 20:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Als het maar 25km is zou een motortje ideaal zijn voor jou
Je moet ook niet te hard rijdenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie die motoren altijd wel voorbij rijden ja![]()
Maar ja.. lessen nemen.. en me daarna tegen een boom rijden is ook zonde.
Jaquote:Op woensdag 17 november 2004 20:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je moet ook niet te hard rijden![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:42 schreef Bastard het volgende:
Wel vakantie volgende week
Neem altijd vakantie als ik jarig benquote:Op woensdag 17 november 2004 20:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]krijg je dat
WHAHHAHAquote:Op woensdag 17 november 2004 20:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Whehehe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:56 schreef O-Ren het volgende:
oh oke......dan niet!
Zaterdagquote:Op woensdag 17 november 2004 22:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Zaterdag
Nog drie nachtjes....heerlijkquote:Op woensdag 17 november 2004 22:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg er honger van. Zin om te etenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:32 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog drie nachtjes....heerlijk![]()
Ga je weer slapen johquote:Op woensdag 17 november 2004 22:34 schreef Magneet het volgende:
schieten was weer ff lekker hoor
neuh nog niet slapen, kan morgen lekker uitslapen, misschien zo nog ff gamen maar nu niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je weer slapen johMoet jij niet eens naar de dokter Gijs... Jij bent altijd moe s' avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |