SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:10 schreef Salteh het volgende:
Vampz ::
Spoiler achtig enzo..STOM dat ik daar niet aan heb gedacht ja, wel takke eind lopen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
misschien domme vraag.. maar waar staat AA en AF voor :S ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef TripleM het volgende:
Nou, daar is ie dan, m'n eerste screenshot. Ik draai 1600 x 1200, 6 x AA, 16 x AF en tot nu toe loopt het allemaal nog vloeiend, ik ben zeer te spreken.
Thumbnail, klik voor het origineel:
[[url=http://www.dj-triplem.com/urpicshere/hl2screens/d1_trainstation_t.jpg]afbeelding][/url]
AA= Anti-Aliasingquote:Op woensdag 17 november 2004 00:16 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
misschien domme vraag.. maar waar staat AA en AF voor :S ?
Welke videokaart heb je?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef TripleM het volgende:
Nou, daar is ie dan, m'n eerste screenshot. Ik draai 1600 x 1200, 6 x AA, 16 x AF en tot nu toe loopt het allemaal nog vloeiend, ik ben zeer te spreken.
Thumbnail, klik voor het origineel:
[[url=http://www.dj-triplem.com/urpicshere/hl2screens/d1_trainstation_t.jpg]afbeelding][/url]
Ja had ik in het begin ook last van.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zat aardig boven reccomended, toch wil ie met alles op high nog wel eens haperen in 1024*768. Maar niks ernstigs.
Sorry meneerquote:Op woensdag 17 november 2004 01:04 schreef NiteSpeed het volgende:
En vragen als "Draait mijn PC het wel" kunnen achterwege blijven:
HL2 is gemaakt om op véél systemen te kunnen draaien.
Een 6800 GT, heb er een Arctic NV Silencer 5 opzitten, na een half uurtje lekker HL2en wordt ie niet warmer dan 55 graden, dus volgens mij moet ie nog wel wat harder kunnen dan 350/1000 maar dat gaan we nog wel testen.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:22 schreef ElmarO het volgende:
Welke videokaart heb je?
herkenbaar, had zelfdequote:Op woensdag 17 november 2004 01:06 schreef Vitalogy het volgende:
Ik kreeg net last van fps misselijkheid. Damn dat is lang geleden dat ik dat gehad heb.
Op welke resolutie en instellingen?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
herkenbaar, had zelfde
bij mij draait trouwens alles perfect op een athlon 2000+ 512mb werkgeheugen en een Radeon 9700
dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |