een woord... eeeeew!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:53 schreef estranged het volgende:
je kan het opeten
kan hetzelfde woord antwoorden als het vorige haha.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:53 schreef Tiemie het volgende:
Stop die prittstift maar in je reet.
Maakt TIemie er in iedergeval wel vanquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:54 schreef ThE_ED het volgende:
Ik las "Pretstift"![]()
Ik vond het al zo'n [SEX] topic
als je zo vies bent van woorden, wat doe je dan op een forum?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
een woord... eeeeew!
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Maakt TIemie er in iedergeval wel van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:57 schreef Litso het volgende:
[..]
als je zo vies bent van woorden, wat doe je dan op een forum?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan er je haar mee in model brengen.
met mijn geluk begint het tijdens de presentatie uit mekaar te vallen....quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:05 schreef Angst het volgende:
als je dingen tijdelijk wil opplakken, het maken van collage's voor een presentatie die je daarna weg kan pleuren
(overleeft namelijk niet langer dan een presentatie)
ofzoiets
de beste proef is een mislukte proefquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
met mijn geluk begint het tijdens de presentatie uit mekaar te vallen....
hmmm daar dachten mijn docenten toch anders overquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Angst het volgende:
[..]
de beste proef is een mislukte proef
de beste presentatie is een presentatie waarbij je poster uit elkaar valt
damn die had ik moeten weten toen ik nog op school zat!!!! Brilliant, ik denk dat dat de roeping van de prittstift is...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:10 schreef cappp het volgende:
Op school:
1. Draai de dop eraf
2. rol hem er een beetje uit, klein randje maar.
3. gooi hem met zijn plakkant ophoog, tegen het plafond
4. net zolang tot hij blijft plakken.
5. doe het met je hele klas.
6. wacht tot leraar binnen komt.
stomme docenten danquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
hmmm daar dachten mijn docenten toch anders over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |