ow.. je had mail op Yahoo en ik mis je hier... verder heb je niks gemistquote:Op donderdag 18 november 2004 15:10 schreef babette21 het volgende:
* Betje was ziek in ligt daarom 400 posts achter....
ga niet teruglezen dus persoonlijke boodschappen zijn aan m'n neus voorbij gegaan...
mja en het forum dus ookquote:Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef babette21 het volgende:
ow ja misschien ook wel handig als ik nog iets ontopics meldt:
alsof ik de afgelopen week nog niet zielig genoeg was (heerlijk: zelfmedelijden) :
ONM is ruk op 't moment.... en niet zo'n beetje ook....
mja dat kapsel is een vooruitgang, maar dat spingedoe is denk weer een bijlijntje voor Kyra hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
tja ze houden zich ook niet aan de afspraken... we hadden nog zo gezegd:
géén verhaaltjes voor Kyra [leuk kapsel!!] en Hugo... en wat doen ze?!?!?
nee joh dat gaan ze me niet aandoen dan weten ze ook wel dat het definitief uit is.....quote:Niels krijgt nog wel 't een en ander te doen, gaat pillen slikken en knorrig worden....
weet je waar ik écht bang voor ben?! dat ze Niels richting afgrond brengen en dan,
op 't laatste moment, verschijnt La Claire.... als kerstengel!!!!!!!
als ze me dát flikken... nou sorry hoor maar dan taai ik écht af.......
LOL, tsja dat hadden we al eerder geconstateerdquote:ow ja Tanja Jess kan op zich wel leuk worden,
maar maakt bij voorbaat al weinig kans door de verhaaltjes met Renee...
tja had Svennie niet zo iets gezegd dat Kim Pieters bij de studio's was gespot??quote:Op donderdag 18 november 2004 16:03 schreef Wup het volgende:
nee joh dat gaan ze me niet aandoen dan weten ze ook wel dat het definitief uit is.....
ik denk dat Robert de la Haye het zinkende schip ook gaat verlaten en dat Niels zelfmoord pleegt ofzo
ik wil ut niet weten, ik wil ut niet horen...quote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef babette21 het volgende:
tja had Svennie niet zo iets gezegd dat Kim Pieters bij de studio's was gespot??
als je vanaf zijn mededeling 6 tot 8 weken vooruit telt kom je toch aardig uit bij.... Kerst.....
er zijn best vaker periodes met gebrek aan leuke lijntjesquote:Robert draagt momenteel de serie, en da's zelfs zonder Ariël behoorlijk zwaar...
't zou jammer zijn als ie gaat maar ik zou 'm groot gelijk geven!!
Leuk interview.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:03 schreef Wup het volgende:
Interview Tanja Jess over GTST & ONM - AvroBode nr 47
Dat gerucht gaat elk jaar.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:37 schreef somegirl het volgende:
Waren er inderdaad roddels dat ONM zou stoppen? Niks over gehoort nooit.....
ja maar ik dacht dat het juist dit jaar zo goed ging en ze daardoor zeker 2 jaar nog doorgingen.....quote:Op donderdag 18 november 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat elk jaar.
ik begin bijna medelijden met je te krijgen;)quote:Op donderdag 18 november 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze Arthur ergens verstopt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |