Je zal dat beest in je nest vinden!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef Airelle het volgende:
Kyra is wel leuk in het het lijntje met Chris...
maar die vogelspin slaat echt alles...
hoe kom je der op?
Ondanks de wel heel erg histerische reactie van Shirina.. zou ik ook niet meer kunnen slapen eigenlijk...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Je zal dat beest in je nest vinden!!!!
ow dat onderschrijf ik, wat een vreselijk joch....quote:Op woensdag 17 november 2004 20:50 schreef soapie het volgende:
Ik was allang blij dat die Stijn er niet was vandaag!!!!!
Hij is idd snel... vanmorgen lag de dvd al op de mat.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:30 schreef Wup het volgende:
dank voor die tip Iwan, die Jan-Carel is een snelle jongen:)
LOL, die is wel heel subtiel Iwan:)quote:Op woensdag 17 november 2004 21:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara-ntula
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Maakt er wel iemand caps van Renee en Marjolein als het een beetje spannend gaat worden?? Iwan toch wel hè??![]()
![]()
Marjolein
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ahum, mag ik even uw aandacht?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
Die blonde kut die wat met Renee gaat krijgen vind ik maar een lelijk dom wijf, weg ermee
giving you all the respect in the world....quote:Op woensdag 17 november 2004 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ahum, mag ik even uw aandacht?
die blonde kut is tanja jess , jawel ons allen bekend als bowien galema uit GTST.
En ze is mijn schatjeGraag een beetje respect dus
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
giving you all the respect in the world....
I think she's fabulous met of zonder botox het blijft een lekker ding!!!!![]()
![]()
ik geloof niet dat jij er veel van begrepen hebt...quote:Op woensdag 17 november 2004 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Er gebeurde nooit eens watnu ook niet, denk ik
als ik dat bescheiden kusje van Claire en Frida terug zie in een cap hierzo
inderdaadquote:Op woensdag 17 november 2004 22:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij er veel van begrepen hebt...
bovendien this is soap, wat verwacht je nou eigenlijk?
ps: mag het iets minder met de smileys.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |