Dat doe ik als Iris en Lizzy in beeld zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Viking84 blijft vrolijk kijken
Ik zie het niet hoor..quote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als die vonk toch overspringt gooi ik er een emmer water overheen. Marie Curie moet z.s.m. uit ONM. Ik accepteer alleen nog maar plastic- en botoxloze vrouwen in ONM.
De botox zat eerst in haar kop, maar is in de loop der tijd naar haar tieten uitgezakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Airelle het volgende:
Ik zie het niet hoor..
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat ziet Shirina er vandaag lief en aantrekkelijk uit?
Maar wel een lekker wijf!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
![]()
![]()
Wat een aanstelster is dat zeg!!!!!
Hou toch eens op met die kutspringertjes! Irritante dingen ....quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Shirina wel schattig![]()
Marjolein
![]()
Nee, daar blijf ik bij als ik het over Marjolein hebquote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die kutspringertjes! Irritante dingen ....
Samen met Wup heb jij er nu voor gezorgd dat ik zeker nog 15 Iris Is De Liefste - topics open.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Nee, daar blijf ik bij als ik het over Marjolein heb, dus je bent er pas over 6 maanden vanaf
Neee...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Samen met Wup heb jij er nu voor gezorgd dat ik zeker nog 15 Iris Is De Liefste - topics open.
Hey daar werk ik ookquote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit de mac
Dank je wel, schat. Er is hier een mede-Tanja-Jess-hater! Je hebt weer wat punten gescoord.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
wegens het enthousiasme hier gisteren over Tanja Jess heb ik vandaag gekeken, maar ik vond haar niks bijzonders.
Hèhhèh! Je hebt 't in de gaten. Eindelijk!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:16 schreef Airelle het volgende:
Lizzie doet het erg oke idd.
Tegen de tijd dat jij bij nummer 15 bent is de rigor mortis (lijkstijfheid) al lang bij Lizzy ingetreden... daar gaat de Schaker wel voor zorgen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Samen met Wup heb jij er nu voor gezorgd dat ik zeker nog 15 Iris Is De Liefste - topics open.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hèhhèh! Je hebt 't in de gaten. Eindelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |