Hij is nog te stom om uit zijn ogen te kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:37 schreef Airelle het volgende:
Aflevering was leuk.
Alleen die vogelspin he...
Dat joch kan niet acteren... ik kan hem niet eens verstaan..
Ben benieuwd waar ze die van de straat geplukt hebben...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is nog te stom om uit zijn ogen te kijken.
Renée is ook een blinde mol. "Mama" mag de vogelspin niet zien, maar ze staat met kooi en al gewoon op de gang.
Zo'n spin kun je in een dierenspeciaalzaak kopen.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef Airelle het volgende:
Ben benieuwd waar ze die van de straat geplukt hebben...
Ik bedoel het acteurtje achter gyman...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo'n spin kun je in een dierenspeciaalzaak kopen.
iedereen noemt mij ook altijd 'hij', dusquote:Op woensdag 17 november 2004 16:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij?
Wup is een zij.
uit de macquote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die van de straat geplukt hebben...
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is nog te stom om uit zijn ogen te kijken.
Renée is ook een blinde mol. "Mama" mag de vogelspin niet zien, maar ze staat met kooi en al gewoon op de gang.
Nee, want oma komt vrijdag met een dode Koen terug.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:01 schreef soapie het volgende:
Kan Renee dat jong niet op het vliegtuig naar oma zetten??????
Maakt niet uit, als hij maar weggaat!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, want oma komt vrijdag met een dode Koen terug.
Dat heb ik nooit tegen je gezegd, jongen!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:58 schreef Viking84 het volgende:
iedereen noemt mij ook altijd 'hij', dus![]()
We leggen 'm bij Koen in de kist.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:04 schreef soapie het volgende:
Maakt niet uit, als hij maar weggaat!!!!!
zal in het echt wel een jaartje of 16 zijn, hoor. Baard in de keel enzoquote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef soapie het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ze tegenwoordig bij de mac kleuters in dienst hebben!!!! Kinderarbeid is toch verboden hier....
Ook goed, laten we hopen dat die vogelspin genoeg gif heeft achter gelaten!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We leggen 'm bij Koen in de kist.
Heeft als nadeel dat we dan een pruilende Renée zien. En dan moet Marie Curie haar gaan troosten en dat willen we helemaal niet zien. Een botoxkop die een mooie rooie moet troosten.....quote:Op woensdag 17 november 2004 18:10 schreef soapie het volgende:
Ook goed, laten we hopen dat die vogelspin genoeg gif heeft achter gelaten!!!
welquote:Op woensdag 17 november 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft als nadeel dat we dan een pruilende Renée zien. En dan moet Marie Curie haar gaan troosten en dat willen we helemaal niet zien. Een botoxkop die een mooie rooie moet troosten.....
Als die vonk toch overspringt gooi ik er een emmer water overheen. Marie Curie moet z.s.m. uit ONM. Ik accepteer alleen nog maar plastic- en botoxloze vrouwen in ONM.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Marjolein nog een uurtje . Als t nou maar niet weken duurt voor de vonk overspringt
nee hoor, je weet toch dat ik van je hou?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Viking84, ben je boos op me?
Je weet het hier maar nooit.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:41 schreef Viking84 het volgende:
nee hoor, je weet toch dat ik van je hou?![]()
hoezo dacht je dat dan?
ik ben niet zo'n gevoelig persoontje, hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 18:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het hier maar nooit.
Bij Joyce_en_Roxysnuffeltje heb ik ook vaak de grootste moeite om het weer goed te maken.
Dat moet ook wel als je op zo'n bonk van een wijf (Tanja J.) valt.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:47 schreef Viking84 het volgende:
ik ben niet zo'n gevoelig persoontje, hoor
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat moet ook wel als je op zo'n bonk van een wijf (Tanja J.) valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |