Ja, die zag er wel heel erg lekker uit op het strand van Bonaire.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:24 schreef Viking84 het volgende:
vivienne![]()
Nikkie, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.
Ja!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of Gina Rodrigues.
GASTROLLEN:quote:Op woensdag 17 november 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
Iwan, kan je me het gedeelte 'gastrol' van de aftiteling van vandaag uitleggen [ de volgorde-logica]
[ ze wisselen inmiddels Tonnie en Tonny dagelijks af:)]
Stijn GEEN vaste rol please....... dan toch liever Tonnyquote:Op woensdag 17 november 2004 01:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GASTROLLEN:
Marjolein Curie = Tanja Jess
Tonnie de Vries = Eric Bouwman
Stijn van Royen = Bastiaan van Meeteren
Brian de Koning = Danny de Kok
Gyman Couwenberg = Danny de Jong
Wendy = Joelke Sanderse
Lisette Krol = Melline Mollerus
Tanja Jess staat bovenaan, hoewel dit haar eerste aflevering is. Da's een beetje Curieus. Normaal gesproken zou dat een signaal kunnen zijn dat ze op de nominatielijst staat om te promoveren naar de vaste cast (en bijbehorend plekje in de leader).
Voor de rest is de lijst vrij logisch geordend op basis van volgorde van binnenkomst. Aan het einde staat altijd Lisette Krol, tenzij er een kindacteurtje meespeelt (of een speciaal getrainde hond/poes). Tonnie is een vreemde eend, omdat hij zowel in de leader als bij de gastrollen staat. Het verschil in rang tussen Tanja Jess en Eric Bouwman heeft vermoedelijk te maken met het feit dat Tanja een contract voor langere tijd heeft (6 maanden) en Eric een proeftijd. Ik ben trouwens benieuwd of Eric mag blijven... Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel.
Ik denk dat er een nieuwe leader aan zit te komen met als nieuwe gezichten Marjolein, Tonnie en Stijn. Brian de Koning is een twijfelgeval en Gyman blijft dacht ik maar een maand of drie, dus dat zal wel een gastrol blijven, net als het geval was met puber Jannes #1 (Benja Bruining).
LOLquote:Op woensdag 17 november 2004 01:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. ...
In theorie zou het nog heel leuk kunnen worden.
Met kindacteur bedoelde ik een kind dat maar 1 of 2 regels tekst heeft, kindfigurant is misschien een beter woord. De vernieuwde Gyman heeft veel meer tekst en valt in dezelfde categorie als Lex Citroen.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:54 schreef Wup het volgende:
is Gyman is geen kind??
brr... don't remind me.....quote:Op woensdag 17 november 2004 02:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Met kindacteur bedoelde ik een kind dat maar 1 of 2 regels tekst heeft, kindfigurant is misschien een beter woord. De vernieuwde Gyman heeft veel meer tekst en valt in dezelfde categorie als Lex Citroen.
lieve Iwan heb alsjeblieft niet te hoge verwachtingen....quote:Op woensdag 17 november 2004 02:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Laten we maar hopen dat Arthur in Brazilië opduikt, want voor hetzelfde geld hebben de schrijvers bedacht dat het wel eens leuk zou kunnen zijn als Gyman zijn vogelspin uitzet in de Braziliaanse regenwouden.
"Wildschut" is in de serie "Hollands Glorie" op dvd verkrijgbaar. Als ik me niet vergis doet Hidde Maas er ook in mee. In dezelfde serie verscheen ook "Op Hoop Van Zegen", "Baantjer ... De Moord In Extase", "Spetters", "Heb Medelij Jet!", "Een Vlucht Regenwulpen" en "Naakt Over De Schutting".quote:Op woensdag 17 november 2004 02:46 schreef Wup het volgende:
wat raar dat ik dat van Wildschut en de Vries niet meer weet, ik vond die serie geweldig...
nope, Wildschut is een speeltfilm, idd. met een geweldige hoofdrol voor Hidde Maas,quote:Op woensdag 17 november 2004 03:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Wildschut" is in de serie "Hollands Glorie" op dvd verkrijgbaar. Als ik me niet vergis doet Hidde Maas er ook in mee. In dezelfde serie verscheen ook "Op Hoop Van Zegen", "Baantjer ... De Moord In Extase", "Spetters", "Heb Medelij Jet!", "Een Vlucht Regenwulpen" en "Naakt Over De Schutting".
Dat was idd een leuke serie. In 'Wildschut & De Vries' heette hij ook al Niels en z'n collega (en ex-vrouw) heette Joyce.quote:Op woensdag 17 november 2004 03:54 schreef Wup het volgende:
Wildschut & de Vries was een tv serie, met een mooie rol voor Robert de la Haye
dank voor die tip Iwan, die Jan-Carel is een snelle jongen:)quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
HIDDE MAAS in EGO:
"Donald Duck is always naked halfway down, but when he leaves the shower he wears a towel."
Lizzy kan toch dood?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. De Bonaire-verhaalijn begon ook rond die tijd en duurde tot begin februari. Er zal wel een dode vallen in Brazilië
Clairequote:Op woensdag 17 november 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks...
[afbeelding]
Hij?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Claire
hij is claire nog niet vergeten
Alleen al om deze uitspraak volgen er straks 10 Lizzy Is De Lekkerste - topics! Je vraagt erom!quote:Op woensdag 17 november 2004 13:09 schreef Wup het volgende:
Lizzy kan toch dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |