abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23366266
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:24 schreef Viking84 het volgende:

vivienne
Ja, die zag er wel heel erg lekker uit op het strand van Bonaire.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_23367011
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.
Nikkie, zonder twijfel.
sig verwijderd door FA
pi_23367497
Iwan, kan je me het gedeelte 'gastrol' van de aftiteling van vandaag uitleggen [ de volgorde-logica]
[ ze wisselen inmiddels Tonnie en Tonny dagelijks af:)]
  woensdag 17 november 2004 @ 00:20:41 #79
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_23367677
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of Gina Rodrigues.
Ja!
Maar Marjolein vind ik ook nu al leuk hoor! Aanpakken die Vroman.

Ik word moe van het zoveelste gijzel-lijntje. Lekker realistisch ook... en ik vind het zielig voor Joost!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_23369093
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
Iwan, kan je me het gedeelte 'gastrol' van de aftiteling van vandaag uitleggen [ de volgorde-logica]
[ ze wisselen inmiddels Tonnie en Tonny dagelijks af:)]
GASTROLLEN:
Marjolein Curie = Tanja Jess
Tonnie de Vries = Eric Bouwman
Stijn van Royen = Bastiaan van Meeteren
Brian de Koning = Danny de Kok
Gyman Couwenberg = Danny de Jong
Wendy = Joelke Sanderse
Lisette Krol = Melline Mollerus

Tanja Jess staat bovenaan, hoewel dit haar eerste aflevering is. Da's een beetje Curieus. Normaal gesproken zou dat een signaal kunnen zijn dat ze op de nominatielijst staat om te promoveren naar de vaste cast (en bijbehorend plekje in de leader).

Voor de rest is de lijst vrij logisch geordend op basis van volgorde van binnenkomst. Aan het einde staat altijd Lisette Krol, tenzij er een kindacteurtje meespeelt (of een speciaal getrainde hond/poes). Tonnie is een vreemde eend, omdat hij zowel in de leader als bij de gastrollen staat. Het verschil in rang tussen Tanja Jess en Eric Bouwman heeft vermoedelijk te maken met het feit dat Tanja een contract voor langere tijd heeft (6 maanden) en Eric een proeftijd. Ik ben trouwens benieuwd of Eric mag blijven... Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel.

Ik denk dat er een nieuwe leader aan zit te komen met als nieuwe gezichten Marjolein, Tonnie en Stijn. Brian de Koning is een twijfelgeval en Gyman blijft dacht ik maar een maand of drie, dus dat zal wel een gastrol blijven, net als het geval was met puber Jannes #1 (Benja Bruining).

BTW: Bram, Ellen en Claire zijn sinds maandag uit de aftiteling verwijderd.
pi_23369258
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. De Bonaire-verhaalijn begon ook rond die tijd en duurde tot begin februari. Er zal wel een dode vallen in Brazilië (Arthur en/of Brian)... maar dat blijft nog speculeren... In theorie zou het nog heel leuk kunnen worden.
pi_23369270
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:36 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

GASTROLLEN:
Marjolein Curie = Tanja Jess
Tonnie de Vries = Eric Bouwman
Stijn van Royen = Bastiaan van Meeteren
Brian de Koning = Danny de Kok
Gyman Couwenberg = Danny de Jong
Wendy = Joelke Sanderse
Lisette Krol = Melline Mollerus

Tanja Jess staat bovenaan, hoewel dit haar eerste aflevering is. Da's een beetje Curieus. Normaal gesproken zou dat een signaal kunnen zijn dat ze op de nominatielijst staat om te promoveren naar de vaste cast (en bijbehorend plekje in de leader).

Voor de rest is de lijst vrij logisch geordend op basis van volgorde van binnenkomst. Aan het einde staat altijd Lisette Krol, tenzij er een kindacteurtje meespeelt (of een speciaal getrainde hond/poes). Tonnie is een vreemde eend, omdat hij zowel in de leader als bij de gastrollen staat. Het verschil in rang tussen Tanja Jess en Eric Bouwman heeft vermoedelijk te maken met het feit dat Tanja een contract voor langere tijd heeft (6 maanden) en Eric een proeftijd. Ik ben trouwens benieuwd of Eric mag blijven... Van mij krijgt hij nog het voordeel van de twijfel.

Ik denk dat er een nieuwe leader aan zit te komen met als nieuwe gezichten Marjolein, Tonnie en Stijn. Brian de Koning is een twijfelgeval en Gyman blijft dacht ik maar een maand of drie, dus dat zal wel een gastrol blijven, net als het geval was met puber Jannes #1 (Benja Bruining).
Stijn GEEN vaste rol please....... dan toch liever Tonny
Brian de Koning? hoe kom je daar nou bij?
in dat geval zou hij namelijk boven Stijn moeten staan, ivm. promotie tot vaste cast kansen
want hij was er eerder bij dan dat misgekloonde schaap.
maar ik geloof er niks van, hij blijft niet lang is mijn inschatting, hij heeft zelf ook wel in de gaten dat dit niet zo een succes is lijkt me:)

is Gyman is geen kind??
pi_23369297
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. ...
In theorie zou het nog heel leuk kunnen worden.
LOL
pi_23369363
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:54 schreef Wup het volgende:
is Gyman is geen kind??
Met kindacteur bedoelde ik een kind dat maar 1 of 2 regels tekst heeft, kindfigurant is misschien een beter woord. De vernieuwde Gyman heeft veel meer tekst en valt in dezelfde categorie als Lex Citroen.
pi_23369386
quote:
Op woensdag 17 november 2004 02:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Met kindacteur bedoelde ik een kind dat maar 1 of 2 regels tekst heeft, kindfigurant is misschien een beter woord. De vernieuwde Gyman heeft veel meer tekst en valt in dezelfde categorie als Lex Citroen.
brr... don't remind me.....
maar je verhaal is duidelijk zo.
pi_23369435
Laten we maar hopen dat Arthur in Brazilië opduikt, want voor hetzelfde geld hebben de schrijvers bedacht dat het wel eens leuk zou kunnen zijn als Gyman zijn vogelspin uitzet in de Braziliaanse regenwouden.
pi_23369473
quote:
Op woensdag 17 november 2004 02:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Laten we maar hopen dat Arthur in Brazilië opduikt, want voor hetzelfde geld hebben de schrijvers bedacht dat het wel eens leuk zou kunnen zijn als Gyman zijn vogelspin uitzet in de Braziliaanse regenwouden.
lieve Iwan heb alsjeblieft niet te hoge verwachtingen....
het is het grote seizoen van de dode vogeltjes weet je nog:)
hoewel
1. als ze naar Brazilie gaan moet er wel een belangrijke verhaallijn voor zijn
[ waarom toch altijd met die irritante Joost?]
2. als Manouk van der Meulen ONM nog steeds lief genoeg vindt zal Hidde Maas dat ook wel vinden toch?
pi_23369621
van de yorin site
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ONM presents: Tanja Jess

Er is weer een nieuw gezicht in ONM! Tanja Jess speelt de pittige co-assistente Marjolein Curie.

Acteerervaring
Tanja Jess zit al lange tijd in het acteervak en heeft een indrukwekkend CV! We kennen haar natuurlijk allemaal nog als Bowien Galema, de onvergetelijke bitch uit GTST! Maar ook in Unit 13 is ze te zien geweest. Hier speelde ze Katja van Dijk. Ook stond Tanja op de planken met de musical musical Boyband, hierin vertolkte zij de rol van choreografe Mandy. Op het witte doek schitterde ze in films als Kees de Jongen en Shouf Shouf Habibi. Nu is Tanja druk bezig met de film Leef met regisseur Willem v/d Sande Bakhuyzen. Leef zal tijdens het Nederlands Filmfestival in 2005 in première gaan. Naast deze grote rollen wist ze ook vaak de show te stelen in memorabele gastrollen. Bijvoorbeeld in 12 steden 13 ongelukken, de Garage, Toen was Geluk heel gewoon en in Baantjer, je weet wel die felbegeerde politieserie waarin elke bekende Nederlander een lijk wil spelen! De circel [tsja...] is weer rond als je weet dat ze met Robert de la Haye in Wildschut en De Vries speelde. Hij zit tenslotte ook in ONM en is opnieuw een collega-acteur.

Terug naar soapland
Toen ze werd gevraagd voor ONM leek het haar leuk om na zoveel jaar weer terug te stappen in het genre. ‘Het is allemaal lekker vertrouwd. In een soap acteren is een hele andere manier van werken. Het heeft zijn minder leuke kanten heeft, maar ook wel degelijk leuke.’

Marjolein Curie
Tanja speelt de rol van Marjolein Curie; een heel eerlijk, straight, enthousiast en gedreven persoon. Ze neemt geen blad voor de mond en ze komt op voor haar mening en idealen. Ook als dat politiek niet handig voor haar uitkomt. Ze speelt ook vaak spelletjes en dat brengt haar in de problemen.

ONM: Eén grote familie
Ze vindt het erg gezellig om bij ONM te werken! 'Het is net één grote familie. Het is leuk om in een soap te werken. De verhaallijn gaat altijd lekker snel en alles is mogelijk in het verhaal van een soap. Dat maakt het acteren leuk!'

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

die rol klinkt toch best leuk....
wat raar dat ik dat van Wildschut en de Vries niet meer weet, ik vond die serie geweldig...
pi_23369862
quote:
Op woensdag 17 november 2004 02:46 schreef Wup het volgende:
wat raar dat ik dat van Wildschut en de Vries niet meer weet, ik vond die serie geweldig...
"Wildschut" is in de serie "Hollands Glorie" op dvd verkrijgbaar. Als ik me niet vergis doet Hidde Maas er ook in mee. In dezelfde serie verscheen ook "Op Hoop Van Zegen", "Baantjer ... De Moord In Extase", "Spetters", "Heb Medelij Jet!", "Een Vlucht Regenwulpen" en "Naakt Over De Schutting".
pi_23369925
quote:
Op woensdag 17 november 2004 03:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Wildschut" is in de serie "Hollands Glorie" op dvd verkrijgbaar. Als ik me niet vergis doet Hidde Maas er ook in mee. In dezelfde serie verscheen ook "Op Hoop Van Zegen", "Baantjer ... De Moord In Extase", "Spetters", "Heb Medelij Jet!", "Een Vlucht Regenwulpen" en "Naakt Over De Schutting".
nope, Wildschut is een speeltfilm, idd. met een geweldige hoofdrol voor Hidde Maas,
rare film, maar voor mij was dat Hidde Maas op zijn best
ik heb er wel eens wat screens van geplaatst tijdens de zomerstop geloof ik

Wildschut & de Vries was een tv serie, met een mooie rol voor Robert de la Haye
pi_23371608
quote:
Op woensdag 17 november 2004 03:54 schreef Wup het volgende:
Wildschut & de Vries was een tv serie, met een mooie rol voor Robert de la Haye
Dat was idd een leuke serie. In 'Wildschut & De Vries' heette hij ook al Niels en z'n collega (en ex-vrouw) heette Joyce.

Tanja Jess speelde in aflevering 7 t/m 9 de rol van Cleo, een vriendin van Niels als ik het me goed herinner.
pi_23374605
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
HIDDE MAAS in EGO:
"Donald Duck is always naked halfway down, but when he leaves the shower he wears a towel."
dank voor die tip Iwan, die Jan-Carel is een snelle jongen:)
de DD quote is volgens mij een bekende...
pi_23375424
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we eind december, begin januari de Brazilië-verhaallijn kunnen verwachten. De Bonaire-verhaalijn begon ook rond die tijd en duurde tot begin februari. Er zal wel een dode vallen in Brazilië
Lizzy kan toch dood?
of is dat te vroeg?
ik weet niet wannneer ze weggaat maar een spectaculaire exit voor de meest verhaallijnloze acteur van ONM is misschien wel zo aardig....
pi_23375461
Lizzy is volgens mij al bij de set van ONM vertrokken,dacht ik
pi_23377604
Geef ons heden ons dagelijks...

woensdag 17 november 2004 @ 15:14:49 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_23378307
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks...

[afbeelding]
Claire

hij is claire nog niet vergeten
Niet meer actief op Fok!
pi_23379930
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef Viking84 het volgende:

Claire

hij is claire nog niet vergeten
Hij?

Wup is een zij.
pi_23381537
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:09 schreef Wup het volgende:

Lizzy kan toch dood?
Alleen al om deze uitspraak volgen er straks 10 Lizzy Is De Lekkerste - topics! Je vraagt erom!
pi_23381722
Vooruitblik:

Woensdag 17 november

Joost probeert erachter te komen wat Brian met hem van plan is, maar zijn ontvoerders laten niets over zijn toekomstig lot los. Kyra en Gyman zweren samen zodat Renee nooit zal ontdekken dat Gyman een vogelspin als huisdier houdt: Gyman liegt zijn moeder voor en Kyra gaat sluipt Renee’s woning binnen… Lizzy is wanhopig als de eisen van Joosts ontvoerders de pan uit rijzen.

Donderdag 18 november

Tonnie heeft drugs verstopt en schrikt zich te pletter als er een grote zoekaktie in de keuken op touw is gezet. Sanne en Stijn zijn gezellig uit, aan het eind van de avond is Stijn zijn huissleutels kwijt… Waar kan hij heen? De vogelspin brengt Shirina op het toppunt van haar zenuwen. Chris weet ten koste van Shirina een wit voetje te halen bij Renee.

Vrijdag 19 november

Iris’ eindbeoordeling loopt totaal anders dan verwacht. Hugo heeft geheim contact met de politie over de ontvoering van Joost. Dan komt de rechercheur met schokkend nieuws. Door een vertraging van het vliegtuig komt Aafke later terug. De inmiddels overleden Koen zal in Amsterdam worden begraven. Chris speelt het hoog om de onderzoeksplek bij Neurologie te krijgen: een beetje pressie van buitenaf kan helemaal geen kwaad in zijn ogen. Lizzy doet een ontdekking over Arthur, maar weet niet wat ze ermee aanmoet.
pi_23381889
Aflevering was leuk.

Alleen die vogelspin he...
Dat joch kan niet acteren... ik kan hem niet eens verstaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')