quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet hoe het komt dat jij 't niet kunt beoordelen, hè?![]()
Luciel was een saai karakter. La Curie gaat alle Lizzy's en Irissen doen verbleken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo de "Jollesvloek"? Met Luciel was er niks mis. Hartstikke leuke vrouw. Bowien Curie is drie keer niks en die stomme smile kan ik zo van haar smoel slaan.
En Ilyas gaat bij JP een pint pakken.quote:Frommel en Bowien Curie gaan een verhouding krijgen.
Nee geen idee.. leg eens uit...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet hoe het komt dat jij 't niet kunt beoordelen, hè?![]()
Shirina is lief. Vergeet niet dat ze pas haar vriend verloor.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Shirina
Jij zat alleen maar op de botox te letten. De rest heb je weer niet gezien.quote:Marjolein die dr tong in Renee stak? Ik zat hier op 10 cm afstand van de beeldbuis, maar ik heb niks gezien
hey....af!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
.La Curie gaat alle Lizzy's en Irissen doen verbleken.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hey....af!
er is en blijft maar 1 La.....
ps: Iris en Lizzy screens zijn voorlopig in de ban
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef Wup het volgende:
[..]
* Knip *
ps: Iris en Lizzy screens zijn voorlopig in de ban
Jezus, jij bent echt vervelend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:20 schreef Orginial het volgende:
WEET IK VEEL EN WUP EN IWAN1986 WILLEN JULLIE IN SOP ALS HITSIGE LIZZY OF IRIS GEILERS OF IETS ANDERS? LAATSTE KANS... KOM SNEL NAAR SOP!
Dat kun je niet, want jij kijkt op dezelfde manier als ik naar vrouwen. Schuimbekkend! (quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan t wel beoordelen. Lesbische vrouwen kunnen heel objectief naar vrouwen kijken.
Kijk! Daar heb je nou weer geen kijk op! Of loop jij constant exhibitionisten tegen het lijf?quote:Mannen hebben gelijk hun wormvormig aanhangsel uit hun broek hangen
daaromquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:21 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Hoezo dat?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ik doe sowieso niet aan verzoekjes van gelegenheidsposters
Ik heb ook om die cap van Lizzy gevraagd. Ik ben geen gelegenheidsposter.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
ik doe sowieso niet aan verzoekjes van gelegenheidsposters
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kun je niet, want jij kijkt op dezelfde manier als ik naar vrouwen. Schuimbekkend! ()
Huh? Ehhhhh? Huh? Ik bedoel .... ehhhh .... zijn wij het voor het eerst met elkaar eens?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:29 schreef Viking84 het volgende:voor één ding ben ik God dankbaar: voor het scheppen van de vrouw.
Wat een genot verschaffen deze wezens mij
quote:Ik wil heel erg graag een EGO dvd, omdat ik Hidde Maas ontzettend mis in ONM. Het AZB zal nooit meer hetzelfde zijn. :-(
Met vriendelijke groet,
Iwan
quote:Beste Iwan,
De DVD met daarop de teaser en een korte aflevering van de making of komt vandaag jouw kant op!
Veel groeten,
Jan-Carel
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Sebastiaan Labrie al meer als een jaar in gtst.
Luciel was lief en mooi.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Luciel was een saai karakter.
Ja, van angst als ze die botoxkop zien. Geef mij maar de knappe gelaten van Lizzy en Iris. En ik moet toegeven dat Kyra er met haar eigen real life kapsel ontzettend leuk uitziet. Ik begin Kyra sowieso steeds leuker te vinden. Ik houd wel van een lekker tropisch kleurtje.quote:La Curie gaat alle Lizzy's en Irissen doen verbleken.
De Ramadan is voorbij!quote:En Ilyas gaat bij JP een pint pakken.
In ONM had hij tenminste nog het fatsoen om kapot te gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Sebastiaan Labrie al meer als een jaar in gtst.
Nu slaat hij mensen kapotquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In ONM had hij tenminste nog het fatsoen om kapot te gaan.
Issie dan niet meer bij de pliesie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu slaat hij mensen kapot![]()
Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
tvp.
Nu iedereen het hier toch alleen maar over lekker/niet lekker heeft:
Lizzy, duidelijk op #1.
viviennequote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vivienne of Nikkie? Ik ga voor Nikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |