Ja, maar dat is off-topic hier... zie topictitel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:26 schreef Twickelpics.nl het volgende:
Heeft iemand een screentje van dat lekkere kontje van lizzie toen ze net wakker werd...![]()
Nou! Nou! De Knackarsch van Lizzy is hier toegestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, maar dat is off-topic hier... zie topictitel.
Nee, ik heb zelden zo'n muts gezien. De laffe manier waarop zij Dr. C. Vroman afviel was werkelijk tot op het botte af, terwijl Dr. Vroman erg vriendelijk was.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Airelle het volgende:
Tanja deed het goed dus?
Vroman vriendelijk.. das ook nieuw..quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelden zo'n muts gezien. De laffe manier waarop zij Dr. C. Vroman afviel was werkelijk tot op het botte af, terwijl Dr. Vroman erg vriendelijk was.
Ze deed het uitstekend! De Jolles-vloek is gebroken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:30 schreef Airelle het volgende:
Tanja deed het goed dus?
Klopt! Hij doet alleen maar alsof.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef Airelle het volgende:
Vroman vriendelijk.. das ook nieuw..
Hoezo de "Jollesvloek"? Met Luciel was er niks mis. Hartstikke leuke vrouw. Bowien Curie is drie keer niks en die stomme smile kan ik zo van haar smoel slaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze deed het uitstekend! De Jolles-vloek is gebroken.
Frommel en Bowien Curie gaan een verhouding krijgen.quote:k denk dat Chris en La Curie nog vaak gaan botsen (qua karakter dan
neequote:Op dinsdag 16 november 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frommel en Bowien Curie gaan een verhouding krijgen.
La Curie had onmiddellijk door wat voor vlees ze in de kuip heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik heb zelden zo'n muts gezien. De laffe manier waarop zij Dr. C. Vroman afviel was werkelijk tot op het botte af, terwijl Dr. Vroman erg vriendelijk was.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM #92: Marjolein is de Mooiste (1/10) ()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze deed het uitstekend! De Jolles-vloek is gebroken.
Ik denk dat Chris en La Curie nog vaak gaan botsen (qua karakter dan).
Ja ... niet met elkaar ...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
nee.
Okay, dan hebben ze Alabastine gebruikt. In elk geval zit er een niet - lichaamseigen stof in d'r kop en d'r joekels.quote:ik heb trouwens die foto's eens bestudeerd en geen botox te bekennen hoor
quote:Marjolein Curie![]()
Ja, daarom stak ze haar tong bijna in Renée!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
La Curie had onmiddellijk door wat voor vlees ze in de kuip heeft.
Aan originaliteit heb je de afgelopen tijd niet ingebonden.quote:
ONM #92: Marjolein is de Mooiste (1/10) ()
Shirinaquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja ... niet met elkaar ...
[..]
Okay, dan hebben ze Alabastine gebruikt. In elk geval zit er een niet - lichaamseigen stof in d'r kop en d'r joekels.
[..]
Wat een wansmaak heb jij! Val dan op Lizzy, Iris, Kyra of voor mijn part op Shirina, maar niet op die botoxsiliconentruus!
Nou ... vandaag had Kristina haar haar niet in een knotje, maar in een staart. Ze zag er vandaag erg lekker uit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:00 schreef Airelle het volgende:
Shirina
Tis wat je leuk vindt he...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... vandaag had Kristina haar haar niet in een knotje, maar in een staart. Ze zag er vandaag erg lekker uit.
Je weet hoe het komt dat jij 't niet kunt beoordelen, hè?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:09 schreef Airelle het volgende:
Tis wat je leuk vindt he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |