Moet jij nog meedoen?quote:Op maandag 22 november 2004 22:34 schreef amokjeeh het volgende:
Goed bezig Poepoog![]()
Nou bij deze, email en je bent de laatste tot nu...quote:Op maandag 22 november 2004 22:52 schreef arco_corleone het volgende:
geintereseerd
Ik doe mee met mijn eigen actie + 5 mensen, staat één bladzijde hiervoor genoemd.quote:Op maandag 22 november 2004 22:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Moet jij nog meedoen?
OK ik ga nu ook even mijn vriendin verrassen, de volgende is "in" en jullie kunnen mij mailen op me MSN adres. Ik denk dat het misschien handiger is om een nieuw topic te openen? Ik heb wel liever dat iemand het met mij wil organiseren... Gewoon nadenken over hoe en wat.
Laat op dit moment 2 shirtjes van A&F overkomen uit Amerika (van ebay) en daar betaal ik incl. verzenden 30 euro voorquote:Op woensdag 24 november 2004 14:32 schreef arco_corleone het volgende:
De euro is gestegen naar recordhoogte --> 1,3114 dollar.
Goed nieuws voor de A&F inkoopacties
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Laat op dit moment 2 shirtjes van A&F overkomen uit Amerika (van ebay) en daar betaal ik incl. verzenden 30 euro voor![]()
Dit wordt de mijne: http://www.abercrombie.co(...)tId=183117&langId=-1quote:Op donderdag 25 november 2004 16:04 schreef The.PhantoM het volgende:
ik ben benieuwd wat de andere mensen gaan kopen bij AnF... Ik weet het nog niet helemaal, weten jullie het al wel? En zoja, wat halen jullie?
Misschien wel uitverkochtquote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dit wordt de mijne: http://www.abercrombie.co(...)tId=183117&langId=-1
In maat M.
(raar trouwens dat er geen XL en XXL zijn van dat vest..)
Ik heb hier gekeken..quote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef Coconut het volgende:
Snok; verwar jij inches niet met centimeters?
Mijn vriend heeft normaal altijd S en bij A&F M (muscle fit).
En evt. voor de dames; ik heb normaal M en bij A&F L.
maat M staat niet meer op de websitequote:Op donderdag 25 november 2004 18:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dit wordt de mijne: http://www.abercrombie.co(...)tId=183117&langId=-1
In maat M.
(raar trouwens dat er geen XL en XXL zijn van dat vest..)
Teringquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:07 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
maat M staat niet meer op de websiteIk heb meestal maat M of L, ik denk gewoon dat ik ook maat M neem. Ik weet het niet meer met die reacties hier, de 1 zegt dat anf groter uitvalt, de ander juist kleiner. Maar het is wel jammer dat ze sommige producten van de site hebben gehaald die er een tijdje geleden wel opstonden.
quote:Op zondag 28 november 2004 10:21 schreef golden_power het volgende:
Heej dat vest staat niet meer op de website..![]()
Hetgeen wat ik wilde is ook van de site af gehaald, en ik twijfel over de maten..quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef amokjeeh het volgende:
Met gepaste trots presenteren Postman en Amokjeeh een geheel nieuwe A&F inkoopactie![]()
- Snok
ja bij mij dus het zelfde probleem en bij Braun volgens mij ook. Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar mss is het mogelijk om het nog even uit te stellen? de site wordt regelmatig geupdate dus mss dat binnenkort weer de goede spullen online staan.quote:Op maandag 29 november 2004 15:50 schreef Snok het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik wilde is ook van de site af gehaald, en ik twijfel over de maten..
Dus ik trek me hierbij terug! Toch heel erg bedankt amokjeeh! En sorry als je er al rekening oid mee had gehouden..
Op dit moment heb ik van de 5 mensen pas 2 bestellingen binnen + 1 reserve (Braun). Zelf zie ik ook niet meer wat ik wilde hebben dus wij van de organisatie gaan even overleggen hoe en watquote:Op maandag 29 november 2004 16:45 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja bij mij dus het zelfde probleem en bij Braun volgens mij ook. Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar mss is het mogelijk om het nog even uit te stellen? de site wordt regelmatig geupdate dus mss dat binnenkort weer de goede spullen online staan.
Welke maat dan? backordered is er niet namelijkquote:Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef BrauN het volgende:
Ik heb al een andere keuze gemaakt: http://www.abercrombie.co(...)tId=192241&langId=-1
Ook niet verkeerd dacht ik zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |