Uhm jaquote:Op maandag 22 november 2004 08:35 schreef Bananenman het volgende:
Ja wtf ik zit al sinds 2 maanden terug in de vorige topics te zeuren om een nieuwe inkoopactie, en alleen omdat ik nét iets te laat ben met het reageren in het nieuwste topic ben ik niet aan de beurt?
Oftewel jij hebt nog een CC?quote:Op maandag 22 november 2004 12:00 schreef Adelante het volgende:
hmmm, zijn er nog vijf geïnteresseerden dan?
nog steeds ja...quote:Op maandag 22 november 2004 12:27 schreef amokjeeh het volgende:
Oftewel jij hebt nog een CC?![]()
Sorry maar je verwacht toch niet van mij dat ik van iedereen ga onthouden of ze een CC, gele boxershort of een nokia 6230 hebben?quote:Op maandag 22 november 2004 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
nog steeds ja... :')
Ik snap niet waarom je nu zo'n punt maakt van iets wat ik volgens jou had moeten weten. Sorry Adalante hoe had ik dat kunnen vergetenquote:Op maandag 22 november 2004 12:33 schreef Adelante het volgende:
mwoah, misschien omdat ik de vorige twee inkoopacties heb georganiseerd
I'm inquote:Op maandag 22 november 2004 13:21 schreef marciemarcs het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd als er weer een inkoopactie gehouden wordt.. die broeken zijn echt super mooi! Verder was ik toch van plan om een nieuwe polo te kopen..
Das nummer 1 van de 5quote:Op maandag 22 november 2004 13:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
I'm in![]()
Zie je 't weekend wel weer.
OT:
Heb al verschillende dingen gezien die ik wil hebben, dus deze week kun je een mailtje verwachten.
nummer 2 van de 5quote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef The.PhantoM het volgende:
ah geldig Postman en Amokjeeh voor het opzetten van de inkoopactie![]()
, ik zal binnenkort ff snel gaan kijken wat ik wil hebben
. Max 150 euro?
Lezen lieve schat...quote:Op maandag 22 november 2004 15:05 schreef arco_corleone het volgende:
wordt ik niet meegeteld??? had als eerste gereageerd. 3 van de 5 dus
Ik vind het heel jammer voor je, maar de organisatoren hebben ook maar een bepaalde capaciteit op hun CC. Mijn dank hiervoor in ieder geval!quote:...
De gelukkige zijn:
- ThePhantoM
- HotFudge
- Ontopic
- Snok
- Kopstoot
- Postman
- Amokjeeh
De bestellingen graag niet hier, maar op mijn mail:
...
quote:Op maandag 22 november 2004 12:00 schreef Adelante het volgende:
hmmm, zijn er nog vijf geïnteresseerden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |