Oh mijn lieve hemel...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:08 schreef BrauN het volgende:
Oh mijn God, dit is zo'n lekker merk hè
Ik MOET dit gewoon hebben...:
[afbeelding]
![]()
Wil de persoon met de creditcard en de bereidheid om mee te werken aan de actie NU opstaan a.u.b.?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef arco_corleone het volgende:
wanneer komt onze verlosser met de credit card
is mij net iets te versleten en de koud tijdens de kerst.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik wil die broek![]()
tijdje geleden hadden ze een foto op de site van het zelfde model alleen dan minder versleten. ff kijken of ik h'm nog kan vindenquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:01 schreef Mighty het volgende:
[..]
is mij net iets te versleten en de koud tijdens de kerst.
an sich wil ik m'n cc wel gebruiken, alleen heb ik geen zin & tijd om alles te regelen qua bestellingen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:27 schreef postman het volgende:
ik heb wel een cc, en wil 'm wel evt beschikbaar stellen, maar
a&f heeft nogal de nare gewoonte om niet alles te leveren, ook al staat het op 'in stock'. dus het kan zijn dat je wat bestelt en betaald heb en het komt niet aan. (spreek uit ervaring) dus dan moet ik weer alles gaan crediteren enzo en daar heb ik niet zo'n zin in.
wat evt kan is dat als alles besteld en betaald is, iemand de cash naar mij overschrijft, ik bestel het, en laat het bij hem afleveren.
(of ik ga ff een paar weekjes ver weg op vakantie)
m'n limiet is 1000 euro.
Dat wil ik wel voor je doen. Mail maar even naar dennis.schellekensATgmail.com dan kijken we even HOE en OF ik het complete bestel, administratieve gedeelte van je over kan nemen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:58 schreef postman het volgende:
[..]
an sich wil ik m'n cc wel gebruiken, alleen heb ik geen zin & tijd om alles te regelen qua bestellingen.
hehe niet zo snelquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:06 schreef arco_corleone het volgende:
bruutjes, kunnen we dan nu beginnen met lijstjes maken?
check je mailquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:54 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Dat wil ik wel voor je doen. Mail maar even naar dennis.schellekensATgmail.com dan kijken we even HOE en OF ik het complete bestel, administratieve gedeelte van je over kan nemen.
Invoerrechten betaal je bij A&F altijd. Dat komt door de manier van verzenden. Wil je weinig spullen kijk dan op ebay of je iets ziet, dan laat je er gift opzetten en een waarde van 15 dollar ofzo en je hoeft niks te betalen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef rgk het volgende:
hoe zit het met invoerrechten? ik heb een tijd geleden iets besteld en kreeg toen nog een factuur mbt invoerrechten er boven op!
of iedereen moet voor minimaal 150 euro bestellen, maar ik denk dat er nog wel 1tje bij kan als alle bestellingen zijn nagekeken.quote:Op zondag 21 november 2004 21:59 schreef BrauN het volgende:
Ik had de fipo in dit topic, alleen begon ik niet meteen te schreeuwen "I'm in!"... Daarnaast heb ik ook nog eens nuttige info verstrekt en een mooi plaatje gepost van een artikel wat ik graag zou willen gepost
Laat mij a.u.b. de 1e reserve zijn![]()
Agreequote:Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef postman het volgende:
[..]
of iedereen moet voor minimaal 150 euro bestellen, maar ik denk dat er nog wel 1tje bij kan als alle bestellingen zijn nagekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |