Omdat hij een mes had misschien? En wie weet is het wel zo een ziek persoon die hem dan ook echt nog gaat neersteken ook?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef clowncloon het volgende:
uiteindelijk is zij de sigaar, denk daar maar aan. Waarom klopte je dat rotjochie niet netjes op zijn besnorde bekkie?
Ermm..... omdat ie een mes had misschien??quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef clowncloon het volgende:
uiteindelijk is zij de sigaar, denk daar maar aan. Waarom klopte je dat rotjochie niet netjes op zijn besnorde bekkie?
Je was me voorquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:13 schreef matjas het volgende:
[..]
Omdat hij een mes had misschien? En wie weet is het wel zo een ziek persoon die hem dan ook echt nog gaat neersteken ook?
jij bent zeker ook niet de slimste thuis?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef clowncloon het volgende:
Racisme, smaad en een doodsbedreiging in 1. Maar ik denk niet dat je kans maakt als je aangifte doet.quote:wat kijk je nou vieze kaaskop moet ik je doodsteken?!!,
wat snap je niet einstein?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
jij bent zeker ook niet de slimste thuis?
Dus je mag tegewoordig niet eens meer een blik op iemand werpen of je wordt met de dood bedreigdquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:11 schreef killerkef het volgende:
dus een jongen en een meisje hadden een beetje plezier en jij viel ze lastig...
wat is nu eigenlijk je probleem??
dit verhaal heeft duidelijk 2 kanten.. de TS schets er slechts één... en ik schetste voor het gemak een anderequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef Duna het volgende:
[..]
Dus je mag tegewoordig niet eens meer een blik op iemand werpen of je wordt met de dood bedreigd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:18 schreef Disorder het volgende:
Had je geen Rottweiler bij je? Die lui hebben het niet zo op honden
Niet zo op honden!? Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:18 schreef Disorder het volgende:
Had je geen Rottweiler bij je? Die lui hebben het niet zo op honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |