Rijmpiet, whehehe. Was Nikky weer dronken gisteravond?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:07 schreef boebiedoe het volgende:
Dirk!
De tijd dat hij mod was.!
Je zou haast denken dat ze er iets mee bedoelen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:02 schreef dingendoener het volgende:
[..]
wat een gezellig forum!!! ik voel me helemaal thuis....
ik stel een vraag krijg geen antwoord.... probeer het nog eens en meteen iedereen boos......
Dit worden later mijn ouderlijke wijsheden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat je best veel lol kan hebben over de rug van een ander.
huhik snap het niet handschoenen ? huh?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik zou alleen wel handschoentjes aantrekken als ik jou was, dingendoener.
We hebben al jaren lol over Dirkies rug.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen krijgen wij er geen chlamydia van...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We hebben al jaren lol over Dirkies rug..
huh ik snap het niet ... iets bedoelen...?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze er iets mee bedoelen..
Wat gemneen zeg.
huh. hoe bedeol je?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:15 schreef dingendoener het volgende:
[..]
huh ik snap het niet ... iets bedoelen...?
Schiet je dan wel een beetje op, chlamydia kan tot onvruchtbaarheid leiden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit worden later mijn ouderlijke wijsheden..
M'n zaad is al ingevroren.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Schiet je dan wel een beetje op, chlamydia kan tot onvruchtbaarheid leiden.
Dude, deze opmerking is echt te dubbelzinnigquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We hebben al jaren lol over Dirkies rug..
Ben je anale seks aan het aanprijzen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In een hoop gevallen is dat alleen maar positief voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef Dirkh het volgende:
chlamydia kan tot onvruchtbaarheid leiden.
Overreden door zijn vrachtwagen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Whatever happened to Ruk?
Moet je het niet aan Gellarboy/Dirk gaan doorbléren of ben je ook al door hem uitgekotst?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:20 schreef Kreator het volgende:
Toch jammer van al die leuke (matige) users die denken allemaal leuke inventieve garpjes te maken....
Nee, daar krijg je Chlamydia vanquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ben je anale seks aan het aanprijzen?
Z'n kruis is op hem gevallenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Overreden door zijn vrachtwagen. [afbeelding]
Nee, jij begrijpt het allemaal. Bedankt. Sorry ook.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:23 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Moet je het niet aan Gellarboy/Dirk gaan doorbléren of ben je ook al door hem uitgekotst?
What else is new, as usual?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:22 schreef Bupatih het volgende:
Overreden door zijn vrachtwagen. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |