quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef MajesticZ het volgende:
ben al bij chapter 8![]()

8? Wat dacht je van nu stoppen en op een hogere moeilijkheidsgraad het spel op zijn gemakt spelen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:46 schreef MajesticZ het volgende:
ben al bij chapter 8![]()

De releasegroups zijn nog aan het uppen. Alle 'warez' die nu al te krijgen is is nep.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:49 schreef SittingDuck het volgende:
Echt erg, hij is al gewoon als warez te verkrijgen...

zit eigenlijk wel wat in ja... maar ik geniet wel hoor van omgeveing... ben al vanaf 9 uur nog stop bezig.. Maar ik zat hem idd maar op moeilijk zetten :Squote:Op dinsdag 16 november 2004 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
8? Wat dacht je van nu stoppen en op een hogere moeilijkheidsgraad het spel op zijn gemakt spelen?

Zou het?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
De releasegroups zijn nog aan het uppen. Alle 'warez' die nu al te krijgen is is nep.

Goed zo.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:51 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
zit eigenlijk wel wat in ja... maar ik geniet wel hoor van omgeveing... ben al vanaf 9 uur nog stop bezig.. Maar ik zat hem idd maar op moeilijk zetten :S

reloaded heeft het spel (nog) niet uitgebracht. Bovendien is die volgens mij maar 2gb en dus nep.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:51 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Zou het?
Half-Life.2.DVD.Retail-RELOADED.iso.torrent

Heb je denk ik geen reet aan, lijkt mij gewooon de preload.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:51 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Zou het?
Half-Life.2.DVD.Retail-RELOADED.iso.torrent

Volgens een betrouwbare bron:quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:55 schreef NiteSpeed het volgende:
En ook al is RELOADED goed bezig de laatste tijd, EMPORiO heeft de laatste tijd constant steam en Counter Strike gereleased, dus ik denk dat hij deze kans niet voorbij laat gaan.

Respect voor Emporio, al denk ik wel dat ik hem zo ga kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens een betrouwbare bron:
HL2 DONE uppin 2 bots/torrents/ftp -/
Emporio dus..

Geheel offtopic, maar eh.... AVG antivirus is ongeveer net zo'n goede antivirustool als een fricandel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef flappiewappie het volgende:
[afbeelding]
* Kreator moppelt iets over waar valve hun vingers wel niet allemaal niet in kunnen steken

Uiteraard. Ten eerste hoort dat,ten tweede wil je tenslotte toch ook online gaan gamen met hl2 en ten derde is het spel dat gewoon waard....quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Respect voor Emporio, al denk ik wel dat ik hem zo ga kopen.

Wetende dat alle winst van HL1 gebruikt werd om HL2 te financiėren vind ik het wel zo netjes om dit product te kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Ten eerste hoort dat,ten tweede wil je tenslotte toch ook online gaan gamen met hl2 en ten derde is het spel dat gewoon waard.....

De HL1 doos staat bij mij ook wel op de plank...quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wetende dat alle winst van HL1 gebruikt werd om HL2 te financiėren vind ik het wel zo netjes om dit product te kopen.

[offtopic]quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef flappiewappie het volgende:
[afbeelding]
* mschol moppelt iets over waar valve hun vingers wel niet allemaal niet in kunnen steken

Nou, enorm veel respect, wat een klasse wat een gratie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Respect voor Emporio, al denk ik wel dat ik hem zo ga kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |