Weinig hoopgevendquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:08 schreef Thoor het volgende:
[..]
Hm..ik heb de steam versie. Heb jij de dvd? Misschien ligt het daaraan.
Ja, ik draai op 1024x768. Heb nu mijn pc bij iemand staan die een ouwe crt heeft. Kan geen hogere res aan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:06 schreef TripleM het volgende:
Misschien de resolutie? Ik ga toch echt op 1280 x 960 draaien..
Inderdaad, op mijn laptop was alles naar de klote door sp2quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:11 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Weinig hoopgevend
Ik wil die stomme SP2 niet
STUDIEverlof.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:14 schreef dapluiz het volgende:
Heb m ook net in me pauze gehaalt, dat word een lange schoolavond vanavond
Gelukkig morgenmiddag studieverlof
Als SP2 vereist is voor de DVD versie maak ik wel een dual-boot met W2k... Ik weiger SP2 voor XP te installeren. (Komt bij dat m'n XP niet helemaal legaal isquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:12 schreef Quarks het volgende:
[..]
Inderdaad, op mijn laptop was alles naar de klote door sp2
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:16 schreef jdmorpheus het volgende:
godverdomme, dit kan je toch verwachten man!
[afbeelding]
Daarom heb ik ook twee dagen vrijgenomen van m'n werkquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:17 schreef Thoor het volgende:
STUDIEverlof.
Dat is bedoeld om te studeren. Niet om te half-life2en.
Anders komt het later niet goed, zit je hele leven met een uitkering enzo.
Die shit heb ik ook man!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:16 schreef jdmorpheus het volgende:
godverdomme, dit kan je toch verwachten man!
[afbeelding]
Ik ben het al volop aan het spelen. Registratie duurde kort. Ik was vanochtend om 9.00 op om te reggen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:19 schreef jdmorpheus het volgende:
wie speelt em al? hoelang duurde die kutregistratie bij jullie??
heb je steam of dvd? Als je dvd hebt dan ben ik pas opgelucht.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:20 schreef clowncloon het volgende:
SP2 IS NIET VERPLICHT....HET WORDT ALLEEN AANBEVOLEN!!!! oef zucht...oke het gaat weer.
Nou poeh hey, wat een gezeik allemaal. Gewoon even moeten wachten tot je het spel kunt spelen, sjongejonge waar ZIJN ze mee bezig bij Valve!quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:19 schreef neggix het volgende:kut systeem. Tis toch niet normaal dat je van hun servers afhankelijk ben of je em kan spelen of niet
Nou, valve heeft voor mij met dit kut systeem redelijk afgedaan, en tis nog maar de vraag of ik em ga kopen na dit gezeik allemaal
Een baan heb ik al, dus die uitkering hoeft niet, dit is een avondopleiding, extraquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:17 schreef Thoor het volgende:
[..]
STUDIEverlof.
Dat is bedoeld om te studeren. Niet om te half-life2en.
Anders komt het later niet goed, zit je hele leven met een uitkering enzo.
steamversie = dvdversiequote:Op dinsdag 16 november 2004 14:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
heb je steam of dvd? Als je dvd hebt dan ben ik pas opgelucht.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:23 schreef clowncloon het volgende:
steamversie = dvdversie
jezus, well duh! Maar het is precies dezelfde code dus bij allebei wordt sp2 aanbevolen maar je kan het ook zonder spelen....moeilijk heh?quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef TripleM het volgende:
[..]
Steamversie = gekocht via Steam, geen fysieke media gehad
DVDversie = gekocht in winkel, spel staat op DVD
Ik vroeg het naar aanleiding van eerdere posts, waarbij iemand de steamversie had zonder sp2 en het wel werkte, en iemand anders moeite had met de dvd-versie, die wel werkte na installatie van sp2. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:31 schreef clowncloon het volgende:
[..]
jezus, well duh! Maar het is precies dezelfde code dus bij allebei wordt sp2 aanbevolen maar je kan het ook zonder spelen....moeilijk heh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |